Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei Beppu:

Wordt hier veelal gezegd dat je die jongens tijd moet geven, en ik ben het daar in zekere mat wel mee eens, maar deze man heeft echt vanaf dag 1 nog helemaal niks goed gedaan. Wat een waardeloze speler is dat tot nu toe. Ongeacht trainer, systeem, onrust in de club etc. mag je toch een zeker basisniveau van zo'n grote aankoop verwachten.

Mee eens, helaas. Dacht echt dat het een topaankoop zou worden, maar niks blijkt minder waar. Gekke is dat ik nog wel vertrouwen in hem blijf houden ;c

Verder valt er maar (weer) één ding te zeggen: #SteijnOut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Mee eens, helaas. Dacht echt dat het een topaankoop zou worden, maar niks blijkt minder waar. Gekke is dat ik nog wel vertrouwen in hem blijf houden ;c

Verder valt er maar (weer) één ding te zeggen: #SteijnOut

Ik ook hoor.

Weet Mikautadze iets over de dochter van Steijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch ook wel lastig voetballen als je 2 centrale verdedigers hebt die vrijwel ELKE bal in de voeten van de tegenstander spelen? Jezus dat is niet te doen. 

Afijn, Brobbey, forbs en tahirovic de lichtpuntjes wat mij betreft. Ook wel vrij lachwekkend dat er eigenlijk tot nu toe nog steeds niet echt een duidelijk plan lijkt te zijn, behalve dan alle ballen diep op forbs, die rent wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wat een wanorde en totale chaos hoe Ajax speelt, ze doen maar wat. Elk kritiek op een individuele speler is overbodig als je zo'n tactiek speelt en met zoveel ruimte.

Maar goed, ik teken voor 1-1-. Bij winst kwam die Steijn zeker weer goed weg, nu hopen dat die er na zondag niet meer zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb grote stukken niet kunnen zien ivm het naar bed brengen van de kinderen en nee, het was niet best. Maar ik heb ook echt wel vooruitgang gezien. Er was nu iets van organisatie. Hoewel verre van perfect heb ik wel bij momenten de kwaliteiten van Sutalo gezien. Taylor wordt altijd heel kritisch bejegend, maar die heb ik toch ook wel weer veel zien pendelen en mooie progressieve passes zien geven. Rensch was beter dan ik hem in lange tijd heb gezien.

Plus een mooie lichtshow gezien bij die penalty.

En verder meer punten dan het fabelachtige Brighton, dus niets te klagen.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steijn: "We have again improved since our game vs RKC Waalwijk. We stood our ground in a tough atmosphere. We keep making small steps."

Berghuis: "We can't be satisfied with this result and the way we played. We once again conceded 13 shots on target. It's way too many. In the long term we won't win games like this."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Steijn: "We have again improved since our game vs RKC Waalwijk. We stood our ground in a tough atmosphere. We keep making small steps."

Berghuis: "We can't be satisfied with this result and the way we played. We once again conceded 13 shots on target. It's way too many. In the long term we won't win games like this."

Hato is dit seizoen één van de lichtpuntjes bij Ajax, maar trainer Maurice Steijn haalde hem de laatste duels weg uit het centrum. Bij Ajax TV krijgt Hato de vraag hoe het is als linksback. "Anders", stelt het talent. "Ik sta liever centraal."

Controle op de selectie is nul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Thierryvane:

Wat pijnlijk :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rogier.:

Hato is dit seizoen één van de lichtpuntjes bij Ajax, maar trainer Maurice Steijn haalde hem de laatste duels weg uit het centrum. Bij Ajax TV krijgt Hato de vraag hoe het is als linksback. "Anders", stelt het talent. "Ik sta liever centraal."

Controle op de selectie is nul.

Oprecht de enige die ik nu de aanvoerdersband gun. En het ook 100% verdient. Hopelijk snel weer centraal naast Sutalo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites