Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Stel je eens voor dat een journalist iets journalistieks doet ipv aan 28 spelers "Ben je blij met het kampioenschap" vraagt. 

Oh ja want 100 keer dezelfde vraag stellen terwijl er niemand behalve De Jong weg is heeft idd veel zin. Nou De Ligt, Ten Hag, Tadic en Ziyech hebben alle 4 gezegd ''dat weet ik nog niet, daar wil ik het nu niet over hebben, dat zien we dan wel'' Nou journalistiek van de bovenste plank dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1892

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Zojuist zei cimbomcu:

Oh ja want 100 keer dezelfde vraag stellen terwijl er niemand behalve De Jong weg is heeft idd veel zin. Nou De Ligt, Ten Hag, Tadic en Ziyech hebben alle 4 gezegd ''dat weet ik nog niet, daar wil ik het nu niet over hebben, dat zien we dan wel'' Nou journalistiek van de bovenste plank dit.

Er hoeft er maar net eentje bij te zitten die zijn hoofd er niet goed bij heeft op dat moment en iets lekt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Hey boys, ik wil heel graag de huldiging zien. En ik ben dan ook echt zo'n iemand die het vanaf minuut 1 tot minuut laatst wilt bekijken maar heb ik het weer eens achterlijk druk waardoor ik bang ben dat ik het moet missen. Is er ergens een kans dat ik de gehele huldiging terug kan kijken?

AT5 heeft een stream op de website. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei PJHoutman:

Stel je eens voor dat een journalist iets journalistieks doet ipv aan 28 spelers "Ben je blij met het kampioenschap" vraagt. 

Nee vragen of Donny bezig is met Miss Nijkerkerveen is lekker relevant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dansmeister:

Serieus? Toch veruit de beste speler(of in ieder geval de potentie) buiten wat er in de Ajax selectie rondloopt. Of vanwege het prijskaartje?

Ik zou hem er ook graag bij hebben hoor.

5 minuten geleden zei Rossi:
35 minuten geleden zei Chiemel:

Waarom is Hateboer 3 klasses beter dan? 

Omdat hij in alles beter en sterker is dan Mazraoui.

Verdedigend is hij wellicht beter, maar aanvallend en vooral in het combinatievoetbal absoluut niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Rossi:
14 minuten geleden zei Pino:
Verdedigend is hij wellicht beter, maar aanvallend en vooral in het combinatievoetbal absoluut niet!

Minimaal gelijkwaardig. Hateboer zou veel meer toevoegen dan Mazraoui

Pardon? Hateboer is bij lange na niet gelijkwaardig in het positiespel als Mazraoui. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Rossi:
1 uur geleden zei Pino:
Pardon? Hateboer is bij lange na niet gelijkwaardig in het positiespel als Mazraoui. 

En waarom niet?

Mazraoui is van origine een middenvelder, die kun je ook makkelijk op het middenveld neerzetten. Is sterker in de combinatie en anticipeert daarin sneller dan Hateboer. Hateboer is dan weer gewoon een echte back, die verdedigend weer beter is dan Mazraoui.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hateboer heeft in alle wedstrijden van oranje en de keren dat ik hem hele wedstrijden zag spelen in de eredivisie zag spelen geen geweldige indruk op me gemaakt. Lijkt me vooral iemand die goed kan renderen in een 5 verdedigers systeem met opkomende backs. Waarbij elke defensieve zwakheid nog kan worden opgevangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hateboer speelde van het weekend als (rechter) centrale verdediger, dus zijn trainer ziet het verdedigend best in hem zitten.

R. Koeman is best vaak in Bergamo geweest, schat de prestaties daar echt hoog in (zie het vertrouwen in De Roon) en zou Hans heel graag selecteren natuurlijk, als ex-Groningen speler etc. Maar ondanks dit allemaal selecteert R. Koeman hem niet. Dat geeft mij vertrouwen in de beslissing van de bondscoach.

Beetje slecht geformuleerd onsamenhangend verhaal, maar bedoel dit: R. Koeman heeft zoveel redenen om Hateboer juist wel op te roepen, dat er echt iets 'mis' met hem moet zijn ;c 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Pino:

Waarom Pröpper niet? Lijkt mij een uitstekende vervanger voor De Jong.

Het mooie (en meteen ook minst mooie) is dat De Jong met niemand te vergelijken is. Pröpper is van origine een aanvallende middenvelder, die steeds meer verdedigend is gaan denken. De vraag is even of Ten Hag vasthoudt aan de "dubbele 6" want daar is - in principe - nu Frenkie vertrekt geen noodzaak meer voor.  Mocht hij terugschakelen naar een 6, 8 en 10 dan zou Pröpper uiteindelijk Schöne kunnen opvolgen. Dat zou hij wel kunnen, daarin geef ik je wel gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei cimbomcu:

Hateboer en De Roon kunnen er niet veel van. Die hoef ik niet. Niveau hoger leggen, Jan en Toby :<

Vandaar dat De Roon basisspeler is in het Oranje dat uit de crisis is én van een club uit een top-5 competitie die zich voor de CL lijkt te plaatsen.

De Roon is imo een type speler dat we nu niet hebben en best een paar keer goed hadden kunnen gebruiken. Nu ken ik Marin niet, maar met het vertrek van Frenkie mag er imo nog wel wat verdedigende degelijkheid (uiteraard met voldoende balvaardigheid) op het middenveld bij. Ik kan me voorstellen dat De Roon aan dat profiel voldoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites