Jump to content

Feyenoord

Recommended Posts

• Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bestuur van Feyenoord is in ieder geval realistisch in FM20.

Eerste helft vond ik het aanvallend aardig. Verfrissend zelfs. Er gebeurde genoeg, werden wat mogelijkheden gecreëerd. Was het goed? Nee. Was het beter dan de wedstrijden hiervoor? Ja. Jullie moeten j

Niet echt cimpathiek nee.

Posted Images

42 minuten geleden zei cimbomcu:

Met als resultaat een spits waar je dus een jaar lang over zit te zeiken die je afserveert, Bozenik die je afzeikt, Jorgensen die je geen goed hebt gedaan met zijn zelfvertrouwen. Misschien zou het ook aan de trainer kunnen liggen.

Okay, ik wilde hier eigenlijk niet inhoudelijk op ingaan omdat het me enorm voor de hand leek te liggen, maar nu toch nog maar even:

Advocaat loopt niet al een jaar te zeiken dat hij Pratto wil hebben, hij roept (imo terecht) dat we doelpunten missen. Haal je dan een 32-jarige logge vent die in de laatste 10 jaar amper meer dan 5 goals per seizoen maakte én in zijn eerste drie wedstrijden 3 100% kansen mist en verder weinig toevoegt, dan kan ik me goed voorstellen dat Advocaat daar niet heel erg vrolijk van wordt. 

Wat Advocaat ermee wil bereiken? Ik weet het niet, mogelijk dat er een beter elftal komt te staan. Mogelijk is het gewoon het uiten van zijn frustratie over het feit dat de spits die er dan na lang zeuren éindelijk is, niet voldoet, waardoor je zowel als club als al trainer geen reet opschiet. 

Mogelijk is hij gefrustreerd omdat hij hoopte Jørgensen vaarwel te kunnen zeggen en hij hem nu weer als eerste spits moet gaan behandelen. 

10 uur geleden zei Zeus:

Maar @cimbomcu, soms snap ik je kritieken wel, maar toch gewoon 35 punten he. En sinds zijn komst meeste punten van alle ploegen he.

Waarom is dat voor Advocaat wel een argument en voor Ten Hag niet?

10 uur geleden zei Zeus:

Maar @cimbomcu, soms snap ik je kritieken wel, maar toch gewoon 35 punten he. En sinds zijn komst meeste punten van alle ploegen he.

Uiteraard, doet het resultaat gericht ook gewoon erg goed. Maar dan mag ik wel kritisch zijn op zijn media optredens toch? O

2 uur geleden zei Hwb:

Waarom is dat voor Advocaat wel een argument en voor Ten Hag niet?

Het was een volstrekt ironisch bericht Huub, de vraag is andersom en aan een ander te stellen in dit topic.

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Afkoopsom van Berghuis schijnt in de zomer nog maar 4 miljoen te zijn. Zo zie je maar weer, TD is echt een vak en niet iedereen kan dat. Sjaak Troost heeft zich echt laten afbluffen door de zaakwaarnemer van Berghuis.

Speelt de laatste weken anders ook gewoon naar zijn waarde. 

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Afkoopsom van Berghuis schijnt in de zomer nog maar 4 miljoen te zijn. Zo zie je maar weer, TD is echt een vak en niet iedereen kan dat. Sjaak Troost heeft zich echt laten afbluffen door de zaakwaarnemer van Berghuis.

Ik vraag me wel af hoeveel meer je daarvoor had kunnen krijgen, want ik heb niet het idee dat er nu heel veel concrete interesse was vanuit het buitenland. 4 miljoen is een onzinbedrag natuurlijk, maar Berghuis is dan wel al bijna 30 en staat toch al een heel seizoen met zijn handen in zijn zakken te spelen. 

Ik hoop echter wel dat áls er duidelijke signalen zijn dat hij vertrekt, dat Dick/Feyenoord dan ook gewoon lekker durft hem af en toe te banken voor Azarkan en vóóral eens iemand anders op spelhervattingen zet. 

Edited by PJHoutman
18 minuten geleden zei PJHoutman:

Johnston naar Wigan. Superdoei!

'Als Kuyt zo'n speler aangedragen krijgt vanuit Liverpool zal dat geen prutser zijn toch???' 

Op 21-1-2021 om 12:35 zei Zeus:

Het was een volstrekt ironisch bericht Huub, de vraag is andersom en aan een ander te stellen in dit topic.

Dat bedacht ik me later ook. Maar wilde het forum er niet voor aanslingeren.

Echt enorm weinig vertrouwen in voor vanmiddag. AZ altijd goed in topwedstrijden de afgelopen seizoenen, terwijl Feyenoord qua resultaten dit seizoen toch enorm tegenvalt op het moment dat er wat tegengas wordt gegeven in de wedstrijd. Denk weer een sneue 0-1, net als tegen VItesse en Ajax.