Socrates Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Glenn Bijl klinkt als een wrede drugssmokkelaar uit Amsterdam-Oost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Glenn Bijl? Misschien @lennard95 of @Nom de Guerremaar kans geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Ik zou de transfer van @Nom de Guerre naar Ajax ook toejuichen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Ja dan verkoopt hij sowieso direct Danilo als spits. Dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 1 uur geleden zei Socrates: Glenn Bijl klinkt als een wrede drugssmokkelaar uit Amsterdam-Oost. Die man is geschiedenis. De eerste doelpuntenmaker in de Eredivisie voor FC Emmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 21 minuten geleden zei Arezo: Ik zou de transfer van @Nom de Guerre naar Ajax ook toejuichen! Zoeken ze nog een matige spits om achter Haller te banken dan? Ik doe het voor een schijntje van wat Danilo maandelijks krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Zoeken ze nog een matige spits om achter Haller te banken dan? Ik doe het voor een schijntje van wat Danilo maandelijks krijgt. Nee ze zoeken een trainer voor volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 9 minuten geleden zei delichris: Nee ze zoeken een trainer voor volgend seizoen. Dat zou slecht nieuws zijn voor Haller en Danilo 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 4 uur geleden zei Kyrill: Glenn Bijl? Misschien @lennard95 of @Nom de Guerremaar kans geven... Wil niet eens dood gevonden worden in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Op 8-3-2022 om 20:11 zei Socrates: Glenn wie? Doe dan maar Dodo. En een linksbuiten. Iemand van Shaktar. Of Ejuke. Dodo kunnen we altijd proberen. Op 9-3-2022 om 08:27 zei Elsjorro1990: Zal altijd welkom zijn, daar doen wat uitspraakjes van een of andere Duitse hittepetit niet zo veel aan af. Neres is wat mij betreft ook welkom inderdaad. Als we in Amsterdam al wakker moeten liggen van een rant van een Duits insta model wat net uit een oorlogssituatie komt. Zou niet best zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Brobbey mee naar Cambuur-uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 Ow lekker zeg. Hoop dat Danilo dan mooi thuis blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 maart 2022 Share Geplaatst 10 maart 2022 3 uur geleden zei Thierryvane: Brobbey mee naar Cambuur-uit. Och, wat fijn nieuws is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Heb wel zin in een nieuwe Martínez/Tagliafico. Geen idee hoe betrouwbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Martinez komt zelf ook bij die club vandaan toch? Brobbey mee is top. Danilo mag van mij ook best mee, maar dan wellicht voor de flank? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Ben echt benieuwd naar de opstelling van vanavond, ook natuurlijk met uitzicht naar dinsdag. Hopen op Kudus, Nico en Timber. Dan komt het wel goed vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Middenveld met Gravenberch, Berghuis en Klaassen ook wel eens leuk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Staat Nico nou centraal achterin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Om te janken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Djeeeeeeez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 2 uur geleden zei Chiemel: Middenveld met Gravenberch, Berghuis en Klaassen ook wel eens leuk om te zien. Gravenberch en Klaassen op één middenveld is per definitie al kut. Typisch hoe lastig ze het weer hebben gehad vanavond. Nu ook al tegen een ploeg die het tactisch helemaal niet zo goed aanpakt. Eerste helft ook, houden ze twee voorop - is al bijzonder - die nergens druk op zetten, geen passlijnen afsnijden en dan breed naast elkaar staan. Kwam elke keer doodleuk Gravenberch tussen hen in staan als afspeelmogelijkheid. Zit bepaald geen tactisch wonder in de staf bij Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 Die 2-2 was ook wel tekenend he. Mooi trainingsvoorbeeld van wat vooral niet te doen. Echt IEDEREEN kiest daar voor de verkeerde oplossing. Jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2022 Share Geplaatst 12 maart 2022 Gisteren goaltje van Silvano Vos bij Jong, 16 pas. Enorm talent ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 Gelukkig heb ik gisterenavond niet gekeken, want wat ik las en in de samenvatting zag was echt om te huilen weer. Dinsdag zijn in ieder geval Martinez en Alvarez er weer, maar als Timber nog steeds ontbreekt wordt het een lastig verhaal vrees ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten