PJHoutman Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Geertruida kan zo ontzettend weinig hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Wat mij nog het meest heeft gestoord deze eerste helft is hoe ze elkaar inspelen. Dat is in grote meerderheid te zacht en/of niet zuiver genoeg (vaak zijn er één of twee balaannames nodig om de bal weer in voorwaartse richting te doen bewegen). Dat haalt zoveel snelheid en verrassing uit het balbezit aan Feyenoordkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 32 minuten geleden zei MetalMichael: Weet je nog, vroeger, toen we nog gevaarlijk werden uit corners omdat we nog wel eens een variantje speelden. Mooie tijden waren dat. Volgens mij krijgen we er elke wedstrijd minimaal 10, maar scoren ho maar. 3 kansen van Linssen en kopkans van Geertruida moeten er toch ook minimaal 2 van in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Geile trap zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 (bewerkt) Heerlijke goal van Kökcü. Nu uitbouwen, is alle ruimte voor. Hoop trouwens dat ze bij Arsenal niet al te veel verwachten van Nelson. 23 januari 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Hoe slecht zijn die centrale verdedigers eigenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 12 minuten geleden zei MetalMichael: Heerlijke goal van Kökcü. Nu uitbouwen, is alle ruimte voor. Hoop trouwens dat ze bij Arsenal niet al te veel verwachten van Nelson. Als ze dat wel deden hadden ze hem niet naar ons gestuurd. Het is allemaal niet slecht, maar heel erg vlak. 0 rendement ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 23 januari 2022 Share Geplaatst 23 januari 2022 Prima tweede helft. Zowel aan de bal als in het druk zetten veel beter. Zou dat nou wel eens in een uitgebreid verhaal geanalyseerd willen zien worden. Wat is er in de rust aangepast, wat zijn overwegingen daarbij en wat is het effect. Zal we een VI Pro dingetje moeten worden, want op TV heb ik er vrij weinig hoop op. Aursnes moet toch wel uitgeroepen worden als beste aankoop van het seizoen in de Eredivisie, straks aan het eind. Voor 500k ook nog eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Wat een bizarre wedstrijd weer. Het is altijd hetzelfde verhaal, of de eerste helft heel zwak spelen en de tweede helft heel sterk of andersom. Kan nooit gewoon constant niveautje blijven. Wel blij voor Alireza dat die belangrijk was gisteren want ik had m denk na 10 minuten al gewisseld. Ondanks dat PJ m beetje afzeikt vind ik het toch erg jammer dat Geertje geblesseerd uit viel. Ik zie hem echt veel liever dan Senesi want dan krijgen we niet die debiele counters de hele tijd tegen. @MetalMichael Ben het met je eens maar hij heeft een grote kale concurrent want wat Trauner laat zien is ook echt ongekend hoor. Ik snap er helemaal niets van dat deze drie jongens (want dan neem ik Pedersen in iets mindere mate) ook voor het gemak maar even mee. Trauner en Aursnes zouden makkelijk maar dan ook echt makkelijk op een veel hoger niveau kunnen spelen. Laat ze overigens nog maar twee/drie jaar minimaal bij ons spelen, maar gaat om het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 (bewerkt) Geertruida levert de bal vaak al in bij onze zestien, dan heeft de tegenstander in ieder geval niet de tijd om een counter op te zetten. Dat klopt. 24 januari 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Voor de Feyenoorders onder ons die warme gevoelens bij Wim hebben, gecondoleerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Echt een van de grootste. Groot zijn door super bescheiden te blijven. Een fantastische middenvelder en later een hele grote trainer. Samen met Cruyff een van de grootste qua spelinzicht als ik de kenners mag geloven. Mooi hoe zijn familie het omschrijft. Langer lijden (aan dementie) blijft hem bespaard. Hoop dat deze megaheld rust in vrede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 (bewerkt) Dermane, Hendrix. Wat vinden jullie Feyenoorders ervan? Dermane is een 18-jarig talent (?) dus denk niet dat we daar veel over kunnen zeggen. Maar Hendrix...? 26 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Over die eerste heb ik in ieder geval een beter beeld dan Hendrix die na z'n transfer uit beeld is geraakt. Dermane heb ik in de voorbereiding zien spelen. Was veruit de beste bij de -21 toen. Ben wel positief over die transfer. Hendrix, tsja... back-up voor Aursnes in wedstrijden waar je niet met Toornstra op die positie kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Wil Slot alleen nog maar met middenvelders gaan spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 20 minuten geleden zei MetalMichael: Over die eerste heb ik in ieder geval een beter beeld dan Hendrix die na z'n transfer uit beeld is geraakt. Dermane heb ik in de voorbereiding zien spelen. Was veruit de beste bij de -21 toen. Ben wel positief over die transfer. Hendrix, tsja... back-up voor Aursnes in wedstrijden waar je niet met Toornstra op die positie kan spelen. Oh hij is al eerder op stage geweest bij Feyenoord ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Hendrix vind ik echt een absurde transfer. Anderhalf jaar huur (aldus 1908 op Twitter), nog nooit laten zien over een normaal niveau te beschikken, en speelt in tegenstelling tot Aursnes juist veel breed en terug. Een compleet ander type. Sowieso ben ik al geen fan van spelers huren/halen als backup. Maar je hebt nu dus Aursnes, Kökcu, Til. Toornstra gaat normaliter ook weer naar het middenveld aangezien we nu Wålemark en Ali op rechtsbuiten hebben, dan heb je nog Bassett. Twee bankzitters lijkt me zat, zeker als je daaronder Hartjes en Milambo hebt die je af en toe kan inpassen. Die moeten natuurlijk geen 34 wedstrijden spelen, maar Hartjes kan je echt wel af en toe 15 minuten mee laten doen. Dat lijkt me de rol die Hendrix nu krijgt, vind ik echt weggegooid geld. Tenzij Spartak zoveel water bij de wijn doet dat we bijna geen salaris moeten betalen, maar dat lijkt me sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Zojuist zei Jotew: Oh hij is al eerder op stage geweest bij Feyenoord ofzo? Yep, twee keer al. Liet zich toen wel goed zien, moesten wachten tot hij 18 was voor hij mocht komen, dat is hij net geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Snap de Hendrix transfer ook niet. Had je volgens mij net zo goed Diemers kunnen houden. Die heeft hetzelfde niveau. Wat overigens meer over Hendrix zegt dan Diemers. Alleen als je winst maakt met Diemers verhuren en Hendrix huren, zie ik het als een logische beslissing. Maar ik denk niet dat Hannover 96 meer betaald voor Diemers dan dat wij betalen voor Hendrix. Dermane hoor ik veel goede dingen over en ben ik benieuwd naar. Verwacht je dan toch veel van. Zeker als je de andere geïnteresseerde teams ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 29 minuten geleden zei PJHoutman: Hendrix vind ik echt een absurde transfer. Anderhalf jaar huur (aldus 1908 op Twitter), nog nooit laten zien over een normaal niveau te beschikken, en speelt in tegenstelling tot Aursnes juist veel breed en terug. Een compleet ander type. Sowieso ben ik al geen fan van spelers huren/halen als backup. Maar je hebt nu dus Aursnes, Kökcu, Til. Toornstra gaat normaliter ook weer naar het middenveld aangezien we nu Wålemark en Ali op rechtsbuiten hebben, dan heb je nog Bassett. Twee bankzitters lijkt me zat, zeker als je daaronder Hartjes en Milambo hebt die je af en toe kan inpassen. Die moeten natuurlijk geen 34 wedstrijden spelen, maar Hartjes kan je echt wel af en toe 15 minuten mee laten doen. Dat lijkt me de rol die Hendrix nu krijgt, vind ik echt weggegooid geld. Tenzij Spartak zoveel water bij de wijn doet dat we bijna geen salaris moeten betalen, maar dat lijkt me sterk. Sja, Slot ziet al die namen dus niet als back-ups van Aursnes. Ik ben minder negatief over Hendrix, denk dat 't best een nuttige en prima voetballer kan zijn voor ons. Zeker als je terug denkt aan hoe nuttig hij was in dat laatste kampioensjaar van PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Zojuist zei Abe: Sja, Slot ziet al die namen dus niet als back-ups van Aursnes. Ik ben minder negatief over Hendrix, denk dat 't best een nuttige en prima voetballer kan zijn voor ons. Zeker als je terug denkt aan hoe nuttig hij was in dat laatste kampioensjaar van PSV. Ik ook niet, maar ik begrijp niet hoe je van Aursnes (veel vooruit, hoge handelingssnelheid) naar Hendrix (veel breed en terug, lage handelingssnelheid) wil gaan schakelen. Lijkt me een recipe for disaster. Als je nu meer een breker zoekt a lá Fer dan kan ik het me beter voorstellen, maar dat lijkt me nu weer totaal niet binnen dit elftal passen, noch dat we die in 90% van de wedstrijden nodig hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Al met al kunnen we denk ik wel tevreden zijn over deze transferperiode weer. Kijkende naar de komst van Walemark, Bassett, Dermane en Hendrix met daartegenover het vertrek van Antonucci, Diemers, Conteh, Baldé en Bannis. Hopelijk komt daar ook Teixeira nog bij en dan is de kwaliteit van de selectie gewoon omhoog gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Citaat Feyenoord-Vitesse 6-2 (4-2). 4. Walemark 1-0, 8. Dessers 2-0, 9. Baden Frederiksen 2-1, 11. Grbic 2-2, 29. Dessers 3-2, 41. Walemark 4-2, 51. Dessers 5-2, 56. Dessers 6-2. Besloten oefenpotje.....Had dat lekker in de competitie gedaan in plaats van 0 uit 6. Although het goed is om te zien dat Walemark direct tweemaal trefzeker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Op 26-1-2022 om 16:08 zei Richarð.: Snap de Hendrix transfer ook niet. Had je volgens mij net zo goed Diemers kunnen houden. Die heeft hetzelfde niveau. Wat overigens meer over Hendrix zegt dan Diemers. Alleen als je winst maakt met Diemers verhuren en Hendrix huren, zie ik het als een logische beslissing. Maar ik denk niet dat Hannover 96 meer betaald voor Diemers dan dat wij betalen voor Hendrix. Dermane hoor ik veel goede dingen over en ben ik benieuwd naar. Verwacht je dan toch veel van. Zeker als je de andere geïnteresseerde teams ziet. Diemers wilde niet meer op de bank gaan zitten en voor de basis komt hij te kort. Diemers is een tijd geblesseerd geweest en door naar Hannover te gaan kan hij weer spelen. Wellicht speelt hij zich in de kijker van een aantal teams en kunnen ze hem van de zomer verkopen. Hendrix wil vol voor zijn kans gaan, maar die gaat toch banken. Maarja dan heb je in ieder geval iemand die gemotiveerd is het komend half jaar. Mocht het op niks uitdraaien zal de huur deze zomer wellicht al beëindigd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Slechte voetballer. Blijf erbij dat Feyenoord Matusiwa had op moeten pakken. Bank of basis. Past goed in de manier van spelen. En er zijn nog wel meer van zulke defensieve middenvelders. Het ding is, met al het pressen, hoog staan etc. moet je wel constant in beweging zijn als meer defensieve middenvelder. En moet je constant snel kunnen anticiperen. Laat dat nou zijn wat Hendrix niet zo heeft. Traag, log.. Maar goed, op Eredivisie-niveau met wat goede wil kan het allicht nog eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten