Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei cimbomcu:

@MetalMichael @Elsjorro1990 

Haha omdat ik een andere mening heb reageren jullie zo kinderachtig, jezus hoe oud zijn jullie?

Maar iig vind ik Gimenez een echte 16 meter spits, leuk en fantastisch in het gebied. Maar een spits in deze tijd moet meer brengen dan dat, ook vaak onzichtbaar als het niet loopt. Niet voor niks dat Slot op dat punt vaak kritisch op hem is. 

De Jong vind ik meer all-round. Is beter in het meevoetballen, kan ook buiten de 16 wat, verricht meer arbeid voor het team, kan beter koppen, is een leider voor het elftal. 

Gelukkig scheelt Santi 11 jaar met Luuk en zit er nog groei in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SC Freiburg    

Toulouse FC    
Olympique Marseille    

Stade Rennes    
Sparta Praag    

AS Roma    
Sporting CP    

FK Qarabag

Hopen op Toulouse, Sparta Praag of Qarabag. Zie het scenario zich eigenlijk alweer voltrekken dat het Roma wordt, zou enorm zuur zijn. Ook Marseille en Sporting ontloop ik liever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Is er al wat bekend over het speelschema? Zou heel fijn zijn als we nu eerst uit mogen aantreden, en de terugwedstrijd in de Kuip. Dan zie ik ons een hele grote kans maken om die engnekken een keer te verslaan.

15 en 22 februari. Ik kijk hier totaal niet naar uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites