Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei MetalMichael:

Drita, klinkt echt als 3 eeuwen geleden. :D

Enige pot waar ik dit seizoen bij ben grweest in De Kuip. Zie ons nog 1-2 achter komen met verschrikkelijk verdeigen en weggeven van grote ruimtes :D Kon niet wat Arne probeerde werd toen nog gezegd. Enorme ontwikkeling wel dit seizoen. Ook hopelijk meteen van profiteren met een prijs hopelijk, want kern van de selectir gaat sowieso weg. Hopelijk lekker cashen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd hoe deze prestatie in Europa gewaardeerd wordt. Het is natuurlijk de eerste versie van dit toernooi. Vroeger waren er ook 3 Europese clubcompetities (Europacup 1,2,3 voor de millennials onder ons).

Daarnaast benieuwd of dit team helemaal leeggekocht wordt. Bijlow en Marciano zullen blijven. Bijlow is te vaak geblesseerd en Marciano een degelijke stand in. Qua verdedigers zal Trauner blijven maar ben ik bang voor Geertruida, Malacia en Senesi. Al zal Geertruida voor zijn ontwikkeling het best nog een jaartje kunnen blijven. Middenvelder wordt echt getrokken aan Kokcu als we de geruchten mogen geloven. Aursnes (vond ik matig gisteren) blijft en Til gaat in principe natuurlijk gewoon weg. Gelukkig hebben we supersub Toornstra nog en hoop ik op Hartjes of Milambo doorbraak volgend jaar. In de aanval gaat Nelson weg. Dessers zijn natuurlijk de verhalen dat ze hem willen houden en ben ik heel benieuwd wat er met Sinisterra gebeurd. Linssen zal naar Japan vertrekken
Met een beetje pech (en dat zal echt niet gebeuren) vertrekken er 8 basisspelers. Pluspunt is dat het wel heel veel geld kan opleveren, al spelen we natuurlijk met 3 huurlingen in de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei PJHoutman:

Hoop wel dat we PSV nu ook gewoon gaan aanpakken. Laatste tien jaar toch goede streak tegen, zou lullig zijn om dat weg te gooien. Al heb ik wel het idee dat Slot het type is om daar vol voor te gaan. 

Ja aan de ene kant is dit een uitgelezen kans voor PSV om weer eens punten te pakken in Rotterdam, maar de sfeer is nu uitstekend bij jullie en wij missen achterin al onze centrale verdedigers behalve Teze en het was verdedigend al niet zo best. 

Het kan wel eens een doelpuntrijke wedstrijd gaan worden, zou leuk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De voetbalpiramide is iets dichterbij gekomen voor Feyenoord U21. Zojuist hebben ze 4-1 gewonnen van Almere City, waardoor Feyenoord waarschijnlijk het voorjaarskampioenschap gaat pakken. Staan nu 1e en er is nog één speelronde.

Om daadwerkelijk de 2e Divisie te bereiken, moeten ze dan vervolgens een play-off winnen van de ploeg die kampioen is geworden in de najaarscompetitie (ook Almere City). En daarna nog een play-off winnen van Jong Volendam. Overigens wordt die play-off alleen gespeeld als Jong Volendam niet bij de eerste 9 eindigt. Gezien de stand op dit moment is dat ook realistisch dat ze dat niet gaan redden.

Zou in ieder geval ook een mooie ontwikkeling zijn als het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

De voetbalpiramide is iets dichterbij gekomen voor Feyenoord U21. Zojuist hebben ze 4-1 gewonnen van Almere City, waardoor Feyenoord waarschijnlijk het voorjaarskampioenschap gaat pakken. Staan nu 1e en er is nog één speelronde.

Om daadwerkelijk de 2e Divisie te bereiken, moeten ze dan vervolgens een play-off winnen van de ploeg die kampioen is geworden in de najaarscompetitie (ook Almere City). En daarna nog een play-off winnen van Jong Volendam. Overigens wordt die play-off alleen gespeeld als Jong Volendam niet bij de eerste 9 eindigt. Gezien de stand op dit moment is dat ook realistisch dat ze dat niet gaan redden.

Mooi dat ze deze hebben gewonnen en zich in pole position hebben gemanoeuvreerd om de voorjaarscompetitie te winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei 007mark:

Jong Volendam uit is leuk maar persoonlijk denk ik dat Jong Feyenoord wel wat meer sfeer brengt in de competitie qua jong ploegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites