Bakkes12 Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 @Magikarp Wordt helemaal niet pijnlijk man. Gratis geld is nooit pijnlijk toch? Bet staat. 1,90 bij Toto. Die zijn niet op de hoogte van de blessures, de ondergrond, de vorm. Manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Vermeer; Geertruida, Ié, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Berghuis, Fer; Sinisterra, Narsingh. Dit wordt heel pijnlijk Alsof je een opstelling van VVV voor je ziet op een enkeling na. Wat een armoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Lekker slim ook om 5-3-2 te gaan spelen. Je kan wel gebruik maken van snelheid voorin, maar in de basis creëer je heel veel druk op je centrum; je slechtst bezette posities. Leuk dat het bij Inter wel gaat, maar die hebben Godin - De Vrij - Skriniar, die kunnen die druk wel klaren én kunnen een balletje lang geven op een Lukaku en Lautaro Martinez. Ik zie het weer somber in, gelukkig moet ik lekker lang trainen na 2x 5-0 te hebben verloren de laatste twee weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Heb er zin an, natuurlijk wordt Kökcü weer geslachtofferd. Slimme coach die Jaap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 50 minuten geleden zei MrMHB: Heb er zin an, natuurlijk wordt Kökcü weer geslachtofferd. Slimme coach die Jaap! Met 5-3-2 is het een logische keuze, maar de 5-3-2 op zich is geen logische keuze. Kun je zelf kiezen wat je het slimst vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Waarom speelt Jorgensen niet vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Kunstgras icm lichte knieklachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) 10 minuten geleden zei MetalMichael: Jankbal Fixed. Verdomme zeg, verdien je bakken met geld en dan moet je elke pot op kunstgras aan je voorbij laten gaan. Dat is toch gewoon een halvering van je salaris waard? 24 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 8 minuten geleden zei MetalMichael: Kunstgras icm lichte knieklachten. Okay, dus hij is dan ook helemaal niet mee? Lijkt me toch vrij essentieel voor Feyenoord. Lijken op het best als ze Jorgensen in kunnen spelen en vanuit daar verder voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Die zal er tegen PSV wel weer staan om vervolgens opnieuw geblesseerd te raken. Vaste prik zijn beste wedstrijden van het seizoen heb ik het idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Citaat Young Boys-trainer Gerardo Seoane heeft Feyenoord bekeken en komt tot de volgende conclusie. ''Ik denk dat Feyenoord agressiever en sterker verdedigt dan Ajax, maar ze zijn zwakker in de aanval. Ik heb Feyenoord goed zien spelen tegen FC Porto,'' zegt hij in gesprek met NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 14 uur geleden zei Magikarp: Vermeer; Geertruida, Ié, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Berghuis, Fer; Sinisterra, Narsingh. Dit wordt heel pijnlijk Alsof je FIFA speelt. Achterin zoveel mogelijk man en dan alles wegrammen naar de snelle jongens. Drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Las ergens dat Young Boys ook behoorlijk wat belangrijke basiskrachten mist. Dat is misschien nog voordelig voor Feyenoord. Is die opstelling echt serieus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 16 minuten geleden zei Magikarp: Young Boys-trainer Gerardo Seoane heeft Feyenoord bekeken en komt tot de volgende conclusie. ''Ik denk dat Feyenoord agressiever en sterker verdedigt dan Ajax, maar ze zijn zwakker in de aanval. Ik heb Feyenoord goed zien spelen tegen FC Porto,'' zegt hij in gesprek met NOS. Pure woorden om onderschatting te vermijden dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 6 minuten geleden zei Regis: Las ergens dat Young Boys ook behoorlijk wat belangrijke basiskrachten mist. Dat is misschien nog voordelig voor Feyenoord. Is die opstelling echt serieus? Die doen al een paar wedstrijden niet meer mee volgens mij, en daar lijken ze weinig last van te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 20 minuten geleden zei Magikarp: Zou Hans Kraay gevraagd hebben waarom hij bang is voor Feyenoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Jespresso: Met 5-3-2 is het een logische keuze, maar de 5-3-2 op zich is geen logische keuze. Kun je zelf kiezen wat je het slimst vindt Ook bij een 5-3-2 niet logisch imho... Berghuis op het middenveld moet je idd willen... En Narsingh voorin... Mag jij zeggen wat daar logisch aan is?? 24 oktober 2019 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 2 minuten geleden zei MrMHB: Ook bij een 5-3-2 niet logisch imho... Berghuis op het middenveld moet je idd willen... En Narsingh voorin... Mag jij zeggen wat daar logisch aan is?? Logica hier is Berghuis die passes geeft op een snelle Narsingh. Of dit ook werkt, moet je niet aan mij vragen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 3 minuten geleden zei Jespresso: Logica hier is Berghuis die passes geeft op een snelle Narsingh. Of dit ook werkt, moet je niet aan mij vragen Tja, snelle Narsingh. Noem je ook gelijk zijn enige 'kwaliteit' op... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Narsingh snel? Dan denk ik dat z'n broer afgelopen maandag op het veld stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) De wekelijkse Feyenoord-Bingo! "Erger u niet, verwonder u slechts." Daar zijn we weer. Als het goed is hebben Marcel en ik nu beiden 3x op rij meegedaan. Rogier zou ook kunnen maar dat weet ik niet zeker en eerlijk gezegd ben ik te beroerd om dat ff terug te zoeken. De organisatie krijgt toch van alle kanten tikken te verwerken van @JanVertonghen dus de motivatie sijpelt dan langzaam maar zeer zeker uit elke porie van m'n huid. Je hebt het voor elkaar met je negativiteit, we zijn er weer. Toevoeging op de regels: Vanwege de lage hoeveelheid bingo's is unaniem besloten om feitelijk onmogelijke bingo-items als 'vrij' te behandelen. Een aantal voorbeelden: John de Wolf als analist bij een UEFA Cup wedstrijd is niet mogelijk, dus mocht die op de kaart staan is dat gewoon af te kruisen. Jorgensen geblesseerd zodoende ook: hij kan niet uitvallen, dus 'vrij'. Larsson zit op de bank vanavond, en er is een kans dat hij invalt en zo'n slap wijvenschotje aflevert, dus die is niet vrij en zal via de normale criteria gehaald moeten worden. Zoals altijd kunnen suggesties in de brievenbus. 1. Magikarp 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Stand: Spoiler 1. 007mark - 1 1. Magikarp - 1 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Feyenoord Regels/puntentelling: Spoiler Simpele regels, zodat zelfs de selectie zelf mee kan doen: - De bingo loopt vanaf de voorbeschowing tot het eindsignaal. - Elke volle kaart telt voor 10 punten (volbracht vóór de 75e minuut: 5 bonus) - Horizontale rij = 5 punten, max 1 p.p (volbracht vóór de 52e minuut: 1 bonus) - Verticale rij = 5 punten, max 1 p.p (volbracht vóór de 52e minuut: 1 bonus) - Diagonale rij = 5 punten, max 1 p.p (volbracht vóór de 52e minuut: 1 bonus) - Driemaal op rij deelnemen: 1 punt ---------------------------------------------- Vanwege de lage hoeveelheid bingo's is unaniem besloten om feitelijk onmogelijke bingo-items als 'vrij' te behandelen. Een aantal voorbeelden: John de Wolf als analist bij een UEFA Cup wedstrijd is niet mogelijk, dus mocht die op de kaart staan is dat gewoon af te kruisen. Jorgensen geblesseerd zodoende ook: hij kan niet uitvallen, dus 'vrij'. Larsson zit op de bank vanavond, en er is een kans dat hij invalt en zo'n slap wijvenschotje aflevert, dus die is niet vrij en zal via de normale criteria gehaald moeten worden. ----------------------------------------------- Deelnemers komen enkel en alleen in aanspraak voor de bonussen als zij met een tijdsindicatie aan kunnen geven wanneer een vakje aangekruist is. Het gaat immers om serieuze prijzen. Huidige Bingo-items: Spoiler Verheldering criteria: Spoiler - 'Schot' Larsson: Zo'n slap pisballetje waar je 0.04 seconden voor ie hem raakt nog hoopt dat het wat wordt, maar hij dan niet van de grond komt en de keeper nog ff een tukkie kan doen voor hij hem opraapt/de bal in het uitvak belandt. Een schot wat gewoon slecht is, dus. Een prima schot telt niet, een goal ook niet. - El Navigatissimo: Eerste stuurman Liam Kelly valt in - Arte Rojocampos: Argentijnse televisiepresentator en part-time komediant (Marcos Senesi) valt in - Tapiaatje: (hij scoorde tegen ADO een eigen goal) bal over 3 meter in de voeten van de tegenstander, man laten lopen (die scoort of +1.00 xG heeft daardoor), eigen doelpunt of een simpele bal niet aan kunnen nemen. 24 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 3 minuten geleden zei Barteh: Werkte toen wel prima onder Van Gaal op dat WK. Slechtste posities, dus een mannetje extra erbij om het allemaal wat makkelijker te maken voor ze. In theorie nog niet zo een gek idee. Jazeker een punt en snap wat je bedoelt maar in de basis is het wel de nadruk leggen op organisatie/defensie, waardoor daar ook meer druk op die linie ontstaat, Inter was daarvan gisteren een overdreven voorbeeld. Misschien is het defensief wel een goede zet om er een mannetje bij te zetten, maar voor de spaarzame kansjes die je krijgt, heb je wel veel kwaliteit nodig om er minstens ééntje te maken. Die kwaliteit is imo gewoon niet aanwezig, dus op achterstand komen is dodelijk met deze tactiek. Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 (bewerkt) Feyenoord wint vanavond met 1-3 na een vroege tegengoal. Narsingh scoort er twee. 24 oktober 2019 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Kan alleen de eerste helft zien, maar count me in. Ben voorloopig ook nog even druk met een belletjr naar Pieter Baan om Pjotr op te laten nemen. Vermeer, Malacia, Senesi, Ié, Geertruida, Fer, Toornstra, Kokcu, Larsson, Sinisterra, Berghuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 De wekelijkse Feyenoord-Bingo! "Erger u niet, verwonder u slechts." Slechts twee deelnemers. Ik vind het mooi. Meer kans op de clinic van Edgar. Mocht iemand nou, voor de wedstrijd, nog denken 'ik heb zin om mee te doen', pak dan één van de kaarten en post dat ff voor de pot zonder je post te editten. Magikarp Spoiler Marcel Spoiler Overig Spoiler 1: 2: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten