Socrates Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 5 minuten geleden zei Dansmeister: Vrijdag is het voor jou dan Onana - Rensch - Alvarez - Blind - Nico? Ga er zelf even vanuit dat Maz en Timber het niet redden. Mja, dan zou ik meer over Cambuur moeten weten en ook de opties vanuit Jong Ajax moeten kennen. Maar misschien ook wel met drie achterop inclusief Alvarez en zonder Blind, die dan op zes komt of naar het bankje gaat. Met vier achterop misschien nog zelfs Gravenberch op rechtsachter zodat Rensch voor de snelheid vanuit het centrum kan zorgen met Schuurs naast hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 29 minuten geleden zei MetalMichael: Je zou haast zeggen: Verhuur hem een jaar aan een Championshipploeg. Ik ben bang dat hij dit gewoon niet uit zijn spel krijgt. Lijkt op de een of andere manier de situaties niet echt goed in te schatten ofzo. @Socrates Eens ja, maar daar moet je mee oppassen want als je al te negatief bent over Ten Hag, dan krijg je shit over je heen. Ten Hag heeft gewoon last van dezelfde ziekte als waar Frankie last van had: Ze hebben een plan en een plan over de invulling en zelfs als een blinde vink ziet dat dat niet werkt, hebben ze erg veel moeite om er van af te stappen of te wisselen. Frank wisselde ook steevast pas na minuut 77 ofzo. Ten Hag begint dan zijn standaard wissel: Klaassen voor Ryan of Steven. Dan nog even je rechtsback wisselen en pas op het laatste moment de breker er uit voor een wat meer voetballende speler. Het is allemaal zo voorspelbaar als de pest. Ten Hag is een prima trainer en als het loopt is het genieten geblazen als je Ajax mag kijken. Maar ik zou zo graag eens een trainer willen zien die ook weet wat die doet als het niet loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik ben bang dat hij dit gewoon niet uit zijn spel krijgt. Lijkt op de een of andere manier de situaties niet echt goed in te schatten ofzo. @Socrates Eens ja, maar daar moet je mee oppassen want als je al te negatief bent over Ten Hag, dan krijg je shit over je heen. Ten Hag heeft gewoon last van dezelfde ziekte als waar Frankie last van had: Ze hebben een plan en een plan over de invulling en zelfs als een blinde vink ziet dat dat niet werkt, hebben ze erg veel moeite om er van af te stappen of te wisselen. Frank wisselde ook steevast pas na minuut 77 ofzo. Ten Hag begint dan zijn standaard wissel: Klaassen voor Ryan of Steven. Dan nog even je rechtsback wisselen en pas op het laatste moment de breker er uit voor een wat meer voetballende speler. Het is allemaal zo voorspelbaar als de pest. Ten Hag is een prima trainer en als het loopt is het genieten geblazen als je Ajax mag kijken. Maar ik zou zo graag eens een trainer willen zien die ook weet wat die doet als het niet loopt. Feit is dat je bij de beste 16 Europees zit met een goede uitgangspositie bij de beste 8, koploper bent en in de finale staat. Het voetbal houdt niet altijd over, daar is denk ik iedereen het in dit topic mee eens. Al blijft het heerlijk om de kritische Ajax zeiker met zijn allen te zijn. Denk dat we nog steeds onze handjes moeten dichtknijpen met Haggie. Daarbij met een verouderde selectie en weinig mooie geluiden uit de jeugd (volg ik niet meer, dus licht het vooral toe als er iets moois bloeit in de jeugd), heb je komende zomer een sterke transferzomer nodig. Gelukkig is daar nog niemand voor. Pak de popcorn er vanaf komend seizoen maar bij. Gaat genieten worden in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Onana rekent erop dat zijn verdediger iets meer druk zet op de bal, maar Schuurs wandelt naar de situatie toe. Ging weer bijna een baksteen in door mijn televisie. Kan je nagaan als Timber niet fit is vrijdag. Staan ze straks samen centraal achterin. Nou ja, heel eerlijk snap ik wel dat hij geen druk zet en Odgaard juist voor zich houdt. Hij was namelijk in een 1 tegen 1 aan de zijlijn, waar de aanvaller in principe niets kan uitrichten. Prima om hem daar te houden in afwachting tot je eigen spelers na de omschakeling terug op positie zijn. In dit geval kiest Onana vreemd positie, waardoor het nog een serieuze kans werd. Als hij wel druk zet en het duel verliest, ligt de weg naar Onana helemaal open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 1 uur geleden zei Dansmeister: Feit is dat je bij de beste 16 Europees zit met een goede uitgangspositie bij de beste 8, koploper bent en in de finale staat. Het voetbal houdt niet altijd over, daar is denk ik iedereen het in dit topic mee eens. Al blijft het heerlijk om de kritische Ajax zeiker met zijn allen te zijn. Denk dat we nog steeds onze handjes moeten dichtknijpen met Haggie. Daarbij met een verouderde selectie en weinig mooie geluiden uit de jeugd (volg ik niet meer, dus licht het vooral toe als er iets moois bloeit in de jeugd), heb je komende zomer een sterke transferzomer nodig. Gelukkig is daar nog niemand voor. Pak de popcorn er vanaf komend seizoen maar bij. Gaat genieten worden in dit topic. Zo bedoel ik het niet hoor. Ik ben blij met ten hag als trainer. Ik benoemde alleen het punt waar ik nog wel eens moeite mee heb, dat die niet echt een alternatief heeft. Het is allemaal vrij voorspelbaar en als dat niet werkt, krijg je wedstrijden als tegen Heracles, Twente, rkc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) Bij Jong Ajax is de verdediging (ook) de zwakke plek, dus daar kun je niet naar kijken voor de korte termijn. De lichtingen erna zijn wel talentvoller, maar voor die jongens is het nog te vroeg (in eerste instantie oa Aertsen en daarna oa Hato). @Dansmeister: De resultaten van de meeste jeugdteams zijn dit jaar inderdaad (veel) minder goed dan we gewend zijn. Toch loopt er nog heel wat talent rond die de komende jaren kunnen doorbreken. edit: nog een talentje erbij: 7 maart 2022 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 Kudus met een hattrick, stel maar op hoor vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Kudus met een hattrick, stel maar op hoor vrijdag. Hij i.p.v. Gravenberch. Die was wederom niet best tegen RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 19 minuten geleden zei Thierryvane: Hij i.p.v. Gravenberch. Die was wederom niet best tegen RKC. Eens, ik wil Kudus wel weer eens aan het werk zien in Ajax 1. Gravenberch leek tegen AZ weer een klein beetje op zichzelf, maar zondag leek het erop dat hij zijn broer Danzell weer gestuurd had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 20 uur geleden zei Elsjorro1990: Zo bedoel ik het niet hoor. Ik ben blij met ten hag als trainer. Ik benoemde alleen het punt waar ik nog wel eens moeite mee heb, dat die niet echt een alternatief heeft. Het is allemaal vrij voorspelbaar en als dat niet werkt, krijg je wedstrijden als tegen Heracles, Twente, rkc. Maar wat ook vaak natuurlijk het geval is dat dat wisselen vaker een negatief dan een positief effect heeft. Kijk als Brobbey nou fit was had je echt serieuze mogelijkheden. Maar Daramy en Danilo voorin gaat je niks brengen. Of bedoel je echt andere systemen enzo proberen? Dat is ook meer leuk als theorie dan dat het werkt in de praktijk. Zo wordt Nagelsmann altijd geroemd omdat hij meerdere systemen in een wedstrijd doet, zie hoe moeizaam Bayern het heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Maar wat ook vaak natuurlijk het geval is dat dat wisselen vaker een negatief dan een positief effect heeft. Kijk als Brobbey nou fit was had je echt serieuze mogelijkheden. Maar Daramy en Danilo voorin gaat je niks brengen. Of bedoel je echt andere systemen enzo proberen? Dat is ook meer leuk als theorie dan dat het werkt in de praktijk. Zo wordt Nagelsmann altijd geroemd omdat hij meerdere systemen in een wedstrijd doet, zie hoe moeizaam Bayern het heeft. Waaruit je dus moet concluderen dat je selectie niet op orde is? Ik doel inderdaad op het inbrengen van spelers ja. Het is voor een trainer van de tegenpartij naturlijk wel lekker dat je weet dat ergens halverwege de 2e helft Klaassen er in komt voor Ryan en dat Nico 9/10 Blind vervangt 10 minuutjes voor het einde. Het is zo lekker voorspelbaar. Jij haalt dan nu Danilo en Daramy aan, maar wat is er op tegen om jongens als Unuvar/ Hansen/Hlynsson mee te nemen tegen een team als RKC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 34 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waaruit je dus moet concluderen dat je selectie niet op orde is? Ik doel inderdaad op het inbrengen van spelers ja. Het is voor een trainer van de tegenpartij naturlijk wel lekker dat je weet dat ergens halverwege de 2e helft Klaassen er in komt voor Ryan en dat Nico 9/10 Blind vervangt 10 minuutjes voor het einde. Het is zo lekker voorspelbaar. Jij haalt dan nu Danilo en Daramy aan, maar wat is er op tegen om jongens als Unuvar/ Hansen/Hlynsson mee te nemen tegen een team als RKC? Na het vertrek van Neres zeker en de blessure van Brobbey zeker aanvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Misschien tijdelijk Traoré even terughalen met die nieuwe regeling voor de spelers in Oekraine en Rusland. Die kent de club en het spel. En als Mazraoui nog lang geblesseerd is kun je misschien Glenn Bijl overwegen? Zeker niet de beste optie, maar lijkt me wel makkelijk om tijdelijk in te passen, zeker in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei FlyD: Misschien tijdelijk Traoré even terughalen met die nieuwe regeling voor de spelers in Oekraine en Rusland. Die kent de club en het spel. En als Mazraoui nog lang geblesseerd is kun je misschien Glenn Bijl overwegen? Zeker niet de beste optie, maar lijkt me wel makkelijk om tijdelijk in te passen, zeker in de eredivisie. Volgens mij is Traore nogwel wat maanden geblesseerd. Glenn Bijl zie ik niet zitten. Dan liever een uitvorm zijnde Rensch nog op die plek. Wel creatief bedacht iig. Ben verder niet op de hoogte van welke spelers vrijkomen, dus voor een paar maanden een rechtsback halen is opzich een prima idee. En een keeper kan ook geen kwaad. 8 maart 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 9 minuten geleden zei NicoHaak: Volgens mij is Traore nogwel wat maanden geblesseerd. Glenn Bijl zie ik niet zitten. Dan liever een uitvorm zijnde Rensch nog op die plek. Wel creatief bedacht iig. Ben verder niet op de hoogte van welke spelers vrijkomen, dus voor een paar maanden een rechtsback halen is opzich een prima idee. En een keeper kan ook geen kwaad. Ah ja, die blessure was ik even vergeten. Die competitie volg ik amper. Met Tyton hebben ze nu wel genoeg keepers denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Oranje-international Promes bekent steekpartij in geheime telefoontaps - https://nos.nl/l/2420373 Wat triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 11 minuten geleden zei Stefan.: Oranje-international Promes bekent steekpartij in geheime telefoontaps - https://nos.nl/l/2420373 Wat triest. Wat exact vindt je triest? Zijn nogal wat mogelijke dingen nav artikel en uberhaupt gebeurd is... Ik vind iig zeer triest en bovenal sneu en angstaanjagend wat voor psychopatische gek de moeder, vader en tante van Q.Promes hebben als familielid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 40 minuten geleden zei FlyD: Misschien tijdelijk Traoré even terughalen met die nieuwe regeling voor de spelers in Oekraine en Rusland. Die kent de club en het spel. En als Mazraoui nog lang geblesseerd is kun je misschien Glenn Bijl overwegen? Zeker niet de beste optie, maar lijkt me wel makkelijk om tijdelijk in te passen, zeker in de eredivisie. Glenn wie? Doe dan maar Dodo. En een linksbuiten. Iemand van Shaktar. Of Ejuke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 12 uur geleden zei NicoHaak: Volgens mij is Traore nogwel wat maanden geblesseerd. Glenn Bijl zie ik niet zitten. Dan liever een uitvorm zijnde Rensch nog op die plek. Wel creatief bedacht iig. Ben verder niet op de hoogte van welke spelers vrijkomen, dus voor een paar maanden een rechtsback halen is opzich een prima idee. En een keeper kan ook geen kwaad. Er komt een Promes vrij voor in de aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Neres ook vrij toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Zojuist zei Elsjorro1990: Neres ook vrij toch? Na wat zijn vriendin gezegd heeft over Ajax denk ik niet dat die nog welkom is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Zojuist zei delichris: Na wat zijn vriendin gezegd heeft over Ajax denk ik niet dat die nog welkom is. Zal altijd welkom zijn, daar doen wat uitspraakjes van een of andere Duitse hittepetit niet zo veel aan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Zojuist zei Elsjorro1990: Zal altijd welkom zijn, daar doen wat uitspraakjes van een of andere Duitse hittepetit niet zo veel aan af. En hij moet zelf ook willen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 Neres altijd welkom idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 maart 2022 Share Geplaatst 9 maart 2022 12 uur geleden zei Socrates: Glenn wie? Doe dan maar Dodo. En een linksbuiten. Iemand van Shaktar. Of Ejuke. Of Malcom. Of Claudinho. Die wilde ze tenslotte al een keer halen. Lees ik in dit topic nou gewoon Glenn Bijl? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten