Richarð. Geplaatst 19 augustus 2019 Share Geplaatst 19 augustus 2019 Lijstje volgt dinsdagmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2019 Top! Verder mis ik nog de stemmen van @himan @Fabian. @Roprop @Zeus @Platina32 @MarkHouten 7 landen moeten de stemmen nog inleveren en dan kan het feest beginnen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Best typerend dat ik dit de beste e'ditie in tijden mss zelfs ever vond, en de meesten het afschrijven als matig...zegt alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Best typerend dat ik dit de beste e'ditie in tijden mss zelfs ever vond, en de meesten het afschrijven als matig...zegt alles [emoji3]En juist dát is de hele charme van het spelletje! De verschillende perspectieven qua smaak die dan ook weer zorgen voor diversiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Ingestuurd! Vond dit denk ik de beste editie ooit, voor het eerst dat ik elk top-10 nummer een voldoende gegeven heb. Zal het zelf niet heel goed gaan doen, ben ik bang. 21 augustus 2019 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 Puntjes verzonden. Waarschijnlijk wordt ik weer laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 Mijn stemmen komen na het werk morgen, rond een uur of 6-7. Wmb kan je voor die tijd de eerste uitslag al posten. Had het lijstje gisteren al 90% af, maar alles staat op mijn pc waar ik even niet bij kan Hoop dat dat akkoord is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) 11 uur geleden zei Roprop: Mijn stemmen komen na het werk morgen, rond een uur of 6-7. Wmb kan je voor die tijd de eerste uitslag al posten. Had het lijstje gisteren al 90% af, maar alles staat op mijn pc waar ik even niet bij kan Hoop dat dat akkoord is. Ja, dat is prima! Dan kan ik inderdaad wel vast beginnen met de stemmen. Mis ik buiten die van jou om alleen nog de stemmen van Cuba @MarkHouten en Finland @Richard. Geen idee waarom ik Richard niet kan taggen. Overigens denk ik nu net terug aan het vreselijke nieuws dat Mark te horen heeft gekregen.. dus ik kan me goed voorstellen dat zijn hoofd niet staat naar forumspelletjes.. 22 augustus 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) 54 minuten geleden zei nasje92: Ja, dat is prima! Dan kan ik inderdaad wel vast beginnen met de stemmen. Mis ik buiten die van jou om alleen nog de stemmen van Cuba @MarkHouten en Finland @Richard. Geen idee waarom ik Richard niet kan taggen. Overigens denk ik nu net terug aan het vreselijke nieuws dat Mark te horen heeft gekregen.. dus ik kan me goed voorstellen dat zijn hoofd niet staat naar forumspelletjes.. De 'd' van Richard doe je met de volgende sneltoets: ctrl alt d 22 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 3 minuten geleden zei 007mark: De 'd' van Richard doe je met de volgende sneltoets: ctrl alt d En op een apple toetsenbord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 7 minuten geleden zei nasje92: En op een apple toetsenbord? Goeie vraag. Zal hem wel een appje sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) 22 augustus 2019 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) Klik op de afbeelding om 'm te vergroten. 22 augustus 2019 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Heeuj, bovenaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 (bewerkt) Mooi stuk @Grote Ree NOG 140 MINUTEN TOT DE DEADLINE! 22 augustus 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Leuke update weer @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Deze verdwaalde aap heeft het weer met een grote glimlach gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 op plek 15 een beetje in niemandsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 3 uur geleden zei 007mark: Goeie vraag. Zal hem wel een appje sturen En heeft ie nog gereageerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 3 minuten geleden zei nasje92: En heeft ie nog gereageerd? Nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 DE LIJNEN ZIJN GESLOTEN! Ik wacht nog op een reserve van @Zeus en dan kan de eerste update geplaatst worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2019 Stemronde 1/25: AustraliëInzending: nasje92 Nasje92 heeft dit jaar gekozen voor een Zweedse zanger die in combinatie met de Australische band Bråves, het nummer 'Cold at the Altar' uitbracht. Zanger Chris Kläfford kende met zijn cover van Imagine tijdens America's got talent zijn doorbraak. Hij ziet eruit als een echte Viking, maar heeft een stem van goud. Punten van Australië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/1/1/fjzdfingzj Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn ps. Ik krijg het in de spoiler niet voor elkaar met de vlaggetjes, dus ik hoop dat jullie het zo oke vinden. Qua layout is minder, maar net zo duidelijk lijkt me:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 4 punten, had slechter kunnen beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 We beginen met nul. Zolang we daar ook niet mee eindigen geen erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Goed begin is het halve werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten