MetalMichael Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-kan-ticket-wk-voor-clubs-vergeten?twit=205 He, jammer. @cimbomcuHij begint niet over een andere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Daarnaast lul je ook al over ''geen goed argument, he ik denk'' Tuurlijk is het denken, zolang Gimenez er niet langere tijd niet bij is en Ueda langere tijd de kans krijgt om hem te vervangen blijft het bij denken, niet zeker weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 24 minuten geleden zei MetalMichael: Wat PJ zegt boeit niet zoveel. Daar dacht je vrouw vannacht anders over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: @MetalMichael @Elsjorro1990 Haha omdat ik een andere mening heb reageren jullie zo kinderachtig, jezus hoe oud zijn jullie? Maar iig vind ik Gimenez een echte 16 meter spits, leuk en fantastisch in het gebied. Maar een spits in deze tijd moet meer brengen dan dat, ook vaak onzichtbaar als het niet loopt. Niet voor niks dat Slot op dat punt vaak kritisch op hem is. De Jong vind ik meer all-round. Is beter in het meevoetballen, kan ook buiten de 16 wat, verricht meer arbeid voor het team, kan beter koppen, is een leider voor het elftal. Gelukkig scheelt Santi 11 jaar met Luuk en zit er nog groei in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 SC Freiburg Toulouse FC Olympique Marseille Stade Rennes Sparta Praag AS Roma Sporting CP FK Qarabag Hopen op Toulouse, Sparta Praag of Qarabag. Zie het scenario zich eigenlijk alweer voltrekken dat het Roma wordt, zou enorm zuur zijn. Ook Marseille en Sporting ontloop ik liever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Zou Freiburg ook willen ontlopen @007mark. Toulouse lijkt me de allerbeste loting. Sparta Praag is stiekem toch wel goed, en Qarabag is echt een pleuriseind reizen (maar moet je wel relatief makkelijk kunnen winnen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Weer AS Roma. Het is toch bizar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Of gewoon Roma, goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Weer Roma. Je verwacht het niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Dit kan toch niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 We pakken ze! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ja, makkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ongekend dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Wat een gezeik, zo voorspelbaar ook Focus op Eredivisie dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik zou toch maar proberen te winnen, denk sowieso dat de eredivisie winnen nu misschien wel moeilijker is dan dit potje van Roma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Hete balletjes van de UEFA, geen Feyenoordsupporters op reis. Je zou om minder in complotten gaan geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Is er al wat bekend over het speelschema? Zou heel fijn zijn als we nu eerst uit mogen aantreden, en de terugwedstrijd in de Kuip. Dan zie ik ons een hele grote kans maken om die engnekken een keer te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Is er al wat bekend over het speelschema? Zou heel fijn zijn als we nu eerst uit mogen aantreden, en de terugwedstrijd in de Kuip. Dan zie ik ons een hele grote kans maken om die engnekken een keer te verslaan. We spelen eerst thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: We spelen eerst thuis We maken geen schijn van kans. We vliegen er uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Enige verschil met vorige jaren is dat Roma Lukaku heeft nu. Dus niet zo stressen. Het komt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Is er al wat bekend over het speelschema? Zou heel fijn zijn als we nu eerst uit mogen aantreden, en de terugwedstrijd in de Kuip. Dan zie ik ons een hele grote kans maken om die engnekken een keer te verslaan. 15 en 22 februari. Ik kijk hier totaal niet naar uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Ik heb er bij voorbaat al geen zin. Wat een zaadpotten worden dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten