Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Toch, in een parallel met de Gravenberch-discussie in het Ajax-topic, vind ik de benadering van Feyenoord-fans over Linssen wel erg bekrompen. Twee weken geleden werd de mogelijke komst van Linssen nog als een positief feit gezien. Nu het niet rondgekomen is, wordt hij belachelijk gemaakt (online zie ik dat in elk geval). Rare zienswijze toch altijd rond transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa, het is een prima transfer gezien de tijd en de blessure van Sinisterra.  Maar als Linssen met te hoge verwachtingen de onderhandelingen ingaat... 

Citaat

Maar het voorstel duidde er eerder op dat ze mij alleen zagen als versterking voor de breedte van de selectie.

Dan overschat je jezelf, overspeel je je hand of heb je niet door dat Sinisterra veel geld op moet leveren. Bij veel supporters is het graag of niet, en als het dan niet is (om gestelde redenen in dat interview) dan krijg je daar reacties op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Tim':

Toch, in een parallel met de Gravenberch-discussie in het Ajax-topic, vind ik de benadering van Feyenoord-fans over Linssen wel erg bekrompen. Twee weken geleden werd de mogelijke komst van Linssen nog als een positief feit gezien. Nu het niet rondgekomen is, wordt hij belachelijk gemaakt (online zie ik dat in elk geval). Rare zienswijze toch altijd rond transfers.

Even voor de duidelijkheid; ik vond het vanaf het begin al een dramatische transfer ;c Tja, als een speler als Linssen, die nog nooit voor een grotere club dan Vitesse heeft gespeeld met van die uitspraken komt, dan lokt hij het wel zelf een beetje uit hè. 

EDIT: O, wat Michael zegt dus.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap wel dat zulke uitspraken niet in zijn voordeel werken en dan kun je best een persoon als Linssen niet willen halen. Maar mensen die twee weken geleden Linssen een sportief goede aankoop vonden en nu niet meer, dat vind ik een beetje hypocriet. Als je hem altijd al een dramatische transfer had gevonden, dan ben je de positieve uitzondering haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Supportersretoriek viert inderdaad weer hoogtijdagen. Die uitspraken vallen namelijk wel mee en dat 'graag of niet' slaat ook nergens op. Is toch prima dat Linssen bepaalde eisen heeft? Die gozer is 29 en dit is zijn enige kans om behoorlijk te cashen. Dat Feyenoord dat salaris niet wilt ophoesten is ook helemaal prima. 

bewerkt door Bolderbast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Joris van Dijk is door Feyenoord aangetrokken als nieuwe commercieel directeur. De 46-jarige Hagenaar is nu nog algemeen directeur van Madurodam. Onder zijn leiding vernieuwde het attractiepark de afgelopen tien jaar het productaanbod, werd de fysieke uitbreiding van het park mogelijk gemaakt en groeiden omzet, winst en gasttevredenheid.

Van Dijk, die op 1 juli in De Kuip begint, vult de vacature in die was ontstaan nadat de toenmalige commercieel directeur Mark Koevermans november vorig jaar werd benoemd tot algemeen directeur van Feyenoord. ‘Ik ben blij dat Joris in deze uitdagende tijden ons directieteam komt versterken,’ aldus Koevermans over zijn nieuwe collega.

Koevermans: ‘Hij heeft in zijn huidige functie, maar ook voor die tijd als onder meer directeur marketing & sales bij de Staatsloterij, blijk gegeven van een extreme resultaatgerichtheid. Bovendien beschikt hij over een flinke dosis ondernemerszin en de energie en het enthousiasme om met alle collega’s Feyenoord eerst door deze uitdagende tijden te loodsen en vervolgens ook weer te laten groeien.’

Van Dijk zelf over zijn komst naar Feyenoord: ‘Als algemeen directeur van Madurodam heb ik het nog steeds geweldig naar mijn zin. Maar als Feyenoord zich meldt, is het natuurlijk moeilijk of in mijn geval onmogelijk om ‘nee’ te zeggen. Het zijn uitdagende tijden voor het voetbal, maar wie me kent weet dat ik daar nooit voor weg loop. Sterker, daar krijg ik alleen maar meer energie van. We zullen zeker op commercieel gebied nu en de komende jaren inventief, vernieuwend en creatief moeten zijn, om zo de (financiële) voorwaarden te creëren dat het voetbal optimaal kan renderen. Dat moet lukken, dat gaat lukken. Daarvan ben ik overtuigd.’

Lijkt mij zo op het eerste gezicht geen verkeerde naam. Ben benieuwd.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij gebrek aan Feyenoord-wedstrijden net maar de samenvattingen gekeken van de EL-voorronden van afgelopen seizoen. Weer even de riem los bij de 0-3 van Wouter Burger op bezoek bij Hapoel Beer Sheva. Fijne speler is dat zeg :classic_love: Hopelijk heeft hij op fysiek gebied voldoende stappen kunnen maken om komend seizoen zich in de basis te werken. Zie een middenveld Kokcu-Burger-Toornstra wel voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei E2E:

Zo dan?

Kokcu

Burger - Toornstra

Gaat echt niks worden. 

Verdedigend is dat wellicht wat kwetsbaar inderdaad, maar zie ook weinig andere mogelijkheden op dit moment eerlijk gezegd. 

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Die uitspraken van Ome Jaap :D 

Counter van Dickie is wel een mooie: 'Jaap heeft één goede beslissing genomen bij Feyenoord en dat is vertrekken'. Zieke burn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het juist wat simplistisch van Advocaat. Hij stapte inderdaad op een goed moment in. Fitheid van de selectie werd steeds beter. Dus dat Stam dat zegt is nog niet zo heel gek.

Dat middenveld met Kökcu, Burger en Toornstra is nogal offensief inderdaad. Burger of Toornstra eruit en een meer defensieve middenvelder erin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Zeus:

en een meer defensieve middenvelder erin. 

Waarvan we er 0 in de selectie hebben op het moment, er vanuit gaande dat Fer, Ozyakup en Tapia geen contract meer hebben. Weet dat Achraf El Bouchataoui terug komt van Dordt, maar die is er nog lang niet. Liam Kelly reken ik ook maar niet mee. Als ik dan zie dat ze interesse hebben in Joey Veerman, dan heb ik wel mijn vraagtekens. Een goede VM (type El Ahmadi) zou wat mij betreft een veel hogere prioriteit moeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Zeus:

Vind het juist wat simplistisch van Advocaat. Hij stapte inderdaad op een goed moment in. Fitheid van de selectie werd steeds beter. Dus dat Stam dat zegt is nog niet zo heel gek.

Dat middenveld met Kökcu, Burger en Toornstra is nogal offensief inderdaad. Burger of Toornstra eruit en een meer defensieve middenvelder erin. 

Heb je het interview niet gelezen? Stam zegt dat de prestatie van Advocaat voor een groot deel aan Jaap te danken is. Ga toch weg. Misselijkmakend figuur die kale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook alles behalve fan van Advocaat, maar als ik Feyenoord van de 12de naar een 3de plaats heb geloodst en ook naar de bekerfinale gebracht, en dan zegt de vorige trainer die dramatisch heeft gepresteerd met dezelfde spelers dat mijn prestatie grotendeels aan hem te danken is zou ik me ook afvragen of die geen hulp moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites