Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Kyrill:

Wat bedoel je met je 1e zin? Clubs uit zelfde stad en of zelfde stadion delen? Laatste begrijpelijk ja, snap het. Ben benieuwd. 

Nee bij de loting waren dus 3 uecl ploegen en 1 El ploeg.

Die zijn aan elkaar gekoppeld zodat er altijd 2 om 19.00 uur spelen en 2 om 21.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krokodillentranen gister joh voor de camera bij Hansie. Was 2 jaar geleden al bezig met een mogelijke transfer naar Atalanta, omdat hij destijds achterin moest spelen bij AZ. En dan nu in het interview aangeven dat het voor zijn plek bij Atalanta een voordeel is dat hij ook achterin kan spelen :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Fantasy:

Clasie in een AZ-shirt, ik kan er nog altijd niet aan wennen. Deze pegelde 'ie wel lekker binnen toch. 

Hij zit er toch al 3 jaar ofzo? Hoezo kan je niet aan wennen? 

EDIT 2 jaar en 2 maanden 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Thierryvane:

Had hem wel in de basis verwacht dit seizoen. Letschert, BMI en Hatzidiakos zijn geen CL...

Ik had ook wel verwacht dat hij iets meer zou gaan spelen dan dat hij nu doet. Niet meteen in de basis, maar wat meer invalbeurten en vanuit daar in de basis. Maar helaas heeft hij die kans nog niet gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowaar staat BMI eens op het juiste moment op de juiste plek én doet ‘ie wat goeds. Blijft toch bizar eigenlijk dat de posities centraal achterin de laatste jaren zó ontzettend matig zijn qua bezetting. Wat mij betreft gaat Beukema (meer) vlieguren maken, maar eigenlijk moeten er gewoon twee of drie nieuwe verdedigers komen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn toch wel weer de grote namen he :D Al moet ik misschien niet zoveel meer zeggen na Drita vorig jaar hehe.

Ik ga zelf waarschijnlijk de 28e wel heen met wat kameraden die voor AZ zijn. Vind die voorronde wedstrijdjes altijd wel nice. Lekker in het zonnetje een pilsje pakken en kijken naar wat brandweermannen en schoolleraren die proberen te voetballen ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites