MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 2 minuten geleden zei Simonsav: Ja tuurlijk maar kom, je gezicht bedekken met een voorwerp waar gaat het over Nouja, was ooit een hele hype met die maskertjes voor je gezicht enzo, toen ze dat shirt uittrekken net hadden verboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Die stewards daar bij Antwerp ook. Gewoon allemaal snotapen van 15/16. Hoe bedenk je dat dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 2 minuten geleden zei Barteh: Shirt uittrekken verbieden is natuurlijk ook gewoon bizar hè. Geen enkele reden te bedenke om dat niet toe te staan. Sponsor naam komt dan niet in beeld en dat zijn juist de momenten dat je als sponsor in beeld wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 2 minuten geleden zei Barteh: Zeven minuten extra tijd. De vraag is wie je hiermee een plezier doet. Dit is ook wel heel erg hè. Die scheids moet je nooit meer laten fluiten als je dit ziet. Die snapt er gewoon helemaal niks van. Shirt uittrekken verbieden is natuurlijk ook gewoon bizar hè. Geen enkele reden te bedenke om dat niet toe te staan. Reclame uitingen en politieke boodschappen onder de shirts. Plus dat het steeds gekker werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Vrouwen deden het ook niet en gezien de gelijke behandeling is het iedereen of niemand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2019 Goede resultaten zeg van Nederlandse clubs. Helaas alleen de verlenging van AZ kunnen zien, dus morgen maar e.e.a. terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) Die Rafaelov gewoon niet naar de scheids wijzen, maar kritisch op eigen spelers. Chapeau! 29 augustus 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Genieten dat Antwerpen AZ. Vooral die 2e rode kaart, wat een enorme debiel ben je dan joh. 3 rode kaarten in 2 potten, wat een ploeg joh Heb de eerste rode kaart niet gezien maar ik denk dat AZ hier verder weinig te verwijten valt. Uiteindelijk mooi gedaan van de NL clubs vanavond, eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Hoe laat is die loting morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Rossi: Hoe laat is die loting morgen? 1 uur 29 augustus 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Regis: 1 uur Thanks. Ben benieuwd. Hoop dat Legia weet te winnen in Glasgow en ze een leuke poule krijgen. Helaas 1-0 in de 90e minuut. 29 augustus 2019 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Pino: Sponsor naam komt dan niet in beeld en dat zijn juist de momenten dat je als sponsor in beeld wil. En dat is een zaak voor voetbalbonden? Wel een beetje 'pech', net in Pot twee. Net als Feyenoord en AZ net in pot drie en vier zitten. 29 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) 13.00 de loting, dus roep u maar! Als ik kijk naar 'leuke' lotingen, waarbij de Nederlandse ploegen ook nog wel wat kans hebben, dan kom ik uit op het volgende: FC Basel, APOEL Nicosia, Feyenoord, Rangers Dinamo Kiev, PSV, Malmö, Wolfsberger Arsenal, FC Kopenhagen, Standard Luik, AZ 30 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Dudelange toch nog in de groepsfase. Er zijn nu een paar ploegen die aardig wat Europese wedstrijden hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: 13.00 de loting, dus roep u maar! Als ik kijk naar 'leuke' lotingen, waarbij de Nederlandse ploegen ook nog wel wat kans hebben, dan kom ik uit op het volgende: FC Basel, APOEL Nicosia, Feyenoord, Rangers Dinamo Kiev, PSV, Malmö, Wolfsberger Arsenal, FC Kopenhagen, Standard Luik, AZ Doe maar geen leuke loting dan. Basel, Ludogorets/Kopenhagen, Ferencvaros/Oleksjshakjdkskdira/Dudelange. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Zou Wolfsburg, Wolverhampton en Wolfsberger wel een leuke vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2019 18 minuten geleden zei Erwin.: Zou Wolfsburg, Wolverhampton en Wolfsberger wel een leuke vinden Dan sta je in ieder geval bovenaan, voordat er een wedstrijd gespeeld is. @Magikarp zou juist voor die Oekrainers uit pot 4 dan een poule des doods willen zien. Met Feyenoord erin, is dat sowieso niet het geval. Zie overigens Feyenoord niet winnen van Kopenhagen eigenlijk. Overigens wel pech dat PSV en AZ net in pot 2 en 4 vallen, doordat Lazio en Basaksehir een hogere landencoefficient hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Vond Antwerp ook echt goed in deze 2 potten. Fantastische prestatie van AZ. Ook wat geluk met die rode kaarten, die goal van Druijf was buitenspel (van Boadu) en Wuytens had een penalty tegen moeten krijgen (?). Maar goed 3 clubs in de EL, heerlijk. Geweldig interview van Rafaelov. Reactie van Antwerp is ook gewoon goed na zo'n wedstrijd. “’Kom eraf’, schreeuwde ik nog, maar Didier liep de andere kant op. Het is oerdom, ik heb er geen andere woorden voor”, zegt Alexis De Sart. De middenvelder krijgt bijval van ploeggenoot Lior Refaelov. “Wat er gebeurde noem ik zelfs niet een fout. Het is gewoon dom. Van Mbokani verwacht ik dat hij zich veel beter gedraagt met al zijn ervaring. Ik kan me zelfs niet herinneren wanneer hij voor het laatst een tackle deed de laatste maanden. En dan opeens dat. Het was geen verantwoordelijk gedrag.” “Voor Lamkel Zé is het niet de eerste keer dat hij dit soort fouten maakt. Hij is een fantastische speler, maar sorry, dit was heel dom. Dit moeten we onszelf verwijten. Ik verwijt de ref niets. Ik verwijt het andere team niets. Dit was gewoon dom. We zullen mentaal oplapwerk hebben. Hopelijk raken we klaar voor de competitie”, aldus Rafaelov. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: 13.00 de loting, dus roep u maar! Als ik kijk naar 'leuke' lotingen, waarbij de Nederlandse ploegen ook nog wel wat kans hebben, dan kom ik uit op het volgende: FC Basel, APOEL Nicosia, Feyenoord, Rangers Dinamo Kiev, PSV, Malmö, Wolfsberger Arsenal, FC Kopenhagen, Standard Luik, AZ Wat een verschrikkelijke competitie is die EL eigenlijk ook. ''Leuke clubs'' zijn wel op 1 hand te tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Heerlijke competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2019 Veel leuker dan de Champions Leauge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Gelijkwaardiger wel. Kan niet wachten op de loting. De hoop is wel dat er op z'n minst twee door gaan naar de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 10 minuten geleden zei 007mark: Veel leuker dan de Champions Leauge. Ik heb ook het idee dat het aantal nikszeggende clubs minder wordt in de EL. En de 'top'clubs zijn allemaal te pakken dus voldoende kans op verrassingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 De Champions League en Europa League plaatsindelingen voor de posities op de coëfficiëntenlijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Hoop op drie leuke tegenstanders voor AZ in ons stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten