Chiemel Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Tja, weet niet of je dit moet doen. Kan je komende zomer niet een vergelijkbaar bedrag vangen? Wordt wel heel dunnetjes voorin, of Rijkhoff moet redelijk ver zijn. En anders is Bergwijn de back-up voor Brobbey? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Zou wel echt wanbeleid zijn, je hebt gewoon geen opties dan als Brobbey geblesseerd raakt. Dat bedrag krijg je aankomende zomer ook nog wel inderdaad. Hadden ze maar eerder moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 2 uur geleden zei putdus: Benieuwd of apkom nog weggaat. Rijkhoff weer terug gehaald. Goed signaal naar de jeugd Ffkes een vraagke, is Valentijn Driessen toevallig jouw oom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Gelukkig geen 5e linksback gehaald. Hiermee moeten we het doen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Wat een bedrag voor Akpom. Zonde dat we geen andere spits naast Brobbey hebben rondlopen (Rijkhoff niet meegeteld). Anders nooit weigeren natuurlijk. Eerste transferperiode van Kelvin de Lang prima doorstaan. ASE voor één miljoen naar Twente, Hendo en Rijkhoff in. Allang blij dat El Ghazi niet is gekomen, dat soort meuk. Op naar morgenavond 20:00 uur. Goed gevoel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 11 uur geleden zei putdus: Benieuwd of apkom nog weggaat. Rijkhoff weer terug gehaald. Goed signaal naar de jeugd Volg jij Ajax überhaupt wel? Oprechte vraag. Er zit namelijk in die lichting in Jong Ajax, geen enkele spits. Jong Ajax speelt noodgedwongen met jongens als Kalokoh in de spits, die geen spits is, maar er is gewoon geen spits voor handen. Ja, die lichting had een x-jaar geleden een spits. Weet je wie dat was? Juist, Rijkhoff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Qua spitsen zit het nu wel lekker in de jeugd hoor. Rijkhoff heb je dan nu voor Jong (eindelijk), daaronder nog Vink, Ünüvar, Konadu, mis ik nog iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 6 minuten geleden zei Thierryvane: Qua spitsen zit het nu wel lekker in de jeugd hoor. Rijkhoff heb je dan nu voor Jong (eindelijk), daaronder nog Vink, Ünüvar, Konadu, mis ik nog iemand? Ebite misschien, maar die lijkt me minder potentieel te hebben als Ajax-spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Jammer dat we geen ervaren speler achterin erbij hebben weten aan te trekken. Maargoed, moet dan wel passen financieel. Begrijpelijk. Minder begrijpelijk of erg opvallend vind ik het gegeven dat er geen uitgaande transfer heeft plaatsgevonden van een van onze keepers. Echt overdreven veel volwaardige keepers (voor eredivisie begrippen) hebben we nu onder contract staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 40 minuten geleden zei Gert: Jammer dat we geen ervaren speler achterin erbij hebben weten aan te trekken. Maargoed, moet dan wel passen financieel. Begrijpelijk. Minder begrijpelijk of erg opvallend vind ik het gegeven dat er geen uitgaande transfer heeft plaatsgevonden van een van onze keepers. Echt overdreven veel volwaardige keepers (voor eredivisie begrippen) hebben we nu onder contract staan. Inderdaad onbegrijpelijk. Wellicht kan het nog, zullen nog wel wat transferperiodes open zijn. Turkije bijvoorbeeld, wie weet iets voor Rulli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 42 minuten geleden zei Gert: Jammer dat we geen ervaren speler achterin erbij hebben weten aan te trekken. Maargoed, moet dan wel passen financieel. Begrijpelijk. Minder begrijpelijk of erg opvallend vind ik het gegeven dat er geen uitgaande transfer heeft plaatsgevonden van een van onze keepers. Echt overdreven veel volwaardige keepers (voor eredivisie begrippen) hebben we nu onder contract staan. Alleen Rulli was daarin mogelijk toch? En wellicht door zijn blessure en leeftijd weinig clubs die het nu aandurven? Buiten dat een hele hoop (sub)topclubs gewoon een prima doelman hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 1 minuut geleden zei timpy00: Alleen Rulli was daarin mogelijk toch? En wellicht door zijn blessure en leeftijd weinig clubs die het nu aandurven? Buiten dat een hele hoop (sub)topclubs gewoon een prima doelman hebben. Had ook wel verwacht dat Gorter weg zou gaan. Die lijkt toch wel klaar bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Goed nieuws! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 55 minuten geleden zei Gert: Had ook wel verwacht dat Gorter weg zou gaan. Die lijkt toch wel klaar bij Ajax. Ja die was ik zelfs al vergeten nu. Maar die mag wel weg ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Hendo basis morgen, 3 punten in het tasje dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Ze kunnen idd beter in Eindhoven blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Wie nog meer live zitten kijken naar de persco? Ik had het idee dat Schippie hintte naar een vijfmans verdediging aan zijn reactie en glimlach te zien. Schijnt op de training ook op getraind te zijn. Hoop ergens van niet. Zou dan zijn: Gooijer - Rensch - Sutalo - Hato - Sosa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 23 minuten geleden zei Geppiej: Wie nog meer live zitten kijken naar de persco? Ik had het idee dat Schippie hintte naar een vijfmans verdediging aan zijn reactie en glimlach te zien. Schijnt op de training ook op getraind te zijn. Hoop ergens van niet. Zou dan zijn: Gooijer - Rensch - Sutalo - Hato - Sosa Hmm, mij niet echt opgevallen om eerlijk te zijn. @Geppiej Ja, ik zei dit ook bij Mislintat. Maar ik luister graag naar De Lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Zojuist zei Thierryvane: Hmm, mij niet echt opgevallen om eerlijk te zijn. @Geppiej Ja, ik zei dit ook bij Mislintat. Maar ik luister graag naar De Lang. Ik luister ook graag naar Mislintat. Is niks mis mee toch? De Lang ook gewoon even afwachten nu, al is hij maar tijdelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Ajax, het clubje waar echt niets te gek is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari (bewerkt) De eerste keer al vier weken na zijn vertrek. Schaamteloos 2 februari bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Achja er is ook een schaamteloze hetze geweest die deed doen lijken alsof Marc een 16voudig moordenaar is... valt van allebei wel wat te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Ben niet eens verbaasd eigenlijk. Echt wanstaltig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei DutchDoofus: Achja er is ook een schaamteloze hetze geweest die deed doen lijken alsof Marc een 16voudig moordenaar is... valt van allebei wel wat te zeggen. Welke hetze bedoel je? Want de hetze van de media speelt in deze toch geen rol. Overmars is ontslagen na een intern onderzoek en vier weken later blijkbaar weer benaderd. 2 februari bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 1 uur geleden zei DutchDoofus: Achja er is ook een schaamteloze hetze geweest die deed doen lijken alsof Marc een 16voudig moordenaar is... valt van allebei wel wat te zeggen. Als de brug eruit ligt vanwege onderhoud, word jij dan wel eens ingezet als pont? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten