Thierryvane Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 16 minuten geleden zei Chiemel: Salaris is nog wel aan de hoge kant, maar volgens mij alweer deels terugverdiend door shirtverkoop Zo werkt het helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 13 uur geleden zei Hakai: Konden ze daar bij Ajax niet even een paar Adidas schoenen uit de kast trekken om te matchen met dat zwarte Adidas vestje. Dit vloekt toch abnormaal met elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Mij part droeg hij een roze met gele jurk. Boeiend. 19 januari bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 17 minuten geleden zei Gert: Mij part droeg hij een roze met hele jurk. Boeiend. Dan was direct duidelijk waarom hij niet kon aarden in Saoudi Arabië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Deze is wel grappig. Overigens wel grappig om zon duidelijk verschil te lezen: Enerzijds de Nederlanders/Ajacieden die over het algemeen best blij zijn met deze transfer, anderzijds de verbazing van fans uit Engeland over deze transfer en hoe blij Ajacieden zijn met de komst van Henderson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Dat ie het bij Liverpool niet meer kon belopen, en minder goed was, leuk. Boeiend echt hahaha. Dat zou argument geweest zijn, als ie nu naar Dortmund, Sevilla, Arsenal of Juventus zou gaan oid. Maar het is de ED en Ajax, dat doet er echt weinnig toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 2 uur geleden zei Gert: Mij part droeg hij een roze met gele jurk. Boeiend. Had wel beter bij Ajax gepast ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 2 uur geleden zei Gert: Mij part droeg hij een roze met gele jurk. Boeiend. Dan weten we ook gelijk waarom die zosnel mogelijk wilde vertrekken uit Saudi-Arabië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 1 uur geleden zei La Pulga: Dan weten we ook gelijk waarom die zosnel mogelijk wilde vertrekken uit Saudi-Arabië. Jammer, grap werd al gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 11 minuten geleden zei Chiemel: Jammer, grap werd al gemaakt Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 4 uur geleden zei Keeza: Konden ze daar bij Ajax niet even een paar Adidas schoenen uit de kast trekken om te matchen met dat zwarte Adidas vestje. Dit vloekt toch abnormaal met elkaar Hij wordt zelf gesponsord door Nike. Vond het ook al apart dat Adidas dit toestond, maar goed, van die conflicterende deals zie je wel vaker. Blijf ik wel vreemd vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Jong Ajax 1-1 uit bij Willem II. Sinds 27 oktober niet meer verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Das 't Henderson-effect hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Op 18-1-2024 om 13:15 zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1174516/oud-ajacied-matusiwa-maakt-miljoenentransfer-in-ligue-1-kassa-voor-fc-groningen.html Deze was 16 tot 20 miljoen geweest dus Ja belachelijk dat Groningen hem maar voor 4 mil heeft verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Nou we hebben met Valentijn een flinke criticaster over deze transfer. Davy Propper en Wilhelmsson van GAE zouden betere opties zijn volgens hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 1 uur geleden zei cimbomcu: Nou we hebben met Valentijn een flinke criticaster over deze transfer. Davy Propper en Wilhelmsson van GAE zouden betere opties zijn volgens hem. Davy Propper van Vitesse? Of Proper van NEC? In het laatste geval kan ik de statement nog enigszins serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 12 minuten geleden zei Chiemel: Davy Propper van Vitesse? Of Proper van NEC? In het laatste geval kan ik de statement nog enigszins serieus nemen. Ook dan niet. Maar hij bedoelde de eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 2 uur geleden zei cimbomcu: Nou we hebben met Valentijn een flinke criticaster over deze transfer. Davy Propper en Wilhelmsson van GAE zouden betere opties zijn volgens hem. Willumsson is wel echt een fijne speler, maar ik zie hem toch niet direct als versterking voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Maar die heeft geen kruisbanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Bovendien is Willumsson geen speler voor de balans op en defensieve stabiliteit en organisatie van het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 3 uur geleden zei cimbomcu: Nou we hebben met Valentijn een flinke criticaster over deze transfer. Davy Propper en Wilhelmsson van GAE zouden betere opties zijn volgens hem. Het geeft mij vooral vertrouwen in deze transfer. Ik wil het wel zien met Ramaj; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Hendo, Hlynsson, Taylor; Berghuis, Brobbey, Bergwijn. Hoewel ze Bergwijn ook mogen verkopen als er echt een club 25/30mil voor hem wil betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Morgen 3 punten inlopen op Twente. Prima weekendje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari En AZ ook met 0-1 weer achter, zo kan het snel gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Winst en strijd om plek 3 ligt weer helemaal open. Niet zo verrassend. En dan gaat AZ Pavlidis en De Wit misschien ook nog kwijtraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten