Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #23

TeamWesil

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei ivago:

Is bij deze gebeurd :D

Mooi zo. Maar misschien dat ze dan ooit een opvolger krijgen. Ik ken best wel wat muziek uit Singapore vooral uit de elektropopscène. Er zijn er twee die ik echt goed vind (yeule en Jasmine Sokko). Maar of ze zouden scoren op dit songfestival betwijfel ik. En nu voel ik ook wel 'minder' de verplichting om namens die landen iets in te zenden.

Hopelijk nog een inzending voor Zuid-Korea en China. Dan zal dit songfestival wel erg Aziatisch lijken ?

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei nasje92:

Thanks! Gedaan. Leuker als Maleisie een x mee mag doen.

En wordt zo een zuid-oost Aziatisch onderonsje met al Singapore, Indonesie en nu ook Maleisie. En met Japan nog een Aziatisch land. Nu nog iemand Australie en Zuid-Korea. :D

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Platina32:

Leuk stukje, Grote Ree! Alleen volgens mij heb ik ook alle edities meegedaan, hoor. Kan me niet herinneren er ooit eentje geskipt te hebben. 

Mijn excuses. Ik had me verteld en ben jou als medenestor compleet vergeten. Heb het inmiddels aangepast, al pakt dat wel ietsje minder positief uit voor je puntengemiddelde. Maar dat neem je vast en zeker op de koop toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Grote Ree:

Mijn excuses. Ik had me verteld en ben jou als medenestor compleet vergeten. Heb het inmiddels aangepast, al pakt dat wel ietsje minder positief uit voor je puntengemiddelde. Maar dat neem je vast en zeker op de koop toe.

Haha geen probleem, super dat je het helemaal aangepast hebt. Het was niet mijn bedoeling je extra werk te bezorgen. Ik weet dat mijn puntengemiddelde laag is, maar dat vind ik inderdaad niet erg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met zoveel views op YT het risico dat deze voor veel mensen reeds bekend is, maar kan het me tegelijkertijd ook niet echt voorstellen. 

Land: Zuid-Afrika
Artiest: KONGOS
Nummer: Come with me now
Youtube link:

bewerkt door Roprop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow geweldig al meer als twintig inschrijvingen! :)

@Vilhena @Fabian. @Viva La Vida @Jimmyy @Platina32 @QuaLyon @nasje92 @ivago @Jeroen. @himan

De YT links werken weer dus als jullie eventueel jullie post nog even willen aanpassen ;).
Je moet gewoon de rechtstreeks link uit je adresbalk op YT kopieren en posten in je post en dan doet het forum de rest automatisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TeamWesil:

Wow geweldig al meer als twintig inschrijvingen! :)

@Vilhena @Fabian. @Viva La Vida @Jimmyy @Platina32 @QuaLyon @nasje92 @ivago @Jeroen. @himan

De YT links werken weer dus als jullie eventueel jullie post nog even willen aanpassen ;).
Je moet gewoon de rechtstreeks link uit je adresbalk op YT kopieren en posten in je post en dan doet het forum de rest automatisch. 

Inzending van @Zeus (Italie) niet missen. Hij heeft de zijne in het verkeerde topic geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites