Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Poh, wat een machtig mooi weekend was dit toch. Ook al had ik een mega dikke kater, toch net genoeg energie gehad om de wedstrijd te bekijken. Wat was dit genieten weer, gewoon vrijwel niks weggegeven en zelf uiterst efficiënt. Zo zie je maar weer wat een gedegen scouting doet. Pedersen, Aursnes, Trauner zijn stuk voor stuk echte aanwinsten hoor. Dessers kan het wel is gaan maken, mij kan die iig wel bekoren. Ook dat die ook daadwerkelijk de cornervlag oppakt voor het PSV publiek, mooi man. :D Zorgen dat je nu punten blijft pakken tot de winter, en dat er in de winter wellicht wat mogelijk is om de selectie wat te verbreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het wel zaak om morgen teven Heerenveen en zaterdag tegen NEC deze punten te versilveren. Bij Heerenveen speelt Siem de Jong en die is NOG irritanter dan zijn broer. Die zal wel weer scoren tegen Feyenoord. Heerenveen is überhaupt het seizoen goed gestart. Zal dus wel weer helemaal niks worden, maar ach daar voor zijn we Feyenoorder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen de eerste bij een vriend van me die Disney+ heeft gekeken. De aflevering van vandaag is volgens mij wel weer ge-wel-dig. Die preview met de ruzie tussen Marsman en Advocaat. Holy shit zeg.

HOU JE BEK MAN. ;c Mooi.

Vanavond waarschijnlijk voor het eerst weer Geertruida in de basis. Pedersen zal wel rust krijgen/niet fit genoeg zijn en dat begrijp ik ook wel met zo'n optater 3 dagen geleden. Voor de rest Aursnes er weer af en dat vind ik persoonlijk toch wel doodzonde hoor. Die jongen zorgt voor zoooooveel balans op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites