MetalMichael Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 (bewerkt) Positief verrast. Was vooraf erg nieuwsgierig hoe we ons tactisch konden meten met een op papier sterkere tegenstander. Arne Slot _O_. Tikje overperformed. 19 september 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Potverdorie, ik ben op vakantie in het buitenland en kon helemaal niks zien of volgen. Dus ik kom net terug in m'n hotelkamer, maak verbinding met de WiFi en ineens zie ik 0-4 staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 4 uur geleden zei Arezo: op een loei geile countergoal na valt er vandaag echt helemaal niks te halen. PSV is echt veel sterker. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Slot: "Tactische plannen winnen geen wedstrijden, het zijn altijd de spelers" Heerlijke tekst wel Mooi om te zien dat Feyenoord hier al toe in staat is. Gaan natuurlijk nog wel wat verliespartijen volgen tegen een FC Groningen, maar dat doet er even niet toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 26 minuten geleden zei Rogier.: Kenner HAHAHHAAHAHAHA, nou de eerste helft tot die goal voelde het wel zo. Maar ik ga echt af als een gieter, de is geheel terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Prima goals van Feyenoord ook zeg, vooral die eerste. Fantastisch gegaan van Toornstra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Poh, wat een machtig mooi weekend was dit toch. Ook al had ik een mega dikke kater, toch net genoeg energie gehad om de wedstrijd te bekijken. Wat was dit genieten weer, gewoon vrijwel niks weggegeven en zelf uiterst efficiënt. Zo zie je maar weer wat een gedegen scouting doet. Pedersen, Aursnes, Trauner zijn stuk voor stuk echte aanwinsten hoor. Dessers kan het wel is gaan maken, mij kan die iig wel bekoren. Ook dat die ook daadwerkelijk de cornervlag oppakt voor het PSV publiek, mooi man. Zorgen dat je nu punten blijft pakken tot de winter, en dat er in de winter wellicht wat mogelijk is om de selectie wat te verbreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Nu is het wel zaak om morgen teven Heerenveen en zaterdag tegen NEC deze punten te versilveren. Bij Heerenveen speelt Siem de Jong en die is NOG irritanter dan zijn broer. Die zal wel weer scoren tegen Feyenoord. Heerenveen is überhaupt het seizoen goed gestart. Zal dus wel weer helemaal niks worden, maar ach daar voor zijn we Feyenoorder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Ik vind die Trauner wel echt een prima verdediger hoor. Die man speelt me toch een partij met volle overgave. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Deze is wel goud hoor: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 Mensen al die docu gezien? En via waar doen jullie dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Ik heb alleen de eerste bij een vriend van me die Disney+ heeft gekeken. De aflevering van vandaag is volgens mij wel weer ge-wel-dig. Die preview met de ruzie tussen Marsman en Advocaat. Holy shit zeg. HOU JE BEK MAN. Mooi. Vanavond waarschijnlijk voor het eerst weer Geertruida in de basis. Pedersen zal wel rust krijgen/niet fit genoeg zijn en dat begrijp ik ook wel met zo'n optater 3 dagen geleden. Voor de rest Aursnes er weer af en dat vind ik persoonlijk toch wel doodzonde hoor. Die jongen zorgt voor zoooooveel balans op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Op 21-9-2021 om 09:12 zei Thierryvane: Deze is wel goud hoor: Kijk wie erop reageert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 16 uur geleden zei cimbomcu: Mensen al die docu gezien? En via waar doen jullie dat. Disneyplus he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Begint toch wel saai te worden, zo’n competitie zonder tegenstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 2 minuten geleden zei PJHoutman: Begint toch wel saai te worden, zo’n competitie zonder tegenstand. Ja voor Ajax idd ja. 27 goals al na 6 duels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja voor Ajax idd ja. 27 goals al na 6 duels Tegen het Bartiméus, ja. Dat kunnen de MU Allstars ook nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 1 minuut geleden zei PJHoutman: Tegen het Bartiméus, ja. Dat kunnen de MU Allstars ook nog wel. Thx gap. Heb ik mooi synoniem voor blind gevonden. Ga ik gebruiken! ''Ben je Bartimeus'' ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Het is weer echt leuk om naar te kijken vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september 2021 Share Geplaatst 22 september 2021 Goh, wat ben ik blij dat Van Beek die bal op de lat kopt zeg. Zou echt kut voor ‘m zijn geweest. Niet dat dit nou veel fijner is natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Heel hard moeten lachen om de onderhandelen tussen Arnesen en de zaakwaarnemer(?) van Senesi zeg Volgende aflevering Fer vs. Dick. kijk ik naar uit hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Hoe kan die Nelson na drie weken nog niet fit genoeg zijn voor een invalbeurtje dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 23 minuten geleden zei Socrates: Hoe kan die Nelson na drie weken nog niet fit genoeg zijn voor een invalbeurtje dan? Overbelastingsblessure opgelopen. Dacht aan de lies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Op 24-9-2021 om 20:16 zei 007mark: Heel hard moeten lachen om de onderhandelen tussen Arnesen en de zaakwaarnemer(?) van Senesi zeg Vader/zaakwaarnemer volgens mij. Mooi stukje, ja. Gewoon even op een sticky note het salaris aangeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Guus met zijn wondersloffen! Cultheldje wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten