Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

5 minuten geleden zei timpy00:

Was al leuk. Wordt nog leuker. Appeltje eitje dit.

Als je nu de zwaarste uitschakelt hoef je daarna de trofee alleen nog maar op te halen.

Komen ze hem dan niet al direct brengen? Hoeft Ajax ook niet steeds heen en weer te vliegen. Beter voor het milieu ook nog direct

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Komen ze hem dan niet al direct brengen? Hoeft Ajax ook niet steeds heen en weer te vliegen. Beter voor het milieu ook nog direct

Goed punt, wellicht kan ik ene mail sturen naar de UEFA. Met een keeper als Ramaj hoef je helemaal niet goed te voetballen. Komt allemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

image.png.e9b1dc28c2607fd33adebbaf8091b5f4.png

Pure jaloezie dit omdat je nu voortaan naar The Notebook moet kijken met je vriendin op donderdagavond natuurlijk :)

Nummer 4 van Engeland tegen nummer 5 van Nederland dat is beetje hetzelfde. Easy Peasy dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Pure jaloezie dit omdat je nu voortaan naar The Notebook moet kijken met je vriendin op donderdagavond natuurlijk

Nummer 4 van Engeland tegen nummer 5 van Nederland dat is beetje hetzelfde. Easy Peasy dus.

Ik denk dat zo'n open haard of aquarium filmpje van 10 uur lang op Youtube interessanter is dan Ajax kijken op de donderdagavond, dus ook the Notebook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Keeza:

Ik denk dat zo'n open haard of aquarium filmpje van 10 uur lang op Youtube interessanter is dan Ajax kijken op de donderdagavond, dus ook the Notebook. 

Maar niemand verplicht je dan ook om Ajax te kijken of om in dit topic te komen vertellen dat je niet Ajax wilt kijken. Wat je dan alleen weer kunt weten door Ajax te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Keeza:

Zou er geen eergevoel aan overhouden, maar denk dat dat vooral jou kenmerkt :D 

Dat is al jarenlang een beetje de algehele tendens met Arsenal-supporters. Hebben het veel te hoog in hun bol.

Was natuurlijk niet serieus verder, maar dat had je ook al wel door. Conference League voor Ajax is ronduit beschamend, zeker als je ziet wat ze elke keer op de mat leggen.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei JanVertonghen:

Dat is al jarenlang een beetje de algehele tendens met Arsenal-supporters. Hebben het veel te hoog in hun bol.

Was natuurlijk niet serieus verder, maar dat had je ook al wel door. Conference League voor Ajax is ronduit beschamend, zeker als je ziet wat ze elke keer op de mat leggen.

Als je de conference league winnen beschamend zou vinden voor Ajax (ik zie het niet gebeuren trouwens), dan heb je het zelf ook een beetje te hoog in je bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Als je de conference league winnen beschamend zou vinden voor Ajax (ik zie het niet gebeuren trouwens), dan heb je het zelf ook een beetje te hoog in je bol.

Op dit moment misschien wel, maar als we het algemeen bekijken dan is het zo’n Conference League natuurlijk beschamend voor een club als Ajax. Die horen gewoon, misschien niet structureel, maar toch wel 1 van de 2/3 keer in de volgende ronde CL imo. Dus daarin geef ik Jantje wel gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites