007mark Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Dank @Rogier. voor de 4 punten. Dank @Christian. voor de 5 punten. Dank @ivago voor de 8 punten. Had echter wel op meer gehoopt, aangezien mijn eigen punten nog moeten komen in de laatste 3 rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 8 1 en 4 dank u wel heren. Af en toe een kijkje in het linkerrijtje maar toch nog in het rechter gekomen. Gat met laatste 3 lijkt wel geslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 (bewerkt) Ouch Hopen dat ik nog in de top 3 kan blijven tijdens de laatste stemronde. 15 juni 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Blijven toch lekker constant over het algemeen met 0 punten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Denemarken lijkt te gaan winnen. Is voor mij dan toch wel een verrassende winnaar. Doen het waarschijnlijk goed om het gewoon een bandje is (?) , maar vond zelf de kwaliteit en de tekst te matig om het veel punten te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 Ik ben niet verbaasd over mijn Ieren, wel over de plaats die mijn twaalfpunter inneemt. Was één van de enige songs die op wat leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 juni 2020 Share Geplaatst 15 juni 2020 (bewerkt) Juist als ik nog wat meer mensen wil vervloeken, geeft @ivago even 12 punten. Échte kenner! Zelf inderdaad ook wel lichtelijk verbaasd over de decline in de laatste rondes. En ook @Christian. bedankt voor de drie punten uiteraard. 15 juni 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Redelijk aantal punten gesprokkeld zo, alleen nog niet van plek gewijzigd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2020 Eurovision Manager 1 - The Results (6/6) Met nog drie stemrondes te gaan staat Denemarken fier aan kop. Zijn ze nog van de troon te stoten? De laatste stemrondes komen van 007mark, Titan en Zeus. Benieuwd op welke plek jouw inzending zal eindigen? Kijk dan snel naar het allerlaatste uitslagenfilmpje van MU Eurovision Manager #1! Spoiler Mentions @QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Helaas laatste stemrondes nog teruggezakt naar een 5e plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Zorg zelf nog even voor een grote verrassing mrt mijn 12 punten Verder nog dank aan Titan en Zeus voor de 7 die jullie aan mij geven. Winnaar is verschrikkelijk natuurlijk, maar was leuk om deel te nemen. Dank aan Zeus en QuaLyon voor organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Laatste ronde laatste geworden, geweldig. Die inzending van Israel vond ik een partij goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Tja het niveau was natuurlijk niet best maar ik vond dit best geinig zo.Felicitaties aan Chimpa en dank aan Zeus en QuaLyon voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2020 Vond wel vreemd om te zien dat types die zich nogal distantieerden van het Eurovisie-niveau vaak nu juist degene waren die typische Eurovisie-nummers hoog plaatste, of zelfs de vocaal mindere optredens. Voor de geïnteresseerden mijn rankingkje. Vocaal - Nummer - Staging Lithuania: 7 - 5 - 7.5 (19.5) Greece: 6 - 6.5 - 7 (19.5) Ukraine: 9 - 7 - 7 (23) Israel: 5 - 7 - 6.5 (18.5) France: 8.5 - 6.5 - 5.5 (20.5) Armenia: 7.5 - 6 - 9.5 (23) Denmark: 7 - 4.5 - 6 (17.5) Hungary: 7.5 - 6.5 - 6.5 (20.5) Slovenia: 6.5 - 7.5 - 8 (22) Sweden: 6.5 - 5 - 7.5 (19) Ireland: 6 - 6 - 8 (20) Norway: 7.5 - 7 - 7 (21.5) Landen die er niet bij staan vond ik dusdanig slecht dat ik ze niet mee heb genomen. Verder wel een beetje beoordeeld met het niveau van Eurovisie in mijn achterhoofd. Oekraïne was wat mij betreft wel echt verrassend. Ontzettend goed gezongen. Oh, en voor iedereen die Spanje punten gaf, misschien breekt dit je klaarblijke doofheid door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 @Zeus zou je eens kunnen reageren op ons gesprek waarik de punten uitdeelde? Heb die verwijderd, maar had daar ook mijn commentaren nog staan geloof ik. Wil ik best delen. (Zelf nergens opgeslagen lol) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Dat ik laatste ging worden was van te voren al duidelijk door de hetze van @Zeus tegen de vrolijke en goedgekrulde Spanjaard. Bedankt voor de organisatie , vond het een leuk idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Maar 1 punt in de laatste 3 rondes nog bedankt @Titan. Hierdoor nog vrij onderaan. Maar gezien de voorspellingen nog redelijk gedaan. Top gedaan organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 1 uur geleden zei 007mark: Zorg zelf nog even voor een grote verrassing mrt mijn 12 punten Verder nog dank aan Titan en Zeus voor de 7 die jullie aan mij geven. Winnaar is verschrikkelijk natuurlijk, maar was leuk om deel te nemen. Dank aan Zeus en QuaLyon voor organisatie. Waarvoor mijn dank haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 (bewerkt) @Zeus stoorde mij bij Oekraïne behoorlijk aan de Engelse uitspraak, dat heeft bij jou blijkbaar geen invloed gehad. Vind dat je de zang van Denemarken ook wel hoog scoort. Die zanger klinkt ook nooit echt zuiver/alsof ie steeds buiten adem is. Zelf heb ik niks met die powerballads, dus die scoren bij mij bijna altijd laag. Bij mij is het vooral belangrijk dat het gewoon een leuk nummer is waar ik wel eens naar zou kunnen luisteren. Op basis van mijn lijst vind ik het misschien vooral opvallend dat Malta zo laag scoort. Best gangbaar nummer en ook niet slecht gezongen. Helemaal als je bedenkt dat Denemarken wint. Dit was mijn lijst: Frankrijk - 12 Slovenië - 10 Malta - 8 Zweden - 7 Estland - 6 Kroatië - 5 Armenie - 4 Israel - 3 Spanje - 2 Denemarken - 25 juni 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Gewoon 2e geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 36 minuten geleden zei Chiemel: @Zeus stoorde mij bij Oekraïne behoorlijk aan de Engelse uitspraak, dat heeft bij jou blijkbaar geen invloed gehad. Denk dat meerdere dit hebben gehad. Was vaak 0 of 10/12 punten Bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 3 uur geleden zei Zeus: Vond wel vreemd om te zien dat types die zich nogal distantieerden van het Eurovisie-niveau vaak nu juist degene waren die typische Eurovisie-nummers hoog plaatste, of zelfs de vocaal mindere optredens. Voor de geïnteresseerden mijn rankingkje. Vocaal - Nummer - Staging Lithuania: 7 - 5 - 7.5 (19.5) Greece: 6 - 6.5 - 7 (19.5) Ukraine: 9 - 7 - 7 (23) Israel: 5 - 7 - 6.5 (18.5) France: 8.5 - 6.5 - 5.5 (20.5) Armenia: 7.5 - 6 - 9.5 (23) Denmark: 7 - 4.5 - 6 (17.5) Hungary: 7.5 - 6.5 - 6.5 (20.5) Slovenia: 6.5 - 7.5 - 8 (22) Sweden: 6.5 - 5 - 7.5 (19) Ireland: 6 - 6 - 8 (20) Norway: 7.5 - 7 - 7 (21.5) Landen die er niet bij staan vond ik dusdanig slecht dat ik ze niet mee heb genomen. Verder wel een beetje beoordeeld met het niveau van Eurovisie in mijn achterhoofd. Oekraïne was wat mij betreft wel echt verrassend. Ontzettend goed gezongen. Oh, en voor iedereen die Spanje punten gaf, misschien breekt dit je klaarblijke doofheid door. Ben het met het merendeel wel eens. Wat ik wel bijzonder vind is die hoge notering vocaal bij Oekraïne. Zaten zeker goede stukken bij maar er waren toch echt ook zeker stukken waar ik kippenvel van ellende kreeg. Bij vlagen had deze dame een zeer wringend, ik zou bijna zeggen tenenkrommend, stemgeluid naar mijn smaak. De 5 van Israël kan ik ook niet helemaal plaatsen. Er waren weliswaar twee noten waar de zanger er finaal naast zat, maar voor de rest gewoon goed en zuiver gezongen. Zeker als je het vergelijkt met mijn Litouwse mooiboy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 Trouwens wel blij dat Hongarije 4e is geworden, ook al stonden we na 2 rondes nog 1e. Ik had nog 2 mooiboys kunnen kiezen, maar die waren vrij zeker niet zo hoog geëindigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 25 juni 2020 1 uur geleden zei Grote Ree: Ben het met het merendeel wel eens. Wat ik wel bijzonder vind is die hoge notering vocaal bij Oekraïne. Zaten zeker goede stukken bij maar er waren toch echt ook zeker stukken waar ik kippenvel van ellende kreeg. Bij vlagen had deze dame een zeer wringend, ik zou bijna zeggen tenenkrommend, stemgeluid naar mijn smaak. De 5 van Israël kan ik ook niet helemaal plaatsen. Er waren weliswaar twee noten waar de zanger er finaal naast zat, maar voor de rest gewoon goed en zuiver gezongen. Zeker als je het vergelijkt met mijn Litouwse mooiboy. Totaal niet eens mbt Oekraïne. Kan je smaak niet zijn, maar technisch was het echt heel goed en sowieso foutloos. Israël kan je met een beetje muzikaal gehoor toch wel vaststellen dat tussen minuut twee en drie - eerder lag de moeilijkheidsgraad niet heel hoog - de zanger flink de mist in gaat. Twee keer toch echt vals. Dan is het wmb toch echt onvoldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 juni 2020 Share Geplaatst 25 juni 2020 19 minuten geleden zei Zeus: Totaal niet eens mbt Oekraïne. Kan je smaak niet zijn, maar technisch was het echt heel goed en sowieso foutloos. Israël kan je met een beetje muzikaal gehoor toch wel vaststellen dat tussen minuut twee en drie - eerder lag de moeilijkheidsgraad niet heel hoog - de zanger flink de mist in gaat. Twee keer toch echt vals. Dan is het wmb toch echt onvoldoende. Ja die uithalen had hij beter achterwege kunnen laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten