Elsjorro1990 Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Volgens mij ligt dit aan de priotering van Feyenoord (lees Slot). Ik heb een beetje het idee dat Slot een beetje teveel doorslaat in zijn "Nederlandstalige" kern en dat er te weinig meer naar de scouting geluisterd wordt. Geld kan je natuurlijk maar één keer uit geven en Slot wilt eigenlijk een nieuwe doelman halen (wat ik echt de grootst mogelijke onzin vind). Je moet gewoon creativiteit halen, de rest staat prima. Een 10 heb je nu dus binnen maar een linksbuiten en een 8 a la Kokcu zijn echt broodnodig. Duurt allemaal weer veels te lang en ik ben alleen maar blij dat wij geen voorrondes hoefden te spelen. Nu is een nieuwe keeper opzich niet direct een prioriteit omdat je Bijlow hebt, maar die cijfers qua blessures zijn wel ontredderend zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nu is een nieuwe keeper opzich niet direct een prioriteit omdat je Bijlow hebt, maar die cijfers qua blessures zijn wel ontredderend zeg. Ja niet normaal joh. Ik denk ook echt dat je hem na dit seizoen moet laten gaan als er een club zich meld met 10/15 miljoen. Potentie heeft de beste jongen wel maar het fysiek van een vaatdoek. Wellenreuther vind ik overigens een prima vervanger dus ik zou gewoon lekker Lamprou doorschuiven als tweede doelman en Berger als nummer 3 neerzetten nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 5 uur geleden zei Rogier.: Is er iets bekend over waarom dit nog niet rond is? Leek toch al in kannen en kruiken, en wachten op de voorronde van Dinamo Zagreb. https://1908.nl/artikelen/totaalakkoord-bereikt-ivanusec-naar-feyenoord Bedankt voor het wakker maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 6 minuten geleden zei 007mark: Stijve kokerwerk inderdaad. Geert zal nog wel vertrekken dan die Nino en Bitello nog even ophalen en we zijn compleetos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Aandelen touwtjes en krukjes kelderen direct. Man, wat een wanhoop en defaitisme las je op een gegeven moment toch onder de nieuwsartikelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Maar het allerbeste nieuws van vandaag: Toedeledokieeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 43 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://1908.nl/artikelen/totaalakkoord-bereikt-ivanusec-naar-feyenoord Bedankt voor het wakker maken Zal nog eens een keer lief doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Dat was toch al dagen bekend via zijn vriendin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Zojuist zei Djordison: Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel. Wat ik een beetje over hem lees is het een betere versie van Til, maar een technisch een mindere versie van Szymanski. Oftewel: Werkt hard en past in het spel van Slot, maar voetballend en technisch zou die minder gaan toevoegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Dan zou hij voor wat je nu nodig hebt wel aardig in het plaatje passen. Het druk zetten en met loopacties ruimtes creëren is momenteel niet heel denderend. Een goal zou hij ook moeten kunnen maken gezien zijn statistieken. Allicht beter dan Timber en Stengs op dat vlak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 8 minuten geleden zei Erwin.: Dat was toch al dagen bekend via zijn vriendin? Haar hockeyclub plaatste op Instagram al een bericht waarin ze de transfer verklapte, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 14 minuten geleden zei Erwin.: Dat was toch al dagen bekend via zijn vriendin? 12 minuten geleden zei Djordison: Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren het vertrek van Pedersen zien aankondigen. Ik wachtte even af tot hij naast een Sassuoloshirt stond. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap was echt niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2 uur geleden zei 007mark: Maar het allerbeste nieuws van vandaag: Toedeledokieeee Laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot het niveau dat we onze spelers zo de deur wijzen. Leuke gozer en heeft het redelijk gedaan. Belangrijke goal zelfs nog in de titelrace vorig jaar tegen AZ en was sowieso best aardig de tweede seizoenshelft. Hoop dat hij het goed gaat doen daar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 14 minuten geleden zei Beppu: Laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot het niveau dat we onze spelers zo de deur wijzen. Leuke gozer en heeft het redelijk gedaan. Belangrijke goal zelfs nog in de titelrace vorig jaar tegen AZ en was sowieso best aardig de tweede seizoenshelft. Hoop dat hij het goed gaat doen daar! Minste speler van onze basis elf vorig jaar. Leuk lopertje en veel diepte, maar voorzetten van het niveau Manolev helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Ja dat is zo, maar om het dan 'het allerbeste nieuws van vandaag' te noemen is een beetje flauw. Ik hoop dat het lukt om in de aankomende dagen nog wat rond te krijgen. Het valt me op dat er veel spelers van 24 jaar worden gehaald / genoemd: Stengs, Lingr, Ivanusec, Ueda. Geen idee wat dat precies betekent, maar toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 17 minuten geleden zei Lenstra: Ja dat is zo, maar om het dan 'het allerbeste nieuws van vandaag' te noemen is een beetje flauw. Ik hoop dat het lukt om in de aankomende dagen nog wat rond te krijgen. Het valt me op dat er veel spelers van 24 jaar worden gehaald / genoemd: Stengs, Lingr, Ivanusec, Ueda. Geen idee wat dat precies betekent, maar toch Kampioen 2024!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 1 uur geleden zei Beppu: Kampioen 2024!!!!! Of 24 verliespunten bij de start van 2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Zijn we voor PSV of voor de bankrekening van Feyenoord vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Voor PSV / voor de bankrekening van Feyenoord over drie jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Citaat Oussama Idrissi leek hard op weg naar Feyenoord, maar zijn komst lijkt geen zekerheid meer. De Raad van Commissarissen blokkeert momenteel de inkomende huurtransfer van de buitenspeler, zo meldt 1908.nl. Prachtig nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: Prachtig nieuws. @Richarð. Heb je al een vreugdedansje gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 50 minuten geleden zei Beppu: Zijn we voor PSV of voor de bankrekening van Feyenoord vanavond? Hmm als ze 2x winnen zijn dat wel lekker veel puntjes. Dus vooruit, voor deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2 uur geleden zei Michaelinho*: @Richarð. Heb je al een vreugdedansje gedaan? Als het definitief is, ga ik zeker eentje uitgooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten