Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #23

TeamWesil

Aanbevolen berichten

Op 28-1-2019 om 19:51 zei Roprop:

Met zoveel views op YT het risico dat deze voor veel mensen reeds bekend is, maar kan het me tegelijkertijd ook niet echt voorstellen. 

Land: Zuid-Afrika
Artiest: KONGOS
Nummer: Come with me now
Youtube link:

Inderdaad bekend en volgens mij heeft deze zelfs al eens meegedaan als ik me niet vergis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die single had veel succes in de VS en Canada, maar een pak minder dan hier

On April 9, 2014, "Come with Me Now" debuted at number 98 on the Billboard Hot 100, making it their first charting single on the chart; it has since peaked at number 31.[7] It has since also topped the BillboardAlternative Songs chart.[4] By reaching the summit of the chart in 10 weeks, it is the quickest song of a rookie band to top the chart since American rock band Evanescence's 2003 song "Bring Me to Life".[7]The single has also peaked at number 4 on the Billboard Hot Rock Songs chart[4] and number 7 on the Canadian Hot 100.[4] The song has sold 1.3 million copies in the United States, as of December 2014.[8]The single is currently peaking at number 14, number 16, and number 18 on the Mainstream Rock Tracks, Mainstream Top 40 and Adult Top 40 charts, respectively. The song also topped the Official South African Singles Chart and peaked in the top 40 in New Zealand. The single has sold over 1 million copies in the US,[9] and over 160,000 copies in Canada.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Erwin.:

Die band deed mee bij Band Manager op dit forum

Verklaart meteen ook waarom ik het nummer 5 keer heb beluisterd. Dat was in dezelfde periode. Maar ik zie er zelf geen probleem mee. Ik geef wel extra punten aan originaliteit soms (als ik twijfel of nummers dicht bij elkaar leunen ga ik al vrij snel voor het originele kiezen). Ik had Eskobar - Someone New ook al gehoord, en daarom heeft het ook 2 of 3 punten minder gekregen dan mocht ik het voor de eerste keer gehoord hebben. Eigenlijk had ik het 6 ipv 4 punten moeten geven.  ?

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah32d.jpg

WE GAAN BEGINNEN

Het is tijd om onze stemmen te gaan uitbrengen en daarom meteen een warme oproep aan alle deelnemers om zo snel mogelijk alle nummers te beluisteren en de stemming naar mij via pm door te sturen. Iedereen stuurt zijn top tien in met eventueel een tweetal reserves voor mensen die geen punten insturen. Ter controle zal ik mijn eigen puntenverdeling sturen naar de eerste die mij zijn punten instuurt.

DEADLINE: 13/02 om 23u59 (maar doe het gewoon zo snel mogelijk!)
Haal je dit niet dan stuur je me ook even een pm.

Met dank aan @nasje92 is er ook een spotifylijst. Alleen het nummer van Indonesië zit er jammer genoeg niet bij, dat staat niet op Spotify. Alle inzendingen vind je nogmaals hieronder! 

DE DEELNEMERS

AUSTRALIË
Client Liaison - End of the Earth

BELGIË
Ine Tiolants - The Odds

DENEMARKEN
Mike Tramp - Trust in Yourself

ENGELAND
Zak Abel - Love Song

FAERÖER EILANDEN
Teitur - Louis Louis

FINLAND
Apocalyptica - Path Vol II

FRANKRIJK
The Blackmordia - GOD

GRIEKENLAND
Marina and the Diamonds - Froot

IERLAND
Fontaines D.C. - Boys in the Better Land

INDONESIË
Lazy Room - Take me Home

ITALIË
Lorenzo Fragola - D’improvviso

JAMAICA
Chronixx - I Can

LIECHTENSTEIN
Al Walser - I Want my Money Now

MALEISIË
Guy Sebastian - Before I Go

MEXICO
MaYaN - Dhyana

MOLDAVIË
The Motons - Inainte Sa Ne Fi Nascut

NEDERLAND
NAVARONE - The Strong Survive

NOORWEGEN
Erlend Oye - Rainman

OOSTENRIJK
Cari Cari - Summer Sun

SINGAPORE
Subsonic Eye - Come Around

VERENIGDE STATEN
SYML - Clean Eyes

VIETNAM
Hoàng Thùy Linh - Bánh Trôi Nước

ZUID-AFRIKA
KONGOS - Come With me Now

ZWEDEN
Vigiland - Friday Night

@007mark @Vilhena @Fabian. @Viva La Vida @Grote Ree @Laki @Jimmyy @Platina32 @bas2204 @QuaLyon @nasje92 @ivago @Jeroen. @Tijn  @Richarð. @himan @hjs @Chiemel @Erwin. @Roprop @Dysproz @Zeus @Chimpa

bewerkt door TeamWesil
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had al het een en ander geluisterd gister, maar moet zeggen dat er toch weer paar verrassend leuke nummers tussen zitten. Ook een aantal waar ik minder vrolijk van werd, maar over het algemeen wel weer prima. Zoals altijd toch ook weer benieuwd hoe mijn eigen inzending zich gaat verhouden tot de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites