Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #24

TeamWesil

Aanbevolen berichten

ah32d.jpg

Stemronde 24/25: Zweden
Inzending: Grote Ree

image.png.5d237dfed0cdf131e9f8a4733fddf536.png

image.png.78b77db5891bfbb3e18e18545daac49f.png

Punten van Zweden: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/24/24/i3zwmwyme5

Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit 23 keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Zweden op normale wijze zien.

Spoiler

image.thumb.png.c3f738b934727f5dfe1c4a95329989b6.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is overduidelijk geen gemeenschappelijke taal tussen mij en de top van het deelnemersveld deze editie. :cab:
Veel laagvliegers die van mij punten krijgen terwijl ik zelf een PR te pakken van rondes achtereen geen punten krijgen.

Desondanks mijn felicitaties aan de Denen. Leuk dat er eens niet een mainstream song wint. Absoluut verdiend in mijn ogen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei nasje92:

Helaas geen punten. Kleine opmerking: Bovenaan je post staat dat Zuid-Afrika de punten gaat toekennen en onderaan "als je dit 23 keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Zweden op de normale wijze zien:)

Aangepast. Bedankt voor het melden (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg

Stemronde 25/25: Zwitserland
Inzending: Tijn

image.png.3c40a2d208928bc9ebf18eb85d0944e6.png

image.png.7d226b83efdf7c21269be30454b9c3d0.png

Punten van Zwitserland: Klikken om te zien!
https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/260399/25/25/y0zgm1mdk5

Noot: Blijkbaar beginnen ze telkens weer opnieuw vanaf het begin. Je kan rechtsboven op fast forward klikken (een vette pijl naar rechts). Als je dit 24 keer doet en daarna spatie drukt kan je de punten van Zwitserland op normale wijze zien.

Spoiler

image.thumb.png.d37954b247380015db2adcaac8c52bbf.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winnaar #24: Denemarken 

Met de 25e en tevens laatste stemronde achter de rug heeft Denemarken, met een puntenvoorsprong van soortgelijke grote op de eerstvolgende achtervolger, officieel de eindoverwinning in deze editie gepakt. De organisatie feliciteert scout bas2204 van harte met de zijn tweede eindoverwinning en elfde (!) podiumplek. Daarnaast valt er nog een heugelijk feit te melden: bas2204 stijgt hierdoor naar de bovenste stek in de scoutingranglijst aller tijden. Ook daarvoor de hartelijke felicitaties!  Daarom nog één keer de winnaar van de 24e editie van het MU Worldvisionsongfestival!: 

Twee andere scouts die deze editie exceleerden waren nasje92 (België) en Zeus (Nigeria). Met name de eerstgenoemde zal in zijn nopjes zijn met een podiumplaats aangezien het zijn eerste is. Voor Zeus is het alweer zijn vijfde, waarvan de tweede keer nu met een Afrikaans land. Complimenten voor beide heren en hun puike prestaties!

De overige plekken in de top tien komen op het conto van, op chronologische volgorde, de volgende scouts: Teamwesil (Oekraïne), Fabian. (Australië), Dysproz (Duitsland), hjs (Canada), Roprop (Ierland), Viva La Vida (Nederland) en Chimpa (Finland). 

Iedereen bedankt voor het deelnemen! 

Spoiler

image.thumb.png.5594d57adc5b584b8cd3d96bc2d86e33.png

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Organisatie #25: 

Hier kom ik de aankomende weken niet aan toe.  Dus voor wie het stokje zou willen overnemen voor de volgende editie, graag! Ik geloof dat vrijwel iedereen alweer een inzending klaar heeft liggen en er is natuurlijk niks lekkerder dan nieuwe muziek ontdekken en beoordelen in combinatie met zonneschijn en een koud biertje. Op een organisator(er) na zijn alle ingrediënten dus aanwezig. Uiteraard kan ik wel op de achtergrond helpen en/of helpen opstarten mocht het een eerste keer de organisatie van het mooiste muziekfestijn zijn (mits gewild).

Zoals eerder verzocht, alvast een lijstje met alle ingezonden artiesten tot nu toe:

image.thumb.png.fca8a2b87349710f92c425dfc1157a9d.png

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kansloos laatste terwijl ik wel minimaal middenmoot had verwacht. Weet nu in ieder geval dat een gevoelig nummer gezongen door een vrouw niet goed ligt binnen deze groep. 
Mwuah, daar is op zich niks mis mee wat mij betreft. Ik vond hem alleen net iets te vlak om punten te geven.
Maar goed, ik ben de laatste om hierover te oordelen aangezien ik zelf ook een fatale inschattingsfout maakte met mijn inzending.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst een podiumplek! Zeer tevreden mee en dat zonder ook maar 1 12-punter te krijgen. Bedankt voor de organisatie. @Chimpa ik wil op zich wel een poging wagen om de organisatie op me te nemen. Kan ik zelf dan wel mee doen? Ik stuur je wel even een PM voor wat vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 na laatste geen best debuut maar gezien het liedje niet eens zo ontevreden. Vond het zelf geen liedje voor mijn eigen smaak maar hoopte op wat punten omdat het anders is. Met toch een 12 punter wel gewoon tevreden. Met de komende editie maar iets zoeken wat meer mijn eigen ding is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Jeroen.:

Had op een plekje in de top 10 gehoopt maar net iets te vaak 0 om dat voor elkaar te krijgen. 

Op zich zou ik de organisatie op me kunnen nemen. Iets van hulp bij met name de scores kan wel handig zijn.

Ik kan je daar wel mee helpen. Zelf de organisatie helemaal op me nemen wil ik de aankomende periode even niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites