Beppu Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 De Wolf. Hij gebruikt het momentje om het Feyenoord publiek te motiveren achter de ploeg te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Tering, slechte toespraak zeg. 'Gebruik je verstand'. Ja dat kunnen ze in dat vak niet. Weet er alles van, want heb daar een SC gehad jaartje lang. IQ van 20 gemiddeld, dus die denken oprecht dat ze het juiste doen. ESPN ook wel spijt dat ze geen netten wilde denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Sowieso belachelijk dat ESPN dat (mede-)bepaalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Prachtig ook dat er gefloten werd toen Ajax weer het veld op kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zou een klaterend applaus moeten klinken als Klassen zo de bal raakt. Maar zal wel te optimistisch zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 3 minuten geleden zei PJHoutman: Sowieso belachelijk dat ESPN dat (mede-)bepaalt. En onder druk van de kijker besluit die netten niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei MetalMichael: Zou een klaterend applaus moeten klinken als Klassen zo de bal raakt. Maar zal wel te optimistisch zijn. Ze fluiten hem nu uit omdat hij op de grond zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei rich ruzzian: Ze fluiten hem nu uit omdat hij op de grond zit. Maakt het alleen maar triester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Mag die kut-Paixaõ er weer uit? Wat een ongelooflijke droeftoeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 8 minuten, vind het nog weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 1 minuut geleden zei Keko: 8 minuten, vind het nog weinig Snap ik. Meestal krijgen ze er in de Kuip meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 2 minuten geleden zei Keko: 8 minuten, vind het nog weinig Dat ze überhaupt nog spelen is al een meevaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Wat een slechte wedstrijd. Het leek nergens op. Aanvallend en verdedigend. Gimenez en Wellenreuther deden het wel goed. Voor de rest: het mag wel eens klaar zijn met kansloze gedrag van supporters. Gedraag je eens normaal, man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Echt een enorm matig ploegje waar we van hebben verloren. Toch merk ik hier met de groep waarmee ik kijk en je merkt het ook wel in het stadion en aan het spel van de spelers dat de urgentie er vanaf was na het incident. Erg jammer wat er is gebeurd en heb het idee dat dit voor heel lang nare gevolgen gaat hebben voor ons. En terecht natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Goed dat Feyenoord de beslissing niet afwacht en zichzelf uit de beker terugtrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Kunnen ze voortaan naast de uitsupporters ook niet de thuissupporters een tijdje verbieden in de Kuip?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 26 minuten geleden zei Beppu: Echt een enorm matig ploegje waar we van hebben verloren. Toch merk ik hier met de groep waarmee ik kijk en je merkt het ook wel in het stadion en aan het spel van de spelers dat de urgentie er vanaf was na het incident. Erg jammer wat er is gebeurd en heb het idee dat dit voor heel lang nare gevolgen gaat hebben voor ons. En terecht natuurlijk. Bij mijzelf merkte ik dit inderdaad ook. Het ging niet meer om de wedstrijd meer alles er omheen helaas. Terwijl je op een 'normale' avond dit Ajax gewoon moet pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Zojuist zei MisterX: Kunnen ze voortaan naast de uitsupporters ook niet de thuissupporters een tijdje verbieden in de Kuip?! Ga alsjeblieft ergens anders irritant zijn, lul de behanger die je bent. Nog nooit ook maar iets zinnigs of voetbalinhoudelijks gezegd, en nu komen jennen met iets waar het grootste deel van de Feyenoorders hier het zelf ook mee eens is. Zak hooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 17 minuten geleden zei MisterX: Kunnen ze voortaan naast de uitsupporters ook niet de thuissupporters een tijdje verbieden in de Kuip?! Typische reactie die alleen maar vanuit jou kan komen. Straks wil je meteen dit in alle stadions? Moet mijn collega ook maar de dupe zijn omdat er een kleine groep/individu het vernaaid? Hou eens op joh. Net zoals dat gebrabbel op ESPN joh, om moedeloos van te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 Levenslang stadionverbod voor dit pantoffeldiertje lijkt me op zijn plaats. Daarna zal de discussie volgen of Feyenoord ook gestraft moet worden. Wat mij betreft wordt de wedstrijd overgespeeld (haha nee grapje, daar had ik jullie even). Wat ik wel een beetje jammer vindt is toch het suggestieve gelul bij ESPN. Stemmingmakerij. Ik hoorde zelfs iemand tussen neus en lippen door uitsluiting van Europees voetbal zeggen. Paar jaar geleden gebeurde dit ook toen Berghuis nog bij Feyenoord speelde en een Ajax aansteker op zijn kanis kreeg. Toen werden er alleen stadionverboden gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 april 2023 Share Geplaatst 5 april 2023 31 minuten geleden zei Arezo: Paar jaar geleden gebeurde dit ook toen Berghuis nog bij Feyenoord speelde en een Ajax aansteker op zijn kanis kreeg. Toen werden er alleen stadionverboden gegeven. We moeten wel eens af van dit argument. “Ja, maar toen”, “Ja, maar bij Ajax”. Bij Ajax heb je inderdaad ook debielen. En bij Go Ahead ook, en bij TOP Oss, en bij FC Lisse en bij GPC Vlissingen. Maar we zullen toch eens ergens moeten beginnen met paal en perk stellen, en wat mij betreft doen we dat bij ons. Ik zou het namelijk wel tof vinden als we ergens in de 21e eeuw nog een keer een Klassieker met uitsupporters kunnen organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 Ik hoor vooral veel loze kreten zonder concrete plannen. Of vinden jullie daadwerkelijk dat Feyenoord nooit meer met publiek mag spelen? Hoe vervelend en afkeurenswaardig dit incident ook is, het gaat natuurlijk veel te ver om dit op het gehele publiek af te schuiven. De vraag is los daarvan ook meer: hoe ga je dit kunnen voorkomen? Feyenoord heeft er mijn inziens alles aan gedaan door plaatsing van de netten en zéér grondig fouilleren vandaag, dus wat kun je redelijkerwijs nog meer verwachten? Dat is veel ingewikkelder dan hier nu wordt gesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Ik hoor vooral veel loze kreten zonder concrete plannen. Of vinden jullie daadwerkelijk dat Feyenoord nooit meer met publiek mag spelen? Hoe vervelend en afkeurenswaardig dit incident ook is, het gaat natuurlijk veel te ver om dit op het gehele publiek af te schuiven. De vraag is los daarvan ook meer: hoe ga je dit kunnen voorkomen? Feyenoord heeft er mijn inziens alles aan gedaan door plaatsing van de netten en zéér grondig fouilleren vandaag, dus wat kun je redelijkerwijs nog meer verwachten? Dat is veel ingewikkelder dan hier nu wordt gesteld. Nou dat grondig fouilleren was niet echt te zien na minuut 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Nou dat grondig fouilleren was niet echt te zien na minuut 1. Geloof mij maar, er is echt grondig gefouilleerd vandaag. Ik heb bijv. zelf 50 minuten in de rij gestaan omdat ze ondanks een gebrek aan mankracht wél iedereen gefouilleerd wilden hebben; dit is in het verleden heel vaak anders geweest. Dat er altijd gasten zijn die nog vuurwerk mee naar binnen krijgen is niets nieuws, er zijn nu eenmaal plekken op het lichaam waar die dingen niet zo makkelijk gevonden. Dus, los van het fouilleren, wat vind je dat Feyenoord meer moet doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 6 april 2023 Share Geplaatst 6 april 2023 5 uur geleden zei Urbeto: Ik hoor vooral veel loze kreten zonder concrete plannen. Of vinden jullie daadwerkelijk dat Feyenoord nooit meer met publiek mag spelen? Hoe vervelend en afkeurenswaardig dit incident ook is, het gaat natuurlijk veel te ver om dit op het gehele publiek af te schuiven. De vraag is los daarvan ook meer: hoe ga je dit kunnen voorkomen? Feyenoord heeft er mijn inziens alles aan gedaan door plaatsing van de netten en zéér grondig fouilleren vandaag, dus wat kun je redelijkerwijs nog meer verwachten? Dat is veel ingewikkelder dan hier nu wordt gesteld. Het echt massaal te veroordelen als club. Als KNVB (of clubs)eens echt ingrijpen en een wedstrijd eindigen na een incident. Zoiets? Geen idee natuurlijk of het zoden aan de dijk zet. Maar je moet iets proberen denk ik. En als Feyenoord zijnde ook eens kijken wat je kan doen aan de blinde haat tegen alles wat Ajax is bij een groter gedeelte van het publiek. Het zal allemaal zn charmes hebben en voor een geweldige sfeer zorgen ofzo, maar de manier waarop er gisteren gereageerd is, de manieren waarop Berghuis in t verleden behandeld is etc. Slaat helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten