Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

Van de selectie van Utrecht wordt ik nog niet echt heel bang eerlijk gezegd. PSV is in ontwikkeling naar een hele nieuwe speelstijl en achterin nog steeds erg matig. PSV zal met ons strijden om plek 3, als ik het nu moet inschatten. Prima doelstelling om naar buiten te brengen dus. ;) Advocaat zal ze intern echter wel voorhouden dat ze er voor moeten gaan om elke wedstrijd te winnen en dat het dan een moo seizoen kan worden etc. etc. bla bla bla.

Edited by MetalMichael

Op 21-8-2020 om 22:50 zei cimbomcu:

Tapia was toch niet goed genoeg man, Larsson was zo belangrijk dat hij midden in het seizoen mocht vertrekken :cab: En het zal je niet verbazen dat ik fan ben van Oguzhan maar die man heeft amper mee gedaan?

Ik ken de selectie van Feyenoord echt niet goed genoeg hoor, maar kan me toch niet voorstellen dat een Burger of Wehrman (ook een middenvelder toch?) zoveel slechter zijn dan een Tapia? Het gaat toch om je 5de middenvelder ofzo?  

Ik ben fan van de Antonucci van vorig jaar en de Antonucci die ik nog ken van Ajax -19 hoor, maar daar betaal je toch ook gewoon miljoenen voor? Daar had je bijvoorbeeld een Vd Ven of Van Hecke voor kunnen halen ipv Botteghin nog een jaar te gaan verlengen (al vind ik Botteghin onderschat).

Hoe goed doet die Conneh? Conteh? het? Is die echt een stuk beter dan de boze Summerville?

Ik ben wat traditioneel in deze, Feyenoord is een topclub, en een topclub gaat voor het hoogste. Ik kan nog begrijpen dat Feyenoord in het seizoen dat ze 7de waren geëindigd bang zijn om zoiets uit te spreken, maar met een beetje geluk hadden ze afgelopen seizoen nog meegestreden voor het kampioenschap met Ajax en AZ en dan nu zo angstig zijn om je doelstelling uit te spreken.

Maar lieve PJ. Zoals ik dat blijkbaar niet begrijp, begrijp jij mij niet goed. Ik zeg helemaal niet dat Feyenoord boven Ajax moet eindigen. Het is toch niet zo zwart-wit zoals jij dat nu schetst? Wat is er mis om gewoon te zeggen, wij gaan uiteraard strijden voor het kampioenschap, maar we beseffen wel dat Ajax met hun budget de grote favoriet is.

Er word je niet hiervoor woord voor woord uitgelegd wat er mee bedoeld word. Een jongen die interlands speelt voor Peru is inderdaad verder dan een jongen die net komt kijken. Als het om het echie gaat kun je als trainer niet terugvallen op de burgertjes en de summervilles van deze wereld.

het is lekker om die gasten bij 3-0 tegen Roda jc of ADO wat minuten te geven, niet om ze te laten starten tegen Ajax of psv. Dat principe is toch niet zo moeilijk.

Nou, ik vond gewoon dat Tapia te kort kwam voor Feyenoord, dan kan die nog zoveel interlands hebben gespeeld maar dat verandert er niet aan. Terwijl ik in zo'n Burger nog wel potentie zie. Dan is het voor mij juist niet zo moeilijk om te denken Burger > Tapia.

Op 24-8-2020 om 11:42 zei cimbomcu:

Nou, ik vond gewoon dat Tapia te kort kwam voor Feyenoord, dan kan die nog zoveel interlands hebben gespeeld maar dat verandert er niet aan. Terwijl ik in zo'n Burger nog wel potentie zie. Dan is het voor mij juist niet zo moeilijk om te denken Burger > Tapia.

Je kent dickie toch? Die gaat voor resultaat. En hoe leuk potentie ook is: het levert je direct geen punten op. 
Met andere woorden: als jij tegen Ajax uit Leroy fer ineens mist, dan val je even met een wat beter gevoel terug op tapia dan dat je dat doet op burger.

vooropgesteld: dat is niet eens altijd een rationeel idee hè. Laten we wel zijn: er zijn ook voorbeelden waar het wel goed gaat. Als ik er over nadenk krijg ik

nog een zweterige bilnaad van Jean Paul “ ik Shake hem als een milkshake” boetius, maar in de regel is een jeugdspeler in een dergelijke wedstrijd natuurlijk een veel grotere gok dan tapia. En laten we wel zijn: het is misschien niet de meest gepolijste voetballer, hij kan wel wat. 

Diemers viel me gedurende de wedstrijd steeds meer op: Zijn positiekiezen, zowel aanvallend (aanspeelbaar maken) en verdedigend (intercepties) waren prima in orde. Geertruida ook erg geconcentreerd als CV, dat vind ik op RB zijn zwakte.

Dat het verder abominabel was hoeven we denk ik niet te benoemen. 

Edited by MetalMichael

Ben eerlijk gezegd een stuk minder positief over Diemers, al had hij wel een assist achter zijn naam moeten krijgen in de slotfase toen Berghuis verzuimde zijn hattrick te volmaken.

Geertruida viel mij als enige echt positief op inderdaad. Sterk in de duels. Schijnt dat Burger het als CV ook goed heeft gedaan in de voorbereiding, dus zouden zomaar 2 extra opties zijn voor die positie. Alleen jammer dat we gister Nieuwkoop op rechts hadden staan. Die is gewoon niet goed genoeg. Net als dat ik Bryan Linssen enorm 'ongelukkig' vond spelen. Ohja en onbegrijpelijk dat Dick vertrouwen houdt in Jorgensen.

Zat even naar die VI talkshow te kijken. Krabby vertelde daar hoe ze aan die nieuwe CV gekomen zijn.   Feyenoord heeft dus een oproep geplaatst in een soort transferroom met daarin de 'eisen; oid waar ze naar opzoek waren en  wat ze konden betalen.  En dan gaan dus zaakwaarnemertjes hun speler aan jou pitchen :-D.   Jordy Zuidam van FC Utrecht zat er ook en die bevestigde dat dit normaal is.    ook gelijk duidelijk hoe Ajax aan Marin en Alvarez gekomen is;c

Citaat

'Feyenoord krijgt drie miljoen euro voor exclusieve documentaire van Disney+'

Gepubliceerd: Maandag 14 september 2020 om 21:14

Laatste update: Maandag 14 september 2020 om 21:19

Feyenoord zal zich vanaf deze week laten volgen door camera's van Disney+, zo meldt Voetbal International maandagavond. Het is de bedoeling dat er een exclusieve inside-documentaire wordt gemaakt en de club krijgt daar een vergoeding van maar liefst drie miljoen euro voor.

Disney+ heeft volledige toegang tot alle ruimtes van het trainingscomplex en kan op die manier haarfijn vastleggen wat er dagelijks bij Feyenoord gebeurt. Voetbal International schrijft dat de eerste afleveringen van de nieuwe Feyenoord-documentaire al voor de winterstop online moeten komen. Daarna zal de serie doorlopen.

Disney+ was afgelopen zaterdag aanwezig bij de wedstrijd tussen PEC Zwolle en Feyenoord en is dus al bezig met de opnames. Feyenoord won het duel met 0-2. Volgens VI is sportmarketeer Chris Woerts 'de architect' achter de deal tussen Feyenoord en Disney+. Hij speelde al met het idee toen hij nog directeur van Sunderland was, aldus het weekblad. 

Feyenoord is zeker niet de eerste club die zich over een langere periode laat volgen door camera's. Sunderland ging al een samenwerking aan met Netflix, waar het zeer populaire 'Sunderland 'Til I Die' uit is voortgekomen. De documentaire van Tottenham Hotspur heet 'All or Nothing: Tottenham Hotspur', van Amazon Prime.

Tof!