Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Poeh, Luts. Die gaan we enorm missen zeg. Ergens was het te verwachten, maar had het al vroeger in de window verwacht. En hoopte dat hij nu toch nog zou verlengen.

Dus een 28-jarige van Sparta Praag ervoor terug waarschijnlijk. En een Zuid-Koreaanse middenvelder van Rode Ster, die ook al 27 is. Hmm, iets met waarde op het veld creëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kevin Diks was echt een verschrikking in zijn eerste periode bij Feyenoord maar hij heeft zich volgens mij in Denemarken wel degelijk ontwikkeld tot een prima back die ook nog centraal uit de voeten kan. Kan ook dat legendarische spandoek met 'Chicks love Diks' weer uit de kast gehaald worden. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ja Kevin Diks was echt een verschrikking in zijn eerste periode bij Feyenoord maar hij heeft zich volgens mij in Denemarken wel degelijk ontwikkeld tot een prima back die ook nog centraal uit de voeten kan. Kan ook dat legendarische spandoek met 'Chicks love Diks' weer uit de kast gehaald worden. :< 

Hoog nieuwkoop gehalte wel. Kopenhagen wel iets anders dan Union maar dan nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

'Feyenoord informeert naar Kevin Diks' | FR12.nl

Terug naar middelmaat! Wordt weer genieten in de voorrondes Conference League. Ten westen van Bratislava gaan wij na dit jaar niet meer spelen. Lekkere grimmige oorden bezoeken. Misschien pikken we zelfs nog wat mee van die oorlog in die regio als het helemaal bont wordt. Feyenoord 2018 is back!

Wellicht dat het nu in jullie voordeel kan werken als Rutger nu een transfer blokkeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het wel eens een tussenjaar kan worden, maar dab moet je nog 2 tot 4 kunnen eindigen. Niet meteen de trainer ontslaan als je daar staat, zoals ze in Amsterdam hebben gedaan(Schreuder) en dan kan je zo weer terug komen. En dan hoef je echt niet iedere wedstrijd ineens naar Azerbeidzjan of Kazachstan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de naam Diks voorbij zie komen - en die naam lees ik door de bron met een flinke korrel zout - vraag ik me wel af wat DtK en zijn team het hele jaar gedaan hebben. Het mag immers geen verrassing heten dat Geertruida deze zomer de stap maakt. Heb je dan geen lijstjes met jonge vervangers klaar liggen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje: wat is er mis met Diks? Heb hem vrij zelden zien spelen, maar als je naar zijn laatste 7 jaar kijkt is hij toch gewoon vrijwel altijd titularis en constant in zijn prestaties? Nu volg ik de Deense competitie niet echt op de voet maar hij kan toch een waardige vervanger van Geertruida zijn, is Nederlander en naar wat ik mij van hem kan herinneren is dat hij ook wel een doelpunt kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Vraagje: wat is er mis met Diks? Heb hem vrij zelden zien spelen, maar als je naar zijn laatste 7 jaar kijkt is hij toch gewoon vrijwel altijd titularis en constant in zijn prestaties? Nu volg ik de Deense competitie niet echt op de voet maar hij kan toch een waardige vervanger van Geertruida zijn, is Nederlander en naar wat ik mij van hem kan herinneren is dat hij ook wel een doelpunt kan maken.

Oordeel is natuurlijk niet gebaseerd op zijn jaren bij Kopenhagen, maar op zijn 'prestaties' bij Feyenoord toentertijd. Was toen nog niet goed genoeg en ook altijd een beetje de kop van jut door zijn (op het oog) slappe houding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Plus dat hij al 27 is en dus ook niet echt meer gaat doorontwikkelen. Lijkt me dat de basis op dit moment redelijk vast staat met Nieuwkoop - Beelen - Hancko - Smaldini/Bueno en straks Hartman. Voor de CVs hebben we voldoende backups met Trauner, Gonzalez en Mitchell. De multifunctionaliteit van Diks is dus al niet zo relevant, en ten opzichte van Nieuwkoop ga je er imo amper op vooruit. Als we dan toch een rechtsback halen, had ik daar liever een echte klepper gezien. Als je met Diks afkomt kun je net zo goed Read erbij houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Sinds zijn officiële debuut op 23 mei 2021 speelde hij al 89 officiële wedstrijden voor Levski Sofia. "Mijn grootste kwaliteit is denk ik spelen als sweeper-keeper. Uitkomen buiten de zestien, ballen wegwerken, dat soort dingen.

Zijn er dus meteen al een handvol hier waarbij die jongen is afgeschreven. Keepers moeten schoten tegenhouden. Sweeper keeper. Utter woke nonsense.

Link naar opmerking
Deel via andere websites