Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik hoop 2-0, maar ben bang voor een 1-3/1-4 De 1-3tjes en 0-3tjes is toch wat ik het vaakst hoor in m'n omgeving. Hopelijk kunnen we in ieder geval een uitslag neerzetten dat je nog met goede hoop naar Italië gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 1 uur geleden zei Pino: Deze foto van God hangt binnenkort boven mijn TV Nice, pic van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 9 minuten geleden zei Gert: Nice, pic van? Wat bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ik las het woordje binnenkort niet. My bad. Bedoelde een foto van je tv met deze foto erboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Oh zo, die komt binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 10 uur geleden zei Regis: Verwacht echt een ongelofelijke zaadpot vanavond. Allegri is echt een verschrikkelijke coach en zal alleen maar komen om te verdedigen in eerste instantie. Verder zullen ze vooral iedereen die bij ons op scherp staat uit de tent lokken... Ik snap niet helemaal waarom Allegri een verschrikkelijke coach is. Ik vind het geen wondercoach, maar tactisch is hij redelijk sterk, hij is zeer goed in het erin slepen van een defensieve organisatie, het is een vrij intelligente en bedachtzame man en hij weet toch ook altijd wel de boel te inspireren en bij elkaar te houden. Ook is Juventus de laatste jaren echt zo defensief niet. In eigen huis spelen ze zelfs, voor Italiaanse begrippen, best offensief. Veel vanuit de controle, maar toch, ze zetten in fases hoog druk en proberen snel de meer aanvallende spelers op de vleugels te vinden. In uitwedstrijden kiezen ze over het algemeen inderdaad voor een wat meer voorzichtige tactiek (zoals tegenwoordig heel veel internationale ploegen doen). Toch zie je vaak genoeg dat ze het spel overnemen of op momenten flink de druk op de defensie van de tegenstander opvoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Veel succes en plezier jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Hoopvol begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Wat een kut pot. Neres laat z´n man lopen en Ronaldo staat helemaal vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Zojuist zei cimbomcu: Wat een kut pot. Neres laat z´n man lopen en Ronaldo staat helemaal vrij. Niet alleen Neres, ook De Jong, die laat Ronaldo los waardoor hij vrij komt op de penaltystip. Dan vraag je ook wel om een tegengoal. Voor de rest is het toch prima wat Ajax tot dusver laat zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Zo die Ronaldo staat wel echt helemaal vrij he. Wat dramatisch slecht verdedigd. Jammer dat van de beek net mis schoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Niet alleen Neres, ook De Jong, die laat Ronaldo los waardoor hij vrij komt op de penaltystip. Dan vraag je ook wel om een tegengoal. Voor de rest is het toch prima wat Ajax tot dusver laat zien? De Jong stapt net in bij Bentancur en daardoor krijg je Bentancur > Cancelo > Ronaldo. Heel kut. Nou Juve doet het gewoon heel goed, laten Ajax niet voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Dat slaat in als een granaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 7 minuten geleden zei cimbomcu: De Jong stapt net in bij Bentancur en daardoor krijg je Bentancur > Cancelo > Ronaldo. Heel kut. Nou Juve doet het gewoon heel goed, laten Ajax niet voetballen. Doel op dit moment: Desnoods loop je hem in zo'n geval toch omver? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Vond het geen slechte eerste helft anders. Typisch Ajax eigenlijk. Best aardig combinatie spel, wat uiteraard weer iets moeilijker gaat tegen zo'n tegenstander. Ziyech die te veel probeert te schieten, Frenkie was wel lekker bezig en vd Beek zoals vaker gevaarlijk maar miste wat finesse. Tagliafico vond ik overal een stapje te laat. Ziyech heeft dan wel veel balverlies, maar als die passes aankomen dan heb je vrijwel direct een kans. Die tegengoal leek een volledige black out, daar ging heel veel verkeerd: wat er al gezegd was, maar volgens mij liet de Ligt zich ook te makkelijk uit het centrum lokken. Gooooooooooooaaaaaaaaallll Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Dat is de tweede die Cancelo lekker neerlegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ziyech wordt wel steeds slechter. Tadic heeft het ook moeilijk, maar dat was wel te verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Frenkie en De Ligt volgend jaar gewoon probleem basis bij Barca hoor. Wat een partij leggen die op de mat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 33 minuten geleden zei Chiemel: Ziyech wordt wel steeds slechter. Tadic heeft het ook moeilijk, maar dat was wel te verwachten Die heeft meer geschoten dan passes gegeven, Ziyech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Redelijke 2de helft. Op naar dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Even een klein standbeeld voor Ekkelenkamp bij die laatste counter, even Ronaldo neerleggen Benieuwd naar de uitleg van Ten Hag over die wissel. Redelijk resultaat in ieder geval, overwinning lag binnen handbereik, maar hier kun je op bouwen. Jammer dat Tagliafico er niet bij is, maar dat moet op zich wel op te vangen zijn (Mazraoui links?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ja dat vasthouden was goud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 4 minuten geleden zei Rogier.: Even een klein standbeeld voor Ekkelenkamp bij die laatste counter, even Ronaldo neerleggen Benieuwd naar de uitleg van Ten Hag over die wissel. Redelijk resultaat in ieder geval, overwinning lag binnen handbereik, maar hier kun je op bouwen. Jammer dat Tagliafico er niet bij is, maar dat moet op zich wel op te vangen zijn (Mazraoui links?). Over 20 jaar 100% in je lokale pubquiz de vraag: ''Welke Ajacied maakte zijn CL debuut tegen Juve en maakte een overtreding op Ronaldo en speelde daarna nooit meer een minuut?'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 4 minuten geleden zei Rogier.: Even een klein standbeeld voor Ekkelenkamp bij die laatste counter, even Ronaldo neerleggen Benieuwd naar de uitleg van Ten Hag over die wissel. Redelijk resultaat in ieder geval, overwinning lag binnen handbereik, maar hier kun je op bouwen. Jammer dat Tagliafico er niet bij is, maar dat moet op zich wel op te vangen zijn (Mazraoui links?). Tja, die wissel verbaasde mij ook wel, maar toen ging ik ff bij de wissels lijken en kwam ik erachter dat er geen middenvelders (muv Sinkgraven) meer waren. Maar dan was het misschien beter geweest om Ziyech of Tadic op het middenveld te zetten. Vraag mij wel af of Tagliafico op te vangen is hoor. Vind Blind de enige waardevolle vervanger, maar ik ben bang dat dat te veel de organisatie eruit haalt. En alsjeblieft geen Sinkgraven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 19 minuten geleden zei Barteh: We zijn nog ongeslagen in uitwedstrijden in de CL dit jaar dus dat moet goed komen. 0-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten