Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Eurovision Manager #1

Socrates

Aanbevolen berichten

JkkPzb8.png

Eurovision Manager 1 - The Results (6/6)

Met nog drie stemrondes te gaan staat Denemarken fier aan kop. Zijn ze nog van de troon te stoten? De laatste stemrondes komen van 007mark, Titan en Zeus. Benieuwd op welke plek jouw inzending zal eindigen? Kijk dan snel naar het allerlaatste uitslagenfilmpje van MU Eurovision Manager #1!

Spoiler

fullresultem.png.ddbdd9d8ddcaf3984d48886d56e8d35e.png

Mentions

@QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zorg zelf nog even voor een grote verrassing mrt mijn 12 punten :D

Verder nog dank aan Titan en Zeus voor de 7 die jullie aan mij geven. Winnaar is verschrikkelijk natuurlijk, maar was leuk om deel te nemen.

Dank aan Zeus en QuaLyon voor organisatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond wel vreemd om te zien dat types die zich nogal distantieerden van het Eurovisie-niveau vaak nu juist degene waren die typische Eurovisie-nummers hoog plaatste, of zelfs de vocaal mindere optredens.

Voor de geïnteresseerden mijn rankingkje.

Vocaal - Nummer - Staging

Lithuania: 7 - 5 - 7.5 (19.5)
Greece: 6 - 6.5 - 7 (19.5)
Ukraine: 9 - 7 - 7 (23)
Israel: 5 - 7 - 6.5 (18.5)
France: 8.5 - 6.5 - 5.5 (20.5)
Armenia: 7.5 - 6 - 9.5 (23)
Denmark: 7 - 4.5 - 6 (17.5)
Hungary: 7.5 - 6.5 - 6.5 (20.5)
Slovenia: 6.5 - 7.5 - 8 (22)
Sweden: 6.5 - 5 - 7.5 (19)
Ireland: 6 - 6 - 8 (20)
Norway: 7.5 - 7 - 7 (21.5)

Landen die er niet bij staan vond ik dusdanig slecht dat ik ze niet mee heb genomen. Verder wel een beetje beoordeeld met het niveau van Eurovisie in mijn achterhoofd. Oekraïne was wat mij betreft wel echt verrassend. Ontzettend goed gezongen. 

Oh, en voor iedereen die Spanje punten gaf, misschien breekt dit je klaarblijke doofheid door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Zorg zelf nog even voor een grote verrassing mrt mijn 12 punten :D

Verder nog dank aan Titan en Zeus voor de 7 die jullie aan mij geven. Winnaar is verschrikkelijk natuurlijk, maar was leuk om deel te nemen.

Dank aan Zeus en QuaLyon voor organisatie.

Waarvoor mijn dank haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zeus stoorde mij bij Oekraïne behoorlijk aan de Engelse uitspraak, dat heeft bij jou blijkbaar geen invloed gehad. Vind dat je de zang van Denemarken ook wel hoog scoort. Die zanger klinkt ook nooit echt zuiver/alsof ie steeds buiten adem is. 

Zelf heb ik niks met die powerballads, dus die scoren bij mij bijna altijd laag. Bij mij is het vooral belangrijk dat het gewoon een leuk nummer is waar ik wel eens naar zou kunnen luisteren. 

Op basis van mijn lijst vind ik het misschien vooral opvallend dat Malta zo laag scoort. Best gangbaar nummer en ook niet slecht gezongen. Helemaal als je bedenkt dat Denemarken wint. 

Dit was mijn lijst:

Frankrijk - 12

Slovenië - 10

Malta - 8

Zweden - 7

Estland - 6

Kroatië - 5

Armenie - 4

Israel - 3

Spanje - 2

Denemarken -

•  
bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Zeus:

Vond wel vreemd om te zien dat types die zich nogal distantieerden van het Eurovisie-niveau vaak nu juist degene waren die typische Eurovisie-nummers hoog plaatste, of zelfs de vocaal mindere optredens.

Voor de geïnteresseerden mijn rankingkje.

Vocaal - Nummer - Staging

Lithuania: 7 - 5 - 7.5 (19.5)
Greece: 6 - 6.5 - 7 (19.5)
Ukraine: 9 - 7 - 7 (23)
Israel: 5 - 7 - 6.5 (18.5)
France: 8.5 - 6.5 - 5.5 (20.5)
Armenia: 7.5 - 6 - 9.5 (23)
Denmark: 7 - 4.5 - 6 (17.5)
Hungary: 7.5 - 6.5 - 6.5 (20.5)
Slovenia: 6.5 - 7.5 - 8 (22)
Sweden: 6.5 - 5 - 7.5 (19)
Ireland: 6 - 6 - 8 (20)
Norway: 7.5 - 7 - 7 (21.5)

Landen die er niet bij staan vond ik dusdanig slecht dat ik ze niet mee heb genomen. Verder wel een beetje beoordeeld met het niveau van Eurovisie in mijn achterhoofd. Oekraïne was wat mij betreft wel echt verrassend. Ontzettend goed gezongen. 

Oh, en voor iedereen die Spanje punten gaf, misschien breekt dit je klaarblijke doofheid door. 

Ben het met het merendeel wel eens. Wat ik wel bijzonder vind is die hoge notering vocaal bij Oekraïne. Zaten zeker goede stukken bij maar er waren toch echt ook zeker stukken waar ik kippenvel van ellende kreeg. Bij vlagen had deze dame een zeer wringend, ik zou bijna zeggen tenenkrommend, stemgeluid naar mijn smaak. De 5 van Israël kan ik ook niet helemaal plaatsen. Er waren weliswaar twee noten waar de zanger er finaal naast zat, maar voor de rest gewoon goed en zuiver gezongen. Zeker als je het vergelijkt met mijn Litouwse mooiboy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Grote Ree:

Ben het met het merendeel wel eens. Wat ik wel bijzonder vind is die hoge notering vocaal bij Oekraïne. Zaten zeker goede stukken bij maar er waren toch echt ook zeker stukken waar ik kippenvel van ellende kreeg. Bij vlagen had deze dame een zeer wringend, ik zou bijna zeggen tenenkrommend, stemgeluid naar mijn smaak. De 5 van Israël kan ik ook niet helemaal plaatsen. Er waren weliswaar twee noten waar de zanger er finaal naast zat, maar voor de rest gewoon goed en zuiver gezongen. Zeker als je het vergelijkt met mijn Litouwse mooiboy.

Totaal niet eens mbt Oekraïne. Kan je smaak niet zijn, maar technisch was het echt heel goed en sowieso foutloos. Israël kan je met een beetje muzikaal gehoor toch wel vaststellen dat tussen minuut twee en drie - eerder lag de moeilijkheidsgraad niet heel hoog - de zanger flink de mist in gaat. Twee keer toch echt vals. Dan is het wmb toch echt onvoldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Zeus:

Totaal niet eens mbt Oekraïne. Kan je smaak niet zijn, maar technisch was het echt heel goed en sowieso foutloos. Israël kan je met een beetje muzikaal gehoor toch wel vaststellen dat tussen minuut twee en drie - eerder lag de moeilijkheidsgraad niet heel hoog - de zanger flink de mist in gaat. Twee keer toch echt vals. Dan is het wmb toch echt onvoldoende.

Ja die uithalen had hij beter achterwege kunnen laten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites