Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Op 2-2-2024 om 08:26 zei Elsjorro1990:

Volg jij Ajax überhaupt wel? Oprechte vraag.

Er zit namelijk in die lichting in Jong Ajax, geen enkele spits. Jong Ajax speelt noodgedwongen met jongens als Kalokoh in de spits, die geen spits is, maar er is gewoon geen spits voor handen. Ja, die lichting had een x-jaar geleden een spits. Weet je wie dat was? Juist, Rijkhoff. 

Gelukkig dat rijkhoff dan terug wou komen zeg, en ajax niet de schijt kon krijgen zoals een paar jaar terug. 

Al jaren geen spits bij jong omdat de grote rijkhoff vertrok. 

Bijzonder dat een lichting maar 1 spits heeft.

Buiten Rijkhoff zijn er geen talentvolle jonge spitsen te scouten?

21 uur geleden zei timpy00:

Wat ben je nou aan het doen? Grensoverschrijdend gedrag bagatelliseren, je hebt weer geen antwoord en kruipt onder je calimero hoedje?

Als mensen domme dingen roepen mogen ze daar op aangesproken worden. Als je zomaar wat roept en geen idee hebt roep gewoon niks en lees je in.

Jij vindt het domme dingen..

Eens dat die hetze tegen overmars nergens opsloeg. Heeft niemand aangerand of iets. Wat foute appjes gestuurd wat gezien zijn positie niet kan. De hele woke gemeenschap valt er weer overheen

1 minuut geleden zei Rogier.:

Wilde het net posten, behoorlijk volwassen actie na de slechte aanname. Nog genoeg verbeterpunten, maar dit was wel steengoed rustig gebleven. Toch stap 1.

Die jongen lijkt een goede stap gemaakt te hebben sinds de winterstop he, mooi om te zien

4 minuten geleden zei putdus:

Jij vindt het domme dingen..

Eens dat die hetze tegen overmars nergens opsloeg. Heeft niemand aangerand of iets. Wat foute appjes gestuurd wat gezien zijn positie niet kan. De hele woke gemeenschap valt er weer overheen

1 minuut geleden zei Arezo:

Zonder wederzijdse toestemming foto's van je leuter versturen valt wel degelijk onder aanranding.

Hey maar zullen we het hier gewoon vanaf nu over Ajax en de prestaties op het veld gaan hebben? Dit welles-nietes (niet alleen nu jullie in deze twee posts, ook anderen hier) gebeuren gaat niemand wat brengen, behalve ellende en ergernis naar elkaar. Bedankt alvast.

Op de tegengoal na weinig aan te merken op dit Ajax, dit valt heel erg mee. Bij de tegengoal liep Saibari door, waardoor Hato doorstapte. Het gat dat ie achterliet werd niet opgevangen door Taylor of Sosa, geen idee waar Henderson stond op dat moment, due was wellicht verantwoordelijk ervoor?

Edit: denk toch dat Hato zich daar te makkelijk liet wegtrekken 

Edited by Chiemel

Nog steeds een hoop werk aan de winkel maar ik heb met vlagen leuke dingen gezien vanavond. Brobbey weer ijzersterk, Gooijer mag ook wat mij betreft voorlopig blijven staan op rechts. Had in de tweede helft graag Forbs gezien (ja écht). Lag zoveel ruimte achter de verdediging van PSV.

Heb zelfs Bergwijn sprintjes terug zien maken in de laatste minuten. #HendoEffect

10 uur geleden zei Chiemel:

Taylor blijft een lakse lul

Eentje die zich in de slotminuut nog met alles wat hij heeft voor een bal in de 16 gooit en 7 van zijn 8 duels deze wedstrijd wint. Hij was verre van goed, maar laks zou ik hem juist deze wedstrijd niet noemen. Was behoorlijk bedrijvig.

Oh, en Brobbey weer zo'n frustratiemomentje. Al had Ramalho daar van mij meteen zijn 2e geel mogen krijgen wegens toneelspel.

We zijn van ver gekomen jongens hè? 

Leuke open wedstrijd gisteren. 1-1 terechte uitslag, maar beide ploegen een paar mooie kansen gehad. Respect voor zon luuk de jong. Die man staat er toch altijd maar weer hè. 

Brobbey toch ook weer ijzersterk. Genoten van die man.

1 uur geleden zei Hwb:

Eentje die zich in de slotminuut nog met alles wat hij heeft voor een bal in de 16 gooit en 7 van zijn 8 duels deze wedstrijd wint. Hij was verre van goed, maar laks zou ik hem juist deze wedstrijd niet noemen. Was behoorlijk bedrijvig.

Oh, en Brobbey weer zo'n frustratiemomentje. Al had Ramalho daar van mij meteen zijn 2e geel mogen krijgen wegens toneelspel.

Dat was ik inderdaad vergeten te melden. Taylor speelde absoluut niet goed, maar werkte wel hard. Iets waar het nogal aan ontbrak bij meerdere spelers dit seizoen.

Ben erg benieuwd naar Branco - Hendo. Vrees alleen dat Branco nog wel even nodig heeft om 100% fit te raken.