Grote Ree Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Ik ben momenteel bij Chimpa op bezoek. Wij hebben al een paar keer alles geluisterd maar zijn er allebei nog niet in geslaagd om een lijst samen te stellen. Morgen gaan we weer luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Liechtenstein heeft nu ook zijn stemmen uitgebracht, excuus voor de vertraging. Nog wel één opmerking: een aantal inzendingen in de Spotify lijst weken af van Youtube versies, waaronder die van mijzelf waarvan de ''goede versie'' ook gewoon op Spotify te vinden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 1 uur geleden zei Chimpa: Liechtenstein heeft nu ook zijn stemmen uitgebracht, excuus voor de vertraging. Nog wel één opmerking: een aantal inzendingen in de Spotify lijst weken af van Youtube versies, waaronder die van mijzelf waarvan de ''goede versie'' ook gewoon op Spotify te vinden is. Oke, dat zou zomaar kunnen. Ik heb de lijst vrij snel gemaakt. Misschien is het dan beter dat een ieder gewoon ff via youtube de nummers beluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Heb alles via de spotify link beluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Ik luister alles via YouTube, want dan weet ik zeker dat ik het goede nummer luister. Dat is immers wat we ook inzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Volgende keer moet die lijst even gecheckt worden want het kan invloed hebben op de stemming. Overigens wel chill, zo'n Spotify lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Ik luister altijd via de lijst die geplaatst word zodat ik meteen het land er makkelijk bij heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 @TeamWesil wanneer kunnen we de eerste update verwachten? Of is het nog even wachten op een aantal inzendingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2019 Ik wacht nog op punten van twee personen. Hiermee zijn ze nog eens getagd en stuur ik ze ook nog een pm. Morgenavond 23u59 sluit ik dan sowieso af! @Roprop @Jimmyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 Je hebt de mijne als het goed is al 3 dagen binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2019 1 minuut geleden zei Roprop: Je hebt de mijne als het goed is al 3 dagen binnen. Ik keek erover, mijn excuses! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2019 Dan gaan we maar beginnen want al een maand niet online geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 Dan zou ik eerst even checken of iedereen voor wie dat noodzakelijk is een reserve heeft meegestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 20 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2019 2 uur geleden zei Roprop: Dan zou ik eerst even checken of iedereen voor wie dat noodzakelijk is een reserve heeft meegestuurd Check Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 22 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) Stemronde 1/23: AustraliëInzending: Erwin. Punten van Australië: Klikken om te zien!https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/245388/1/1/m3mzu5owu5 Spoiler @Tijn @Viva La Vida @Zeus @Laki @Platina32 @Chimpa @Vilhena @ivago @Erwin. @Jeroen. @Fabian. @bas2204 @hjs @007mark @Richarð. @Dysproz @nasje92 @QuaLyon @Grote Ree @Roprop @Chiemel @himan 22 februari 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Bedankt voor de eerste twee punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Oei, helaas met 0 punten begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) We zijn van start! Ik heb geen idee wat ik met mijn inzending kan verwachten, maar drie punten is i.i.g. een prettig begin. 22 februari 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Nog geen punten helaas. Hopen op een betere uitslag in de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Helaas geen punten in de eerste ronde. Hopelijk volgende keer ook meer geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Meteen al 4 puntjes, helemaal niet slecht met zoveel deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Hele fijne start! Thank you! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) Wel heel erg leuke start. Dank je wel buren! Niet verwacht eigenlijk Mooie lay-out om de punten weer te geven ook (op die autocorrect dan na, en dat Faeröer eilanden verkeerd geschreven is ? ) 22 februari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Nu al 12 punten achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Geen punten, maar heb deze keer dan ook een risico genomen. Eens zien hoe dit uit gaat pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten