Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

53 minutes ago, Kelvin said:

Welke hetze bedoel je? Want de hetze van de media speelt in deze toch geen rol. Overmars is ontslagen na een intern onderzoek en vier weken later blijkbaar weer benaderd.

Daarmee bedoelde ik dat de hele situatie nogal is opgeblazen, dat jan en allemaal graag vooraan stonden om daar dan weer wat van te vinden en dat is helemaal niet erg, tenzij zij erin doorslaan.

Wie weet wat er gezegd en gebeurd is met de betrokkenen, dat blijft intern maar t lijkt mij ook wel dat Marc in deze echt niet enige van de partijen is geweest die zich eigen ''misdragen'' heeft, zoiets stuur je namelijk niet na je eerste whatsappie denk ik. Dat het vanuit zijn functie oliedom is daargelaten, daar zijn we t allemaal wel over eens.

• Like 1

24 minuten geleden zei DutchDoofus:

Daarmee bedoelde ik dat de hele situatie nogal is opgeblazen, dat jan en allemaal graag vooraan stonden om daar dan weer wat van te vinden en dat is helemaal niet erg, tenzij zij erin doorslaan.

Wie weet wat er gezegd en gebeurd is met de betrokkenen, dat blijft intern maar t lijkt mij ook wel dat Marc in deze echt niet enige van de partijen is geweest die zich eigen ''misdragen'' heeft, zoiets stuur je namelijk niet na je eerste whatsappie denk ik. Dat het vanuit zijn functie oliedom is daargelaten, daar zijn we t allemaal wel over eens.

Meen je dit werkelijk? Of volg jij gewoon geen nieuws en dergelijke? 

Bagatelliseren van dit soort gedrag is daarbij echt niet best. Dit is wel een paar gradaties erger dan oliedom.

13 minutes ago, timpy00 said:

Meen je dit werkelijk? Of volg jij gewoon geen nieuws en dergelijke? 

Bagatelliseren van dit soort gedrag is daarbij echt niet best. Dit is wel een paar gradaties erger dan oliedom.

Dat is iedereen toch die jouw mening niet deelt?! dus snap je ophef niet zo.. -_- (*hou je nou gewoon eraan dat je niet meer op mij zou reageren)

• Like 2

53 minuten geleden zei DutchDoofus:

Dat is iedereen toch die jouw mening niet deelt?! dus snap je ophef niet zo.. -_- (*hou je nou gewoon eraan dat je niet meer op mij zou reageren)

Wat ben je nou aan het doen? Grensoverschrijdend gedrag bagatelliseren, je hebt weer geen antwoord en kruipt onder je calimero hoedje?

Als mensen domme dingen roepen mogen ze daar op aangesproken worden. Als je zomaar wat roept en geen idee hebt roep gewoon niks en lees je in.

1 uur geleden zei DutchDoofus:

Maar daar gaat dit helemaal niet om, Ajax heeft voordat Jan en alleman ervan wist hem zelf eruit gelazerd dn of dat ontslag nodig was, dat doet er dan even niet toe. Maar als jij iemand ontslaat vanwege iets wat je op dat moment beoordeeld als wangedrag dan kun je die persoon toch niet weer een maand later benaderen.

19 minutes ago, timpy00 said:

Wat ben je nou aan het doen? Grensoverschrijdend gedrag bagatelliseren, je hebt weer geen antwoord en kruipt onder je calimero hoedje?

Als mensen domme dingen roepen mogen ze daar op aangesproken worden. Als je zomaar wat roept en geen idee hebt roep gewoon niks en lees je in.

Nogmaals, gewoon niet meer op mij reageren graag.

12 minutes ago, Kelvin said:

Maar daar gaat dit helemaal niet om, Ajax heeft voordat Jan en alleman ervan wist hem zelf eruit gelazerd dn of dat ontslag nodig was, dat doet er dan even niet toe. Maar als jij iemand ontslaat vanwege iets wat je op dat moment beoordeeld als wangedrag dan kun je die persoon toch niet weer een maand later benaderen.

Ik gaf alleen opmerking op de post boven mij, over het schaamteloze... en dat daar allebei wel wat voor te zeggen valt.. volgens mij pleit ik daarmee juist tegen beide.. maar het zal wel aan mij liggen en niet aan mensen die denken wat anders te lezen en meteen schuimbekken.

Daarna leg ik nog uit dat ik me kan bedenken ja, dat misschien de betrokkene er minder aan zwaar tillen als de hele media.. dat doet niks bagatelliseren, maar meer in ander perspectief plaatsen, 1 waarin Ajax dus wel zoiets zou kunnen vragen bv.

En of dat moreel correct is, tja daar zullen meningen ook wel over verdeeld zijn dan.

13 minuten geleden zei DutchDoofus:

Nogmaals, gewoon niet meer op mij reageren graag.

Ik gaf alleen opmerking op de post boven mij, over het schaamteloze... en dat daar allebei wel wat voor te zeggen valt.. volgens mij pleit ik daarmee juist tegen beide.. maar het zal wel aan mij liggen en niet aan mensen die denken wat anders te lezen en meteen schuimbekken.

Daarna leg ik nog uit dat ik me kan bedenken ja, dat misschien de betrokkene er minder aan zwaar tillen als de hele media.. dat doet niks bagatelliseren, maar meer in ander perspectief plaatsen, 1 waarin Ajax dus wel zoiets zou kunnen vragen bv.

En of dat moreel correct is, tja daar zullen meningen ook wel over verdeeld zijn dan.

Buiten dat je behoorlijk pot verwijt de ketel doet. Want ik heb een andere mening dan jij dus niet tegen jouw praten komt behoorlijk overeen wat je mij verwijt.

Je kunt vrij uitgebreid lezen online en is ook in allerlei media aandacht voor geweest wat Overmars heeft gedaanen waarvan hij werd beschuldigd. 

Wat is er dan precies opgeblazen in jouw optiek?

En je hele post en leestekens is bagatelliseren van grens overschrijdend gedrag en het creëren van een onveilig werkklimaat. Hoezo vind je dan dat Ajax zo iemand op zo'n korte termijn terug zou mogen vragen? 

Rensch linksbackie dus! Ben benieuwd, Gooijer maakte in ieder geval een betere indruk dan Martha. Stel je voor, Bakoyoko tegenover Martha :-D

Overigens jammer dat we geen Tahirovic - Henderson zien, maar gegeven de rol die ze met Henderson voor ogen hebben is het wel een logische zet. Vermoed dat we toegaan naar Henderson - Tahirovic komende weken, en dat er daarna verder gekeken wordt naar een Mannsverk en wellicht wel Fitz-Jim (beetje Frenkie - Schöne vibes bij die combo).

Edited by Rogier.

Ik denk dat Ajax serieus kans maakt tegen dit gehavend PSV. Als Henderson er meteen een beetje lekker in zit ga je sowieso de slag om het middenveld winnen. 

PSV zou de wedstrijd kunnen pakken als ze op de manier van Mourinho gaan spelen in die EL finale maar Bosz is te eigenwijs om zijn speelstijl aan te passen. 

Kleine voorspelling: 4-3

Edited by De Raam

2-4 voor PSV. Maakt alleen kans als je 1 of 2 aanvallers van PSV eruit schopt.

Wel meest gunstige PSV dat je kan treffen, als je dit middenveld niet kan verdedigen heb je nog steeds weinig recht op de top 3

Edited by Chiemel

Op 2-2-2024 om 08:26 zei Elsjorro1990:

Volg jij Ajax überhaupt wel? Oprechte vraag.

Er zit namelijk in die lichting in Jong Ajax, geen enkele spits. Jong Ajax speelt noodgedwongen met jongens als Kalokoh in de spits, die geen spits is, maar er is gewoon geen spits voor handen. Ja, die lichting had een x-jaar geleden een spits. Weet je wie dat was? Juist, Rijkhoff. 

Gelukkig dat rijkhoff dan terug wou komen zeg, en ajax niet de schijt kon krijgen zoals een paar jaar terug. 

Al jaren geen spits bij jong omdat de grote rijkhoff vertrok. 

Bijzonder dat een lichting maar 1 spits heeft.

Buiten Rijkhoff zijn er geen talentvolle jonge spitsen te scouten?

21 uur geleden zei timpy00:

Jij vindt het domme dingen..

Eens dat die hetze tegen overmars nergens opsloeg. Heeft niemand aangerand of iets. Wat foute appjes gestuurd wat gezien zijn positie niet kan. De hele woke gemeenschap valt er weer overheen

1 minuut geleden zei Rogier.:

Wilde het net posten, behoorlijk volwassen actie na de slechte aanname. Nog genoeg verbeterpunten, maar dit was wel steengoed rustig gebleven. Toch stap 1.

Die jongen lijkt een goede stap gemaakt te hebben sinds de winterstop he, mooi om te zien