QuaLyon Geplaatst 21 december 2018 Share Geplaatst 21 december 2018 Nice, 1 punt!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 december 2018 Share Geplaatst 21 december 2018 Enige nog zonder punten. Gaat goed tot dusver:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 21 december 2018 Share Geplaatst 21 december 2018 Bedankt! Met zn 3tjes aan kop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 21 december 2018 Share Geplaatst 21 december 2018 Iedereen stemt zo heel anders voorlopig, houdt het allemaal nog dicht bij elkaar. Mijn goede start is wel al helemaal weg gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 december 2018 Share Geplaatst 22 december 2018 Verdorie, weer geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 december 2018 Share Geplaatst 22 december 2018 Ik kreeg al meer punten dan ik verwachtte ? Voorlopig uiteenlopende votings, dus het zal weer spannend worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 24 december 2018 Auteur Share Geplaatst 24 december 2018 Stemronde 4/19: Brazilië Inzending: nasje92 Punten van Brazilië: Klik hier om de Braziliaanse punten te zien!: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/240884/4/4/exm2fly2q1 Spoiler @bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Voorlopig 3e. Helemaal top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 24 december 2018 Share Geplaatst 24 december 2018 Weer niets. Gaat nu hard de verkeerde kant op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Waanzinnig! Bedankt! Fijne Kerst iedereen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Niks gesprokkeld dit keer, geen erg. Op naar betere tijden. Zalige Kerst aan iedereen Ho-ho-ho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Top favoriet staat gewoon bovenaan hoor. ? Nederland doet 't vooralsnog ook keurig, weer zes puntjes, dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 Oeps dit loopt niet echt goed. Ja, volgende keer dan toch maar eens iets anders proberen. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 25 december 2018 Share Geplaatst 25 december 2018 We staan weer in de linkerkolom en sluiten weer netjes aan... Ben erg benieuwd :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 26 december 2018 Auteur Share Geplaatst 26 december 2018 Stemronde 5/19: Canada Inzending: Laki Punten van Canada: Klik hier om de Canadese punten te zien!: https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/240884/5/5/m2ywq3nzbm Spoiler @bas2204 @007mark @Chiemel @Platina32 @TeamWesil @Chimpa @Laki @nasje92 @QuaLyon @Erwin. @Tijn @Jeroen. @Roprop @himan @Zeus @Viva La Vida @Grote Ree @Vilhena @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Verdomme Laki, dacht dat je smaak had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Lekkere hoeveelheid punten. Waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Yeah van de 0 af en ik gok dat dit voor het eerst is dat ik punten van Laki krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Mooi, met die tien punten weer netjes aansluiting bij middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 december 2018 Share Geplaatst 26 december 2018 Lekker al onbewust uit elk continent eens een land gekozen, als we dan toch Turkije bij Azie rekenen. Nu sowieso kies ik volgende keer voor Azie: Singapore en Japan zijn Azie terwijl Rusland ook een cross-over is. En het wordt één van die landen. ? Ik kijk nooit naar de user als ik punten geef. Misschien is het in retroperspectief wel leuk om te zien aan wie ik doorgaans veel punten geef. Maar sowieso heb ik een wat aparte smaak dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Ik blijf gestaag punten pakken, dus heb een breed publiek lijkt het, dit kan wel eens gunstig gaan uitpakken. Hierna eerst de punten namens mij geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Nou met 10 punten nog geen vetpot, maar dat had ik ook niet echt verwacht met dit nr. Hopelijk kunnen we er nog wat bij sprokkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Zonde, de eerste keer geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Dank aan de Canadese buren voor de 7 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 27 december 2018 Share Geplaatst 27 december 2018 Vreemd, toch weer eens heel andere stemming. Had met mijn inzending tot op heden veel beter verwacht. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten