Djurovski Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Hier had ik eventueel nog een paar puntjes gehoopt helaas niets . Zal 14 wel mijn eindscore gaan worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Weer 5 puntjes Had nu ook wel iets meer verwacht maar bon mag toch tevreden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 54 minuten geleden zei komodo25: Hier had ik eventueel nog een paar puntjes gehoopt helaas niets . Zal 14 wel mijn eindscore gaan worden Misschien dat Wales u nog wat punten geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Zullen zien . Verwacht iig niet veel meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Hier ook een teleurstellende editie tot op heden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Grijze middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 48 minuten geleden zei bas2204: Hier ook een teleurstellende editie tot op heden. Teleurstellend wil ik mijnde nog niet eens noemen . Wist wel dat niet veel mensen het zouden gaan waarderen . Het is iets wat je of leuk vind of echt bagger vind . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 januari 2020 Share Geplaatst 28 januari 2020 Toch een mooie tienpunter. Erg blij mee ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 Zweden bedankt broertje Finland voor de zes punten. Hopelijk zet deze stijging zich voort en kan ik de aansluiting nog vinden bij eerdergenoemde. Bovenin de ranglijst lijkt het in ieder geval weer enigszins samen te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 Gezien de songkeuze van Finland hier ook geen punten verwacht Maar er wipt ook niemand boven mij. Wel punten voor zo'n beetje al zijn achtervolgers, hopelijk breekt 'm dat niet zuur op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 januari 2020 Share Geplaatst 29 januari 2020 je kan moeilijk anders doen dan punten aan je achtervolgers geven als je aan de leiding staat. Maar je zult zijn naaste achtervolgers bedoelen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2020 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2020 Stemronde 11/26: FrankrijkInzending: Juca Na veel edities afwezigheid is Juca weer terug van weggeweest. Vooralsnog had hij drie deelnames achter zijn naam staan, maar na de 10e editie hadden we hem niet meer terug gezien. Voorlopig wordt zijn deelname gewaardeerd, want hij bivakkeert met zijn Franse inzending in het linkerrijtje. Clara Luciani is wellicht een onbekenden naam, maar veel mensen zullen misschien niet weten dat ze één van de bandleden is geweest van La Femme, toch al iets meer bekend. Tegenwoordig is ze weer solo en probeert ze op die manier mening podium te beklimmen. Wij zijn benieuwd waar deze deelname eindigt. Punten van Frankrijk: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/11/11/bjmjc5nju4 Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 Wederom de 0 gehouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 Weer 8 punten. Dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 Kijk aan, 10 punten van Frankrijk. Mijn dank is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 januari 2020 Share Geplaatst 30 januari 2020 Nu gaan er redelijk veel van deze scores komen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Merci beaucoup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Potdomme. 3 rondes op rij niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 5 punten uit onverwachte hoek. Vive La France! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 februari 2020 Auteur Share Geplaatst 2 februari 2020 Stemronde 12/26: GriekenlandInzending: Rogier. Rogier. doet eindelijk weer eens mee, en dat gat voorlopig voor de wind. Griekenland draait namelijk bovenin mee. Zo blijkt dat Rogier wel echt de kwaliteit weet uit te kiezen, want in zijn enige andere deelname werd hij ook al 5e. Nu staat hij zelfs nog een plekje hoger, dus wie weet waar het schip strandt. Voor Griekenland is er een Britse inzending gedaan met Lianne La Havas. Door de organisatie werd dit goedgekeurd, want ze heeft een Griekse ouder. Met het ingetogen No Room For Doubt weet ze een aantal juryleden te overtuigen. Lianne is verder geen onbekende naam. Zo stond ze namelijk al eens op Sziget Festival, en was ze ook het voorprogramma van de laatste tour van Coldplay. Punten van Griekenland: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/295212/12/12/e3n2fiodex Spoiler @hjs @komodo25 @Roprop @Zeus @Grote Ree @Fabian. @Satyr @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @chrisje1993 @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Christian. @Laki @bas2204 @ivago @Jeroen. @Chimpa @Stefanos @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Weer een puntje erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Toch weer 3 puntjes. Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 Ik begin zoals verwacht stilletjes weg te zakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 februari 2020 Share Geplaatst 2 februari 2020 9 minuten geleden zei hjs: Ik begin zoals verwacht stilletjes weg te zakken. Idem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 februari 2020 Share Geplaatst 3 februari 2020 Wow, ineens 12 punten! Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten