Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Magikarp:

Oh god alsjeblieft geen Maurice Steijn hoor. Wat een tamzak is dat. Dan kijk ik niet meer.

Volgens mij ben jij al een aantal keer gestopt met kijken, of niet? ;c

2 uur geleden zei Pinolero:

Zou wel echt typisch Feyenoord zijn. Altijd lekker gaan voor de pure middelmaat. 

Nog even en Erwin Koeman komt weer terug inderdaad huhu

2 uur geleden zei MetalMichael:

Las dat Steijn en De Jong wel vaker samen eten, zijn bekenden en beide zoons voetballen in de jeugd bij ADO.

Gaat de TD trouwens niet over het evt aanstellen van een nieuwe trainer?

Nou dat zal het dan verklaren inderdaad. En dat tweede kan goed kloppen.

Wie zien jullie overigens graag als hoofdtrainer volgend jaar? Ben namelijk zelf heel erg voor het vertrek van Gio (zakdoekjes mee volgende week). Alleen kom niet echt tot een goede shortlist van trainers die beschikbaar zijn en het gewenste niveau nastreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Volgens mij ben jij al een aantal keer gestopt met kijken, of niet? ;c

Dat klopt Marc. Ben inmiddels ook al 6x voor Excelsior geworden maar dan zie je daar zo een doodskop als Koolwijk lopen en dan wordt het toch lastig

Overigens ben ik er wel uit. Dirk en Dick. Als ik de reacties op FR12 moet geloven is dat de gouden combinatie.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Magikarp:

Dat klopt Marc. Ben inmiddels ook al 6x voor Excelsior geworden maar dan zie je daar zo een doodskop als Koolwijk lopen en dan wordt het toch lastig

Overigens ben ik er wel uit. Dirk en Dick. Als ik de reacties op FR12 moet geloven is dat de gouden combinatie.

@The Kerfts heb je daar ook weer een account?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het me zo voor stel zie ik Dirk echt als een Verbeek II. Geen idee hoe hij de onder 19 laat voetballen overigens.

Denk dat ze eens moeten kijken naar een buitenlander. In ieder geval iemand die het veldspel om aan te gluren maakt. Gio is toch onze Frank de Boer. Wel prijzen, maar het spel wordt met de maand slechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Las dat Steijn en De Jong wel vaker samen eten, zijn bekenden en beide zoons voetballen in de jeugd bij ADO.

Gaat de TD trouwens niet over het evt aanstellen van een nieuwe trainer?

Zoon van Steijn voetbalt sinds dit seizoen bij VVV. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoon van Steijn voetbalt sinds dit seizoen bij VVV. 
Huurbasis. Dat wil niet zeggen dat zij niet meer af en toe samen optrekken. Ben benieuwd wie die zoon v a n de jong is, even opzoeken.

Zou lekker voor advocaat gasn mocht dat binnen de mogelijkheden liggen

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel keus heb je niet in Nederland/België. Persoonlijk zou ik kijken of Hein Vanhaezebrouck interesse heeft. Anders heb je drie keuzes:

- Gevestigde, 'oude' namen als Dick Advocaat, Eric Gerets, Henk Ten Cate, etc.

- Middelmatige trainers als Henk Fraser, Maurice Steijn, Ricardo Moniz, etc.

- Onervaren trainers als Dirk Kuyt, Jon Dahl Tomasson, een jeugdtrainer, etc.

Of een duo, bestaande uit een 'leerling' en een 'leraar'. Een trainer die goed, attractief voetbal speelt is in ieder geval moeilijk te vinden, tenzij er ergens een buitenlandse trainer rondloopt die interesse heeft om te komen. Daarnaast zou je moeten investeren in een geheel nieuwe verdediging, maar dat moet wel lukken als je alleen al een St. Juste kan slijten voor een miljoentje of tien. Of je zet die jongen centraal achterin neer, dat kan ook nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou Steijn nog niet eens zo'n verkeerde optie vinden hoor, denk dat hij het best prima zou kunnen doen. Je moet ook vooral gaan doorselecteren komend seizoen. Als je naar de selectie van nu kijkt dan gaan er een hoop vertrekken denk ik. Sowieso Jogga, Van Persie, Vilhena, Botteghin en Vermeer. Ik denk dat Clasie niet terugkomt (kan me niet voorstellen dat ze hem kunnen betalen), Berghuis zal er wellicht wel klaar mee zijn, VD Heijden, Van Beek en Nieuwkoop moeten eigenlijk ook gewoon vertrekken en als iemand echt 10+wil neerleggen voor St Jussoe moet je er natuurlijk meteen een strik omheen gooien. Maar wordt denk een roerige zomer. Ben benieuwd waarmee de scouting en Van Geel op de proppen komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doorselecteren doen we al vanaf 2008. Volgend jaar maar weer een bouwjaartje dan

23 minuten geleden zei Tomasson:

Ben benieuwd waarmee de scouting en Van Geel op de proppen komen. 

0914d77b927d06999a4b4421e7086997.png

Kies een club en kies dan de in jouw ogen op drie na beste speler. Doe dat 3x.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites