Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Ik ben benieuwd wanneer we weer een keer met een middenveld gaan spelen, en niet steeds willen opbouwen via backs of buitenspelers. Dat begon al onder ten hag, maar doordat we ook steeds minder kwaliteit hebben rondlopen, op de flanken. Wordt het echt zichtbaar. Eigenlijk spelen we met twee middenvelders die zich spits wanen, en eentje die zich vlak bij verdediging neerzet. Tsja dan wordt het moeilijk voetballen/ controle op een wedstrijd krijgen. Je kan toch niet weigeren om met een middenveld te spelen. Zeker als je niet meer de surplus aan kwaliteit hebt zoals eerder nog het geval was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Hakai:

Heel de defensie weer overhoop halen van een ploeg die al veel te veel incasseert, waardeloos gedaan door Schip. 

Aanval dan. Je speelt met 2 nummer tienen en 2 spitsen, maar probeert in een 4-3-3 op te bouwen :D Parodie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Aanval dan. Je speelt met 2 nummer tienen en 2 spitsen, maar probeert in een 4-3-3 op te bouwen  Parodie.

Taylor, ik voorspel hem alvast, voetbalt over een jaar of 2 bij een club als NEC of Heerenveen. Jezus, die gozer heeft werkelijk geen idee wat er om hem heen gebeurd. Die bal die die met links op goal schiet ipv mee te geven aan Brobbey, dat is gewoon wissel waardig. Als je die rust en overzicht al niet hebt. Is ook constant verstoppertje aan het spelen, net te sloom, reageert te laat. Het word echt hopen dat er uit het rijtje vd boomen-vos-mannsverk-tahirovic iemand op staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-12-2023 om 11:55 zei Urbeto:

Je moet hierbij niet vergeten dat Ajax tegen die tijd gewoon wedstrijdritme heeft en Bodo/Glimt niet meer dan wat oefenwedstrijdjes in de benen heeft aangezien het Noorse seizoen niet vóór half maart begint. Vorig seizoen zijn ze hierdoor ook uitgeschakeld door Lech Poznan in deze ronde. Ik denk dat de angst wat overtrokken is en Bodo treffen juist voordelig kan zijn hierdoor. 

Wist ik veel dat Ajax zó matig was. Bizar hoe weinig lijn er in het spel zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites