Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei rich ruzzian:

Zijn eerdere blessures waren de rechterknie toch? 

Klopt, ja.

Goed belangrijker is vandaag de Champions League loting. Heel eeg hopen op Club Brugge en/of Shakhtar uit Pot 2. Dan Sporting CP ontlopen uit Pot 3, en hetzelfde met Monaco en Aston Villa uit Pot 4. Dan kan bet nog enigszins kansrijk worden om bij de eerste 24 te eindigen.

Pot 1 acht ik eigenlijk alles wel kansloos en Pot 2 ook. Zelfs als we thuis spelen in een kolkende Kuip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.universiteitleiden.nl/en/news/2024/08/revision-of-fifas-transfer-system-on-the-horizon

Postte dit al eerder van het NRC. Schijnt dat Feyenoord al reserves in de jaarboeken heeft opgenomen om dit eventueel op te kunnen vangen. Vandaar weinig grote transfers tot dusverre en enkel maar huur interesses 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

https://www.universiteitleiden.nl/en/news/2024/08/revision-of-fifas-transfer-system-on-the-horizon

Postte dit al eerder van het NRC. Schijnt dat Feyenoord al reserves in de jaarboeken heeft opgenomen om dit eventueel op te kunnen vangen. Vandaar weinig grote transfers tot dusverre en enkel maar huur interesses 

Ga het niet lezen hoor, maar geloof best dat dit uiteindelijk gewoon weer een ijzersterke move is van De Don.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Dat is inderdaad wel dé reden waarom dit eigenlijk zo'n gekke transerperiode. Heel veel huurtransfers met opties tot koop om dit allemaal af te wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die loting is helaas niet zo gunstig als die van PSV. Met het waarschijnlijke vertrek van Luts kan het nog weleens extra lastig worden in de CL, omdat ik vind dat de zwakke posities niet voldoende versterkt zijn (vooral het vertrek van Wieffer wordt niet direct opgevangen en verder ontreekt kwalitatieve breedte). Ik ben wel benieuwd wat González kan overigens. Lijkt me op het eerste oog zeker geen slechte versterking.

Maar goed, we zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites