Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Vind Jorgensen het inderdaad ook prima invullen tot zo ver. Schade is beperkt en heb zelfs wat aanvallende intenties gezien. Als Haps een goede eerste aanname had gehad, verschafte hij zich wst meer tijd om te bal in de schieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei MetalMichael:

Jorgensen nochtans de beste man aan Feyenoordkant. Duidelijke rol in defensief opzicht, maar bij balbezit ook ruim voldoende bezig.

Wil niet iedere week zeuren op Diemers, maar die moet zelf toch ook wel tot de conclusie zijn gekomen dat hij op alle fronten één of meer treetjes tekort komt voor Feyenoord 1...

Dan móet ie eens een keer schieten en dan doet ie het niet. Was lekker geweest hoor, 3e minuut 0-1 Diemers.

Jørgensen inderdaad beste man tot nu toe, Fer en Malacia ook wel okay. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sta je godverdomme tijd te rekken met je selectie van 390 miljoen :mrgy: 

Over het spel (op de eerete 25 min na) weinig aan te merken. Achterste 6+Jorgensen heel goed, Toornstra, Haps, Diemers erg matig. Sini en Pratto ook weinig toegevoegd. 

Punt was imo wel verdiend geweest maar te veel kansen gemist. Bal van Fer aan het einde had er ook prima ingekund. Boven alles gewoon prima gedaan, afslachting waar iedereen om onverklaarbare redenen bang voor was is er niet gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Regis:

Jullie winnen nooit meer in de arena. Dat is wel duidelijk geworden vandaag. 

He Regis, gefeliciteerd jongen. 

--

Gelijkspel had minimaal verdiend geweest. Gewoon ook 3/4 hele goede kansen gehad. Zonde.

Wel een aantal spelers echt goed gespeeld vandaag. Verdediging zoals de laatste weken, maar zeker ook Jorgensen een klasse pot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MetalMichael:

He Regis, gefeliciteerd jongen. 

--

Gelijkspel had minimaal verdiend geweest. Gewoon ook 3/4 hele goede kansen gehad. Zonde.

Wel een aantal spelers echt goed gespeeld vandaag. Verdediging zoals de laatste weken, maar zeker ook Jorgensen een klasse pot. 

Dankjewel. Bedoelde het trouwens niet vervelend hoor. Jullie hadden meer verdiend. Daarom ook die opmerking als je nu niet wint dan doe je dat nooit meer. Feyenoord esque overwinning van Ajax 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godverdomme, hier ben ik zuur van. Vooraf niet verwacht dat kwaliteiten toch zo dicht bij elkaar lagen. Vanaf de 30e minuut durf ik zelfs te zeggen dat Feyenoord het betere van het spel had. Punt was dan ook dik verdiend geweest. 

Berghuis ook maar weer eens bewezen waarom hij niet goed genoeg is voor een stap naar de Europese (sub)top. Maakt weer het verschil niet in een topwedstrijd, wanneer het echt eens moet. Twee grote kansen niet benut. Vond Toornstra écht bizar slecht vandaag. Passes die ook maar een beetje risicovol was, die gingen ook elke keer mis. 

Jorgensen verdient wat mij betreft wel een dikke pluim. Veel kritiek gehad (ook van mij), maar heeft vandaag veel goede dingen laten zien. Ook Senesi kwam gedurende de wedstrijd lekker in zijn spel. 

Ondanks dat de teleurstelling overheerst, heb ik ook wel een beetje meer vertrouwen gekregen richting de komende wedstrijden die we nog krijgen (AZ en PSV bijvoorbeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Ook Senesi kwam gedurende de wedstrijd lekker in zijn spel. 

Heb alleen de tweede helft gezien, maar die verbaasde me heel erg in positieve zin inderdaad. Vind 'm vrij vaak nog kwetsbaar, maar vandaag was 'ie echt heel sterk. Zette Haller constant weg, en ook sterk aan de bal. Kan nog voor een mooi bedrag weggaan (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marsman was op die goal na (waar hij imo op het verkeerde been staat door een prima actie van Gravenberch, leek wel houdbaar) gewoon prima vandaag. Paar keer goed alert, hoge ballen waren allemaal voor hem. 

Het is in principe geen eerste keeper-materiaal, maar heeft het als stand-in tot nu toe prima gedaan wat mij betreft. Zeker niet zo slecht als ik (en waarschijnlijk velen met mij) dachten toen hij arriveerde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, belachelijk. Hoewel misschien niet zo leuk voor het Feyenoord-publiek, was het grote verhaal van gisteren toch echt de defecte speelstijl van Ajax. Feyenoord heeft het gewoon prima gedaan. Ik vind wel nog steeds dat ze qua formatie beter hadden kunnen profiteren van de zwaktes van Ajax, al zag je alsnog dat ze vaak wel de diepte in het midden zochten. Zag dat later ook in een statistiek terug, dus ze waren zich er zeker wel bewust van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord kon naar hun kwaliteiten spelen; veel duels uitvechten en lekker druk opvangen. Zelf niks hoeven te verzinnen. Dan heeft elke ploeg het lastig tegen Fer met Malacia/Haps-Senesi-Spajic-Geertuida. Dat Ajax dan zelf zo dramatisch speelt is ook niet vervelend. 

Vond het wel opmerkelijk dat Malacia achteraf het Nederlands Elftal in werd gepraat. Vind hem aanvallend nog steeds niet geweldig en Antony aan banden leggen is nou ook geen wereldwonder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aliou Balde is afgelopen weekend gearriveerd in Nederland om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden, maar tijdens de medische keuring lijken er problemen te zijn ontstaan. De 18-jarige aanvaller is volgens het goed ingevoerde FeyenoordTM niet door alle medische testen gekomen. Het is nog niet duidelijk wat de Rotterdamse club nu gaat doen.

Hebben wij weer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk ook snel Jorgensen brengen. Wist niet dat ik dat ooit ging zeggen weer, maar god o god wat is die Pratto slecht. 

Berghuis loopt er ook weer bij als de vedette die er al 3 heeft gemaakt he vandaag. Irritante pleurisvent ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Wat een dramatische eerste helft. Kökcu is zo slecht dat ik zelfs ga verlangen naar een invalbeurt van Diemers. 

Toch wel ferm overschat die gozert, hè. Ja, hij heeft een aardige techniek, maar als je alles in het tempo van Joe Biden uitvoert en over de conditie van Theo Janssen anno 2021 beschikt ga je er weinig mee opschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites