Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Dit was héél, héél zwak. Het toont in ieder geval weer eens dat arrogantie ons niet past. Ik blijf erbij dat Ugalde er voor rust al met rood af had gemoeten, maar Higler heeft nog nooit een goede Feyenoordwedstrijd gefloten. Op naar RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zojuist zei Urbeto: Dit was héél, héél zwak. Het toont in ieder geval weer eens dat arrogantie ons niet past. Ik blijf erbij dat Ugalde er voor rust al met rood af had gemoeten, maar Higler heeft nog nooit een goede Feyenoordwedstrijd gefloten. Op naar RKC. Dit heb ik even gemist. Welk moment? Waren allemaal van die 'net niet' momentjes bij Proper, pingels enzo. Higler floot niet best maar dit resultaat is zeker niet door zijn toe doen. Had het idee dat wij de pot van woensdag nog flink in de benen hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Maar we hebben de scheids altijd mee he jongens Pastte zich goed aan op ons niveau, hemeltergend slecht. En dan nog krijg je feitelijk 2 kutgoals tegen, pakt Unnerstall weer 2 onmogelijke ballen en kun je hier ook zomaar winnen. Heel zuur wel, want weer 4e. En waar we al eerder over hadden; topploegen gaan weinig verspelen. Dus we moeten echt goed gaan zijn in de topwedstrijden die nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zojuist zei 007mark: Maar we hebben de scheids altijd mee he jongens Pastte zich goed aan op ons niveau, hemeltergend slecht. En dan nog krijg je feitelijk 2 kutgoals tegen, pakt Unnerstall weer 2 onmogelijke ballen en kun je hier ook zomaar winnen. Heel zuur wel, want weer 4e. En waar we al eerder over hadden; topploegen gaan weinig verspelen. Dus we moeten echt goed gaan zijn in de topwedstrijden die nog komen. Wie zegt dit dan? Behalve dat Feyenoorders er zelf altijd over janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 6 minuten geleden zei Beppu: Dit heb ik even gemist. Welk moment? Waren allemaal van die 'net niet' momentjes bij Proper, pingels enzo. Higler floot niet best maar dit resultaat is zeker niet door zijn toe doen. Had het idee dat wij de pot van woensdag nog flink in de benen hadden. Dat moment bij de zijlijn met Geertruida maakt hij een natrappende beweging terwijl de bal al weg is. Een stukje daarvoor liep hij al een keer door op - ik meen - Hancko terwijl de bal al weg was. Had twee keer zeker geel moeten zijn, nog los van de gele kaart die hij uiteindelijk dus kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 10 minuten geleden zei Beppu: Wie zegt dit dan? Behalve dat Feyenoorders er zelf altijd over janken. Vorig seizoen echt heel vaak voorbij gekomen dat soort opmerkingen. Anyway, titel even niet over hebben. Top-2 wel enorm belangrijk om te halen dus pot tegen AZ over 2 weken staat heel veel druk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik vrees dat 7 punten een te groot gat is.. Wat een teleurstellende middag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Kom op man, we zijn tien wedstrijden onderweg. Als je over twee weken van AZ wint en PSV in de Kuip verslaat begin december zit je er gewoon volle bak bij. Dat is een grote als, maar absoluut niet onmogelijk. PSV gaat echt niet 34x winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Urbeto: Kom op man, we zijn tien wedstrijden onderweg. Als je over twee weken van AZ wint en PSV in de Kuip verslaat begin december zit je er gewoon volle bak bij. Dat is een grote als, maar absoluut niet onmogelijk. PSV gaat echt niet 34x winnen. PSV heeft ook bijna alleen nog maar wedstrijden gehad tegen clubs uit het rechterrijtje. AZ, Twente, Feyenoord allemaal nog niet. Uit linkerrijtje alleen Sparta en Go Ahead. 29 oktober 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Als zelfs Ajax laat zien dat je na een helft met 4-1 voor kan staan, gaat PSV nog genoeg verliezen. Geen zorgen mannen, hardlopers zijn doodlopers, zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 AZ dik achter al, schade wordt beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Precies. In 2018/2019 won PSV de eerste dertien wedstrijden en werd Ajax kampioen, dus het kan echt nog wel omslaan. Ik maak me nu nog geen zorgen. Sowieso moet je gewoon zorgen dat je dit jaar bij de eerste twee zit, dan ben ik niet ontevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: Precies. In 2018/2019 won PSV de eerste dertien wedstrijden en werd Ajax kampioen, dus het kan echt nog wel omslaan. Ik maak me nu nog geen zorgen. Sowieso moet je gewoon zorgen dat je dit jaar bij de eerste twee zit, dan ben ik niet ontevreden. Tweede, halve finale Champions League en een mooie bekerrrun. Niet vergeten dat we ook gewoon nog tweede in de Johan Cruyff schaal zijn geworden. We hebben voor minder huldigingen georganiseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Even oprecht hé: zullen we nog te horen krijgen waarom de VAR hier niet ingrijpt? Dat is toch onbegrijpelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik kan dit nog begrijpen omdat het schot al naast gaat en er een poging is de bal te spelen. Wat ik totaal níet begreep is dat Pröpper hier nog op het veld stond, want een minuut eerder trekt hij Gimenez naar de grond waardoor Luka(?) de bal niet voor kan geven. Scheids geeft daar voordeel wat ik sowieso al erg discutabel vindt, maar komt daarna niet terug om de tweede gele te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik kan dit nog begrijpen omdat het schot al naast gaat en er een poging is de bal te spelen. Enerzijds snap ik dat, vooral dat eerste. Anderzijds is het natuurlijk gewoon een overtreding. Op het middenveld levert het absoluut een vrije trap op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Jullie maken een goede ontwikkeling door boys. Kan mij niet vaak genoeg herinneren dat de scheidsrechters en de rest van Nederland opeens gaat vinden dat je tegen de kampioen maar gewoon mag trappen en doen zonder consequenties. 100% penal daar ja bij Gimenez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Je ziet zijn been gewoon buigen, als die harder door komt kan het nog eens heel slecht aflopen. Bizarre beslissing van de scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei Keeza: Je ziet zijn been gewoon buigen, als die harder door komt kan het nog eens heel slecht aflopen. Bizarre beslissing van de scheidsrechter. Dat Higler het verkeerd ziet vind ik nog tot daar aan toe. Hij denkt namelijk dat Propper de bal speelt en geeft een corner. Wat ik echter véél schrijnender vind is dat de VAR die het wél goed kan zien hier niets mee doet. Het lijkt inmiddels welhaast een jaarlijkse traditie te worden om extreem dubieuze beslissingen tegen je te krijgen in Enschede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Lazio niet met een goed gevoel richting dinsdag. Wel een dagje meer rust, maar wel verloren van Bologna. Goh, zou toch enorm lekker zijn om daar 3 punten te pakken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Pffff weer een achterstand....virtueel 10 punten achter inmiddels. Vind ons wederom matig tegen een relatief gesloten verdediging. Flanken echt bijzonder slecht. Weet van Paixao en Ivanusec ook niet wie er minder is vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Fraai gedaan van Timber. Maar het is weinig overtuigend tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Dit is wel een heel lekkere teamgoal. Veel passes zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Kijk, dit is gunstig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Polletje compenseert even voor vorige week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten