Jump to content

Feyenoord

Recommended Posts

• Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bestuur van Feyenoord is in ieder geval realistisch in FM20.

Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten j

Niet echt cimpathiek nee.

Posted Images

De combinatie (buitenlandse) investeerders en dan een boel geld naar een langdurig traject als de jeugdopleiding valt in de praktijk ook nog weleens tegen. Het zou uiteraard mooi zijn, maar het is inderdaad nog maar afwachten. Heb destijds dat stuk gelezen waarin tal van mensen uit de school klapten over het amateurisme van Feyenoords jeugdopleiding. Dat vond ik toch best schokkend. Enorme moderniserings- en professionaliseringsslag te maken.

Op 2-10-2020 om 19:08 zei MetalMichael:

Volgens Advocaat niet. Ik denk daar ook anders over, maar goed, een jaartje basis bij Sparta zal hem alleen maar goed doen. Vind het iig leuk dat we hem wekelijks kunnen zien. 

Dit is ook niet uitgekomen hè :D In totaal 20 minuten gespeeld tot nu toe, verspreid over drie invalbeurten. Wat een compleet zinloze verhuurperiode, ben benieuwd wat Feyenoord nu eigenlijk heeft afgesproken hierover.

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Dit is ook niet uitgekomen hè :D In totaal 20 minuten gespeeld tot nu toe, verspreid over drie invalbeurten. Wat een compleet zinloze verhuurperiode, ben benieuwd wat Feyenoord nu eigenlijk heeft afgesproken hierover.

Idd. Zal er zelf ook wel van balen. 

2 uur geleden zei Rogier.:

Eindelijk. Zou fantastisch zijn als Feyenoord weer kan uitgroeien tot een topclub. In potentie kunnen zij ook bereiken wat Ajax nu doet (al is er in principe niet plek in Nederland voor 2 clubs met het budget van Ajax nu). Gaat nog wel even duren, maar PSV mag zich gaan bergen als het ze lukt wat van de grond te krijgen.

Zou inderdaad heel tof zijn, al is het alleen maar voor de Klassiekers. Kijk ik al jaren niet meer naar uit, terwijl de media deze wedstrijden nog altijd overhyped.

6 minuten geleden zei Regis:

Lekker over de grond opbouwen ook op dit veld. Verstandige keus.

Op een goed veld komen de ballen ook niet aan. Vanuit de min en min = plus beredenering dus eigenlijk best een prima idee.

Wonderbaarlijke redding op die kans van Jens trouwens. Verder alleen weer geen kans gecreeerd. Niet gek dat je in de laatste 4 wedstrijden pas 1 goal hebt gemaakt.

Zojuist zei Zeus:

Kökcu speelt echt heel erg slecht. Heb die hype rondom hem al nooit zo begrepen, maar dit is wel heel erg. Waarom speelt Texeira niet gewoon? 

Teixeira is ook niet veel bijzonders, maar wel beter dan Kökcu ja. Verdedigt alleen niet mee en daar is Dick niet zo’n fan van. Al is het waarschijnlijk even effectief als het meeverdedigen van Kökcu ;c 

Teixeira is een sierlijke speler, mooi om naar te kijken. Efficiëntie is alleen niet heel hoog. 

Maar als je een club zo gek krijgt (waarschijnlijk niet) om 20 miljoen neer te laten leggen voor Kökcü, dan moet je heel hard lachen en je krabbel eronder zetten.

Zojuist zei MetalMichael:

In wat mindere mate dezelfde hype.

Die is in elk geval meer wendbaar en heeft een oké basistechniek. Kökcu heeft nu gewoon echt nul waarde. 

En ik had allang gewoon een snelle jongen uit de jeugd erbij gehaald. Linssen, Jorgensen en Berghuis kan echt niet. Alsof ik naar drie Luuk de Jongs zonder lengte zit te kijken. Traag, bal in de voet, weer teruggeven. 

1 minuut geleden zei Zeus:

Die is in elk geval meer wendbaar en heeft een oké basistechniek. Kökcu heeft nu gewoon echt nul waarde. 

En ik had allang gewoon een snelle jongen uit de jeugd erbij gehaald. Linssen, Jorgensen en Berghuis kan echt niet. Alsof ik naar drie Luuk de Jongs zonder lengte zit te kijken. Traag, bal in de voet, weer teruggeven. 

Als je die hebt is het leuk. Azarkan is redelijk snel maar speelt op rechts en Berghuis wil daar niet weg. Zet je Azarkan op links dan haal je zijn voornaamste wapen weg. Verder heb je niemand op die positie die tegen het eerste aanhangt. 

Zullen straks wel een invalbeurt van Sini krijgen die gelijk alles afscheurt op dit veld. Zit nu al te genieten.

18 minuten geleden zei PJHoutman:

Als je die hebt is het leuk. Azarkan is redelijk snel maar speelt op rechts en Berghuis wil daar niet weg. Zet je Azarkan op links dan haal je zijn voornaamste wapen weg. Verder heb je niemand op die positie die tegen het eerste aanhangt. 

Zullen straks wel een invalbeurt van Sini krijgen die gelijk alles afscheurt op dit veld. Zit nu al te genieten.

Berghuis moet je weg doen als je stappen wil gaan maken

Zondag verlies je ook gewoon bij VVV hoor.

Mag hopen dat Berghuis in de winterstop opkankert. Grote praatjes na de loting dat het grote doel is om voor de eerste keer met Feyenoord te overwinteren. Om vervolgens 6 enorme kutwedstrijden te spelen waarin je geen enkele goede actie maakt.

Mijn mening over Dick was al langer duidekijk, maar mag hopen dat hij zelf ook inziet dat het hem niet meer gaat worden. Lekker met pensioen gaan. 

Kans van Jorgensen was ook weer veelzeggend. Enorm slechte balbehandeling, om vervolgens de bal naar de grensrechter te schieten. Zei het al op Twitter, maar we gaan sneller een Elfstedentocht in de zomer hebben dan dat die vent een goal maakt. Selectie en de hele club/organisatie moet maar eens flink de bezem doorheen. Jaar in jaar uit zet je jezelf compleet voor lul in die Europa League.

En ja, ik ben weer triggered. Mezelf al meermaals voorgehouden om me er niet druk om te maken, maar dat wordt mij door bovenstaande redenen + Diemers + Kökcü HEEL ERG MOEILIJK GEMAAKT.

Trusten.

3 minuten geleden zei 007mark:

Zondag verlies je ook gewoon bij VVV hoor.

Mag hopen dat Berghuis in de winterstop opkankert. Grote praatjes na de loting dat het grote doel is om voor de eerste keer met Feyenoord te overwinteren. Om vervolgens 6 enorme kutwedstrijden te spelen waarin je geen enkele goede actie maakt.

Mijn mening over Dick was al langer duidekijk, maar mag hopen dat hij zelf ook inziet dat het hem niet meer gaat worden. Lekker met pensioen gaan. 

Kans van Jorgensen was ook weer veelzeggend. Enorm slechte balbehandeling, om vervolgens de bal naar de grensrechter te schieten. Zei het al op Twitter, maar we gaan sneller een Elfstedentocht in de zomer hebben dan dat die vent een goal maakt. Selectie en de hele club/organisatie moet maar eens flink de bezem doorheen. Jaar in jaar uit zet je jezelf compleet voor lul in die Europa League.

En ja, ik ben weer triggered. Mezelf al meermaals voorgehouden om me er niet druk om te maken, maar dat wordt mij door bovenstaande redenen + Diemers + Kökcü HEEL ERG MOEILIJK GEMAAKT.

Trusten.

Ik had wel even de credits voor deze grap verwacht pikkebaas.