Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Volgens mij ligt dit aan de priotering van Feyenoord (lees Slot). Ik heb een beetje het idee dat Slot een beetje teveel doorslaat in zijn "Nederlandstalige" kern en dat er te weinig meer naar de scouting geluisterd wordt. Geld kan je natuurlijk maar één keer uit geven en Slot wilt eigenlijk een nieuwe doelman halen (wat ik echt de grootst mogelijke onzin vind). Je moet gewoon creativiteit halen, de rest staat prima. Een 10 heb je nu dus binnen maar een linksbuiten en een 8 a la Kokcu zijn echt broodnodig. Duurt allemaal weer veels te lang en ik ben alleen maar blij dat wij geen voorrondes hoefden te spelen.  

Nu is een nieuwe keeper opzich niet direct een prioriteit omdat je Bijlow hebt, maar die cijfers qua blessures zijn wel ontredderend zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Nu is een nieuwe keeper opzich niet direct een prioriteit omdat je Bijlow hebt, maar die cijfers qua blessures zijn wel ontredderend zeg. 

Ja niet normaal joh. Ik denk ook echt dat je hem na dit seizoen moet laten gaan als er een club zich meld met 10/15 miljoen. Potentie heeft de beste jongen wel maar het fysiek van een vaatdoek. Wellenreuther vind ik overigens een prima vervanger dus ik zou gewoon lekker Lamprou doorschuiven als tweede doelman en Berger als nummer 3 neerzetten nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. 

Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Djordison:

Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren Ivanusec zien aankondigen. Ik wacht even af tot hij naast Don Dennis staat. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap is echt niet te doen. 

Weet iemand wat meer van die Lingr? Betere versie van Til? Want wat diepgang in de ploeg zou niet verkeerd zijn momenteel.

Wat ik een beetje over hem lees is het een betere versie van Til, maar een technisch een mindere versie van Szymanski.

Oftewel: Werkt hard en past in het spel van Slot, maar voetballend en technisch zou die minder gaan toevoegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Erwin.:

Dat was toch al dagen bekend via zijn vriendin?

12 minuten geleden zei Djordison:

Ik heb 1908.nl nu al op vijf verschillende manieren het vertrek van Pedersen zien aankondigen. Ik wachtte even af tot hij naast een Sassuoloshirt stond. Dan maar een paar dagen langer geduld, maar deze soap was echt niet te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Maar het allerbeste nieuws van vandaag:

Toedeledokieeee

Laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot het niveau dat we onze spelers zo de deur wijzen. Leuke gozer en heeft het redelijk gedaan. Belangrijke goal zelfs nog in de titelrace vorig jaar tegen AZ en was sowieso best aardig de tweede seizoenshelft. Hoop dat hij het goed gaat doen daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Beppu:

Laten wij ons alsjeblieft niet verlagen tot het niveau dat we onze spelers zo de deur wijzen. Leuke gozer en heeft het redelijk gedaan. Belangrijke goal zelfs nog in de titelrace vorig jaar tegen AZ en was sowieso best aardig de tweede seizoenshelft. Hoop dat hij het goed gaat doen daar!

Minste speler van onze basis elf vorig jaar. Leuk lopertje en veel diepte, maar voorzetten van het niveau Manolev helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is zo, maar om het dan 'het allerbeste nieuws van vandaag' te noemen is een beetje flauw. 

Ik hoop dat het lukt om in de aankomende dagen nog wat rond te krijgen. Het valt me op dat er veel spelers van 24 jaar worden gehaald / genoemd: Stengs, Lingr, Ivanusec, Ueda. Geen idee wat dat precies betekent, maar toch ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Lenstra:

Ja dat is zo, maar om het dan 'het allerbeste nieuws van vandaag' te noemen is een beetje flauw. 

Ik hoop dat het lukt om in de aankomende dagen nog wat rond te krijgen. Het valt me op dat er veel spelers van 24 jaar worden gehaald / genoemd: Stengs, Lingr, Ivanusec, Ueda. Geen idee wat dat precies betekent, maar toch  

Kampioen 2024!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites