Tijn Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 The Great American Songcontest is terug! It's huge. It really is. Na een afwezigheid van ruim zes jaar heb ik besloten om het Amerikaanse songfestival een nieuw leven in te roepen, want het is natuurlijk vrij evident dat in de US of A de allerbeste muziek wordt gemaakt. En wat vinden Amerikanen nu fijner dan iets of iemand tot een winnaar uit te roepen? [Hoe werkt het?] Ik ben in eerste instantie niet echt op zoek naar een x aantal deelnemers, zal de inschrijving dan ook gewoon open laten tot op het moment dat de rek er wel uit zit. De regels zijn in principe hetzelfde als bij het Worldvisionsongfestival, echter is er een belangrijk verschil. Om het kiezen van minder bekende muziek te promoten, mag het gekozen nummer op Youtube maximaal 500.000 views hebben. [Hoe kan je je inschrijven?] Inschrijven kan door in dit topic het onderstaande lijstje te posten. Het nummer moet uit een van de staten komen die in de onderstaande spoiler staat en van elke staat kan maar een nummer geselecteerd worden. Staat: Artiest: Nummer: Youtubefilmpje: Spoiler California Texas New York Florida Illinois Pennsylvania Ohio Michigan Tennessee Georgia North Carolina New Jersey Virginia Washington Massachusetts Indiana Arizona Missouri Maryland Wisconsin Minnesota Colorado Alabama South Carolina Louisiana Kentucky Oregon Oklahoma Connecticut Iowa Mississippi Arkansas Kansas Utah Nevada New Mexico West Virginia Nebraska Idaho Hawaii New Hampshire Rhode Island Montana Delaware South Dakota Alaska North Dakota Vermont Washington, DC Wyoming [Hoe gaat het stemmen?] Elke staat mag via de PM een top 10 van de beste nummers doorsturen. De puntentelling werkt als volgt: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Het wordt op prijs gesteld als voor de zekerheid een of twee reserve landen worden meegestuurd die punten krijgen bij een mogelijke diskwalificatie. Ik zal per staat de toegekende punten posten en ook de tussenstand bijhouden. Het nummer wat aan het einde van de stemming de meeste punten heeft zal uiteraard de winnaar zijn. De winnaar heeft de eer om bij de volgende editie als eerste een staat te kiezen. [Geschiedenis] Editie 1: Wisconsin: Bon Iver - Holocene Editie 2: Quebec: Arcade Fire - Wake Up Editie 3: New Jersey: The Gaslight Anthem – Handwritten Editie 4: Ohio: The Black Keys – Sister Ben benieuwd waar jullie deze keer mee gaan komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Altijd een leuk initiatief gevonden. Leuk dat het een comeback maakt! Staat: VirginiaArtiest: MaeNummer: The Fisherman SongYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Oh leuk! Ga nu eens iets zoeken. Is leuk omdat ik dan ook eens iets van de VS kan insturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Staat: Texas Band: Erstwhile Nummer: Shadedown Youtube; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Staat: Illinois Band: Rise Against Nummer: Politics of Love YouTube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Staat: FloridaBand: Lynyrd SkynyrdNummer: Double TroubleYoutubefilmpje: https://www.youtube.com/watch?v=6ptFKBKYbv0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 (bewerkt) Staat: New York Artiest: Julian VelardNummer: Another Guy's Song Met 51 weergaven zit ik keurig binnen de norm Leuk ook dat ik op deze manier ook weer eens wat Amerikaanse muziek kan inzenden. Bij Worldvision heb ik mijzelf gebonden aan Europa. 26 januari 2019 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Staat: OregonArtiest: The DelinesNummer: Eddie & PollyYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Zal wel Oregon zijn denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Zojuist zei Laki: Zal wel Oregon zijn denk ik? Je hebt helemaal gelijk. Ben met 3 verschillende dingen bezig, dan krijg je dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Staat: WyomingArtiest: Luke BellNummer: Where ya BeenYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 januari 2019 Share Geplaatst 26 januari 2019 Staat: Georgia Artiest: Manchester Orchestra Nummer: The Silence Youtube: Zie trouwens dat het aantal views best nog aardig oploopt voor mijn inzending. Komt misschien ook omdat het pas anderhalve maand op YouTube staat. Huidige stand is net geen 360.000 views. Hoop niet dat hij voor de deadline nog over de 500.000 heen kruipt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2019 Staat: Nebraska Artiest: Better Oblivion Community Center Nummer: Dylan Thomas Youtube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 (bewerkt) Staat: TennesseeArtiest:The Trigger CodeNummer: The Fugutive KindYoutubefilmpje: niet makkelijk om iets onder de 500.000 views te vinden . 28 januari 2019 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Staat: Maryland Artiest: Domaje Liedje: Way Down in the Hole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 (bewerkt) Staat: PennsylvaniaArtiest: Steve GunnNummer: Way Out WeatherYoutubefilmpje: Tip: Luister hem als je relaxed bent 28 januari 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 januari 2019 Share Geplaatst 28 januari 2019 Staat: Maine Artiest Aoyoru x Djouher Lied: Always on my mind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 (bewerkt) Staat: North CarolinaArtiest: Chris LaneNummer: HeroYoutubefilmpje: 30 januari 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 2 uur geleden zei nasje92: Staat: TexasArtiest: Danielle BradberryNummer: Slow BurnYoutubefilmpje: Texas is al bezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 1 minuut geleden zei Jeroen.: Texas is al bezet Ah excuus, helemaal overheen gelezen dat iedere staat maar 1 kandidaat mocht insturen. Ik ga kijken of ik nog een ander nummer kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 4 minuten geleden zei nasje92: Ah excuus, helemaal overheen gelezen dat iedere staat maar 1 kandidaat mocht insturen. Ik ga kijken of ik nog een ander nummer kan vinden. Staat ook niet echt in de openingspost maar lijkt me gezien de eerdere versies en andere versies zoals wereld en europa logisch ook gezien de stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 1 minuut geleden zei Jeroen.: Staat ook niet echt in de openingspost maar lijkt me gezien de eerdere versies en andere versies zoals wereld en europa logisch ook gezien de stemmen. Ik dacht ook dat het er niet stond, maar lees hier: [Hoe kan je je inschrijven?] Inschrijven kan door in dit topic het onderstaande lijstje te posten. Het nummer moet uit een van de staten komen die in de onderstaande spoiler staat en van elke staat kan maar een nummer geselecteerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Staat: CaliforniaArtiest: The FrightsNummer: Over ItYoutubefilmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Staat: New JerseyArtiest: Young Rising SonsNummer: F**cked Up Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 (bewerkt) Staat: UtahArtiest: The Moth & The FlameNummer: The New Great DepressionYoutubefilmpje: 31 januari 2019 bewerkt door Dysproz toch een andere gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten