Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dit was héél, héél zwak. Het toont in ieder geval weer eens dat arrogantie ons niet past. Ik blijf erbij dat Ugalde er voor rust al met rood af had gemoeten, maar Higler heeft nog nooit een goede Feyenoordwedstrijd gefloten. Op naar RKC. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Dit was héél, héél zwak. Het toont in ieder geval weer eens dat arrogantie ons niet past. Ik blijf erbij dat Ugalde er voor rust al met rood af had gemoeten, maar Higler heeft nog nooit een goede Feyenoordwedstrijd gefloten. Op naar RKC. 

Dit heb ik even gemist. Welk moment?

Waren allemaal van die 'net niet' momentjes bij Proper, pingels enzo. Higler floot niet best maar dit resultaat is zeker niet door zijn toe doen. Had het idee dat wij de pot van woensdag nog flink in de benen hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar we hebben de scheids altijd mee he jongens :cab: Pastte zich goed aan op ons niveau, hemeltergend slecht.

En dan nog krijg je feitelijk 2 kutgoals tegen, pakt Unnerstall weer 2 onmogelijke ballen en kun je hier ook zomaar winnen. Heel zuur wel, want weer 4e. En waar we al eerder over hadden; topploegen gaan weinig verspelen. Dus we moeten echt goed gaan zijn in de topwedstrijden die nog komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Maar we hebben de scheids altijd mee he jongens  Pastte zich goed aan op ons niveau, hemeltergend slecht.

En dan nog krijg je feitelijk 2 kutgoals tegen, pakt Unnerstall weer 2 onmogelijke ballen en kun je hier ook zomaar winnen. Heel zuur wel, want weer 4e. En waar we al eerder over hadden; topploegen gaan weinig verspelen. Dus we moeten echt goed gaan zijn in de topwedstrijden die nog komen.

Wie zegt dit dan? Behalve dat Feyenoorders er zelf altijd over janken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Beppu:

Dit heb ik even gemist. Welk moment?

Waren allemaal van die 'net niet' momentjes bij Proper, pingels enzo. Higler floot niet best maar dit resultaat is zeker niet door zijn toe doen. Had het idee dat wij de pot van woensdag nog flink in de benen hadden.

Dat moment bij de zijlijn met Geertruida maakt hij een natrappende beweging terwijl de bal al weg is. Een stukje daarvoor liep hij al een keer door op - ik meen - Hancko terwijl de bal al weg was. Had twee keer zeker geel moeten zijn, nog los van de gele kaart die hij uiteindelijk dus kreeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Beppu:

Wie zegt dit dan? Behalve dat Feyenoorders er zelf altijd over janken.

Vorig seizoen echt heel vaak voorbij gekomen dat soort opmerkingen.

Anyway, titel even niet over hebben. Top-2 wel enorm belangrijk om te halen dus pot tegen AZ over 2 weken staat heel veel druk op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op man, we zijn tien wedstrijden onderweg. Als je over twee weken van AZ wint en PSV in de Kuip verslaat begin december zit je er gewoon volle bak bij. Dat is een grote als, maar absoluut niet onmogelijk. PSV gaat echt niet 34x winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Urbeto:

Kom op man, we zijn tien wedstrijden onderweg. Als je over twee weken van AZ wint en PSV in de Kuip verslaat begin december zit je er gewoon volle bak bij. Dat is een grote als, maar absoluut niet onmogelijk. PSV gaat echt niet 34x winnen. 

PSV heeft ook bijna alleen nog maar wedstrijden gehad tegen clubs uit het rechterrijtje. AZ, Twente, Feyenoord allemaal nog niet. Uit linkerrijtje alleen Sparta en Go Ahead.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies. In 2018/2019 won PSV de eerste dertien wedstrijden en werd Ajax kampioen, dus het kan echt nog wel omslaan. Ik maak me nu nog geen zorgen. Sowieso moet je gewoon zorgen dat je dit jaar bij de eerste twee zit, dan ben ik niet ontevreden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Precies. In 2018/2019 won PSV de eerste dertien wedstrijden en werd Ajax kampioen, dus het kan echt nog wel omslaan. Ik maak me nu nog geen zorgen. Sowieso moet je gewoon zorgen dat je dit jaar bij de eerste twee zit, dan ben ik niet ontevreden. 

Tweede, halve finale Champions League en een mooie bekerrrun. Niet vergeten dat we ook gewoon nog tweede in de Johan Cruyff schaal zijn geworden. We hebben voor minder huldigingen georganiseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan dit nog begrijpen omdat het schot al naast gaat en er een poging is de bal te spelen. 

Wat ik totaal níet begreep is dat Pröpper hier nog op het veld stond, want een minuut eerder trekt hij Gimenez naar de grond waardoor Luka(?) de bal niet voor kan geven. Scheids geeft daar voordeel wat ik sowieso al erg discutabel vindt, maar komt daarna niet terug om de tweede gele te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ik kan dit nog begrijpen omdat het schot al naast gaat en er een poging is de bal te spelen.

Enerzijds snap ik dat, vooral dat eerste. Anderzijds is het natuurlijk gewoon een overtreding. Op het middenveld levert het absoluut een vrije trap op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie maken een goede ontwikkeling door boys. Kan mij niet vaak genoeg herinneren dat de scheidsrechters en de rest van Nederland opeens gaat vinden dat je tegen de kampioen maar gewoon mag trappen en doen zonder consequenties. 

100% penal daar ja bij Gimenez.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Keeza:

Je ziet zijn been gewoon buigen, als die harder door komt kan het nog eens heel slecht aflopen. Bizarre beslissing van de scheidsrechter.

Dat Higler het verkeerd ziet vind ik nog tot daar aan toe. Hij denkt namelijk dat Propper de bal speelt en geeft een corner. Wat ik echter véél schrijnender vind is dat de VAR die het wél goed kan zien hier niets mee doet. Het lijkt inmiddels welhaast een jaarlijkse traditie te worden om extreem dubieuze beslissingen tegen je te krijgen in Enschede. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites