Beppu Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Lingr En Hendriks die denkt dat hij nog bij Feyenoord hoort, helpt ook wel natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Wat doet dat publiek van Vitesse nu ineens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari @Vitesse88 wat doe je nou joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Sorry hoor maar ik blijf Vitesse echt een van de meest sneue clubs uit Nederland vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 8 minuten geleden zei aron24: Lingr En Hendriks die denkt dat hij nog bij Feyenoord hoort, helpt ook wel natuurlijk In zijn verdediging: er zat een enorme spin aan de bal. Al had hij er met zn rechter naartoe gemoeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Zojuist zei MetalMichael: In zijn verdediging: er zat een enorme spin aan de bal. Al had hij er met zn rechter naartoe gemoeten. Die moet je altijd met rechts schieten ja. Dan heb je je hele lichaam achter de bal en raak je hem altijd. Dit is wel weer iets wat je vaker ziet bij van die 'voetbsllende verdedigers' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ik heb ook niets met Vites, maar dat die ‘supporters’ het veld op komen heeft weinig met Vitesse te maken. Dat zijn geen supporters, die kunnen enkeltje naar het front krijgen ja. Ga daar maar lekker stoer doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Waardeloze 2e helft, wel winst gelukkig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Makkie joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Zo, Vitesse weet ook weer waar het staat. Voetballes voltooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ik denk dat je wel een rechtsbuiten moet gaan aantrekken. Het is echt te onzeker voorin, te weinig klasse. Pets er maar wat miljoen tegenaan, verdienen we van de zomer wel terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Vitesse88 wat doe je nou joh Nou mijn collega’s zaten in de skybox, wilde daar graag heen om met hun biertjes te gaan doen. Niet gelukt, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Beste nieuws van vandaag aan onze kant: Eerste berichten dat het gewoon goed gaat met Hartman. Moet je toch niet aan denken om weken lang met Lopez te gaan spelen, want dat is nogal een niveauverschil. Met balverlies ook weer aan de basis van de 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Wat is er gebeurd met de ge-wel-di-ge Paixao? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 8 minuten geleden zei Thierryvane: Wat is er gebeurd met de ge-wel-di-ge Paixao? Is nooit geweldig geweest toch voor een langere periode? Beetje probleem wat Feyenoord nu 2-3 seizoenen heeft met buitenspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 minuten geleden zei timpy00: Is nooit geweldig geweest toch voor een langere periode? Beetje probleem wat Feyenoord nu 2-3 seizoenen heeft met buitenspelers. Ik vind Paixao zwaar overrated man. Nu boeit mijn mening verder niet, maar ik heb het nooit wat gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 10 minuten geleden zei Thierryvane: Wat is er gebeurd met de ge-wel-di-ge Paixao? Die speelde gisteren voor het eerst sinds tijden wel weer een goede eerste helft. Moet zeggen dat die back, Oroz, van Vitesse ook wel erg slecht was. Merkte wel dat die gisteren na een goede actie vaak de verkeerde beslissing maakte. Leek wel erg op een gebrek aan zelfvertrouwen door óf te lang te wachten óf de bal maar aan iemand anders geven ipv zelf de actie door te zetten en wellicht tot een schot te komen. Vond hem vorig jaar de tweede seizoenshelft ook pas echt goed toen hij op rechts kwam te staan. Met Idrissi op links had je iemand die minder diepgang had, maar wel vaak aanspeelbaar was. Op rechts had je toen met de diepgang van Paixao echt een wapen. Iets wat je nu totaal niet hebt met Dilrosun en dat heeft Paixao toch iets minder op links. Zijn vroege voorzetten op Gimenez waren ook echt een wapen vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Hij begon wel echt lekker dit seizoen. Na het helikopter incident is het niet veel meer. Helaas is de klassieker pas in april, want dan scoort ie bijna altijd. Had hij mooi wat vertrouwen kunnen tanken tegen de lammen en de blinden op de backs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Beppu: Hij begon wel echt lekker dit seizoen. Na het helikopter incident is het niet veel meer. Helaas is de klassieker pas in april, want dan scoort ie bijna altijd. Had hij mooi wat vertrouwen kunnen tanken tegen de lammen en de blinden op de backs. Toch apart dat de Eredivisie voor iemand van Paixao z'n afkomst een maatje te groot blijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari https://1908.nl/artikelen/higler-fluit-bekerkraker-leidsman-bij-feyenoord-onder-vergrootglas Citaat De cijfers wijzen uit dat Higler na Allard Linthout de scheidsrechter is waarmee de Rotterdammers het minste succes boeken. En we mogen drie keer raden welke twee scheidsrechters we komende week mee te maken krijgen Gaat weer een boel frustratie opleveren ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ach volgens mij zijn altijd beide clubs gefrustreerd na een wedstrijd van Higler dus wees maar niet bang dat ie een ander voortrekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Sowieso, wat boeit het op voorhand nou wie er fluit. Als we daar al over gaan klagen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Het enige wat ik interessant vind is of we Turpin hebben, en zolang de KNVB die nog niet belt zal het vast goedkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 48 minuten geleden zei PJHoutman: Het enige wat ik interessant vind is of we Turpin hebben, en zolang de KNVB die nog niet belt zal het vast goedkomen. Laten we dat zo houden, ik vind het nog wel fijn dat ik bij de naam Turpin nog moet denken aan een middelmatige renner van AG2R La Mondiale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten