TeamWesil Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2019 Komen er nog inschrijvingen of gaan we afsluiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Komen er nog inschrijvingen of gaan we afsluiten? [emoji6]Die van mij komt er nog aan.Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Land: JamaicaArtiest: ChronixxNummer: I CanYoutube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Mag ik mijn inzending nog veranderen? Of is het daar te laat voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Kan volgens mij gewoon tot aan de deadline, als je nieuwe land nog maar niet gekozen is @Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Ok bedankt, ik heb hem veranderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Land: ItaliëArtiest: Lorenzo Fragola Nummer: D'improvviso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Op 28-1-2019 om 19:51 zei Roprop: Met zoveel views op YT het risico dat deze voor veel mensen reeds bekend is, maar kan het me tegelijkertijd ook niet echt voorstellen. Land: Zuid-AfrikaArtiest: KONGOSNummer: Come with me nowYoutube link: Inderdaad bekend en volgens mij heeft deze zelfs al eens meegedaan als ik me niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 LOL volgens last.fm had ik het nummer in 2016 al 5 keer beluisterd. Tegelijkertijd toch niet zoveel mensen op last.fm die al naar Kongos hebben beluisterd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Land: Liechtenstein Artiest: Al Walser Nummer: I Want My Money Now YouTube Link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 2 uur geleden zei Zeus: Inderdaad bekend en volgens mij heeft deze zelfs al eens meegedaan als ik me niet vergis. Zal er dit weekend nogmaals naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Inderdaad bekend en volgens mij heeft deze zelfs al eens meegedaan als ik me niet vergis.Ik heb de artiest nog niet eerder gehoord volgens mij (zowel hier als in het algemeen).Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Die single had veel succes in de VS en Canada, maar een pak minder dan hierOn April 9, 2014, "Come with Me Now" debuted at number 98 on the Billboard Hot 100, making it their first charting single on the chart; it has since peaked at number 31.[7] It has since also topped the BillboardAlternative Songs chart.[4] By reaching the summit of the chart in 10 weeks, it is the quickest song of a rookie band to top the chart since American rock band Evanescence's 2003 song "Bring Me to Life".[7]The single has also peaked at number 4 on the Billboard Hot Rock Songs chart[4] and number 7 on the Canadian Hot 100.[4] The song has sold 1.3 million copies in the United States, as of December 2014.[8]The single is currently peaking at number 14, number 16, and number 18 on the Mainstream Rock Tracks, Mainstream Top 40 and Adult Top 40 charts, respectively. The song also topped the Official South African Singles Chart and peaked in the top 40 in New Zealand. The single has sold over 1 million copies in the US,[9] and over 160,000 copies in Canada. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Die band deed mee bij Band Manager op dit forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei Erwin.: Die band deed mee bij Band Manager op dit forum Verklaart meteen ook waarom ik het nummer 5 keer heb beluisterd. Dat was in dezelfde periode. Maar ik zie er zelf geen probleem mee. Ik geef wel extra punten aan originaliteit soms (als ik twijfel of nummers dicht bij elkaar leunen ga ik al vrij snel voor het originele kiezen). Ik had Eskobar - Someone New ook al gehoord, en daarom heeft het ook 2 of 3 punten minder gekregen dan mocht ik het voor de eerste keer gehoord hebben. Eigenlijk had ik het 6 ipv 4 punten moeten geven. ? 1 februari 2019 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 1 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2019 Komt er nog iets van iemand? Anders gooi ik morgen de stemming open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Op 25-1-2019 om 21:27 zei TeamWesil: Deadline: Je kunt jezelf inschrijven tot en met vrijdag 8 februari What happened to? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 9 uur geleden zei Erwin.: Die band deed mee bij Band Manager op dit forum Hah sterk, ik herkende het maar kon het niet meteen plaatsen. Erg eigenlijk, als organisator,ervan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 1 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2019 55 minuten geleden zei Laki: What happened to? Wil gerust wachten hoor, maar als er dan een week niets meer bijkomt is het zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 3 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 3 februari 2019 Toch al drie dagen geen inzendingen meer dus ik wil de deadline wat gaan vervroegen. Toch nog interesse om mee te doen? Stuur dan in voor maandag 04/02 23u59. Lukt de deadline je niet stuur me dan even privé en dan wachten we nog heel even. @Yves @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Lijkt me prima inderdaad. Morgenavond alles luisteren denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 6 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2019 (bewerkt) Even geduld... 6 februari 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 6 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2019 (bewerkt) WE GAAN BEGINNEN Het is tijd om onze stemmen te gaan uitbrengen en daarom meteen een warme oproep aan alle deelnemers om zo snel mogelijk alle nummers te beluisteren en de stemming naar mij via pm door te sturen. Iedereen stuurt zijn top tien in met eventueel een tweetal reserves voor mensen die geen punten insturen. Ter controle zal ik mijn eigen puntenverdeling sturen naar de eerste die mij zijn punten instuurt. DEADLINE: 13/02 om 23u59 (maar doe het gewoon zo snel mogelijk!) Haal je dit niet dan stuur je me ook even een pm. Met dank aan @nasje92 is er ook een spotifylijst. Alleen het nummer van Indonesië zit er jammer genoeg niet bij, dat staat niet op Spotify. Alle inzendingen vind je nogmaals hieronder! DE DEELNEMERS AUSTRALIËClient Liaison - End of the Earth BELGIËIne Tiolants - The Odds DENEMARKENMike Tramp - Trust in Yourself ENGELANDZak Abel - Love Song FAERÖER EILANDENTeitur - Louis Louis FINLANDApocalyptica - Path Vol II FRANKRIJKThe Blackmordia - GOD GRIEKENLANDMarina and the Diamonds - Froot IERLANDFontaines D.C. - Boys in the Better Land INDONESIËLazy Room - Take me Home ITALIËLorenzo Fragola - D’improvviso JAMAICAChronixx - I Can LIECHTENSTEINAl Walser - I Want my Money Now MALEISIËGuy Sebastian - Before I Go MEXICOMaYaN - Dhyana MOLDAVIËThe Motons - Inainte Sa Ne Fi Nascut NEDERLANDNAVARONE - The Strong Survive NOORWEGENErlend Oye - Rainman OOSTENRIJKCari Cari - Summer Sun SINGAPORESubsonic Eye - Come Around VERENIGDE STATENSYML - Clean Eyes VIETNAMHoàng Thùy Linh - Bánh Trôi Nước ZUID-AFRIKAKONGOS - Come With me Now ZWEDENVigiland - Friday Night @007mark @Vilhena @Fabian. @Viva La Vida @Grote Ree @Laki @Jimmyy @Platina32 @bas2204 @QuaLyon @nasje92 @ivago @Jeroen. @Tijn @Richarð. @himan @hjs @Chiemel @Erwin. @Roprop @Dysproz @Zeus @Chimpa 6 februari 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 Had al het een en ander geluisterd gister, maar moet zeggen dat er toch weer paar verrassend leuke nummers tussen zitten. Ook een aantal waar ik minder vrolijk van werd, maar over het algemeen wel weer prima. Zoals altijd toch ook weer benieuwd hoe mijn eigen inzending zich gaat verhouden tot de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 6 februari 2019 Share Geplaatst 6 februari 2019 Ik kende de titel niet maar toen ik dat liedje uit Maleisië hoorde dacht ik dat het heel bekend was. Ik heb het al regelmatig gehoord in ieder geval. Apart dat het zo weinig views heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten