Gert Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Ja ze begonnen net als tegen Vites een beetje slordig, maar bleven geduldig en niet overhaast. Wel indrukkend hoe je vrijwel niks weggeeft, terwijl met vlagen je rechtsback en voorstopper naast Klaassen staan te ballen. Echt dikke kuddos voor Alvarez in topvorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 3 uur geleden zei Thierryvane: Berghuis was wederom genieten. En dat voor 5 miljoen. Snelste manier om mij aan het schuimbekken te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Ik heb me wel geirriteerd aan die VAR en de scheids even zeg. Dat gesjoemel met regels altijd als het even past. Die penalty van Tadic moet toch gewoon overnieuw genomen worden? Sadilek, notabene de voetballer die hem weg schiet na de redding van Unnerstall, stond al zowat 2 meter in de 16. Dat soort dingen kan ik me mateloos aan ergeren: Regels zijn regels. Pas die goddomme consequent toe. Al vond ik het uberhaupt niet echt een penalty, maar dat is een andere discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik heb me wel geirriteerd aan die VAR en de scheids even zeg. Dat gesjoemel met regels altijd als het even past. Die penalty van Tadic moet toch gewoon overnieuw genomen worden? Sadilek, notabene de voetballer die hem weg schiet na de redding van Unnerstall, stond al zowat 2 meter in de 16. Dat soort dingen kan ik me mateloos aan ergeren: Regels zijn regels. Pas die goddomme consequent toe. Al vond ik het uberhaupt niet echt een penalty, maar dat is een andere discussie. Regels zijn regels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Citaat Telegraaf-journalist Valentijn Driessen schoof Clarence Seedorf naar voren als mogelijke opvolger van Marc Overmars bij Ajax en licht dit in de Voetbalpodcast Kick-Off verder toe. Volgens collega Mike Verweij staat de 87-voudig Oranje-international open voor een terugkeer in Amsterdam. Driessen raadde Ajax aan om 'buiten de gangbare paden' te treden en liet in zijn column de naam van Seedorf vallen. "Dat is iemand waarvan ik denk dat hij waarschijnlijk wel de capaciteiten heeft, sowieso de uitstraling, zowel bij Ajax als nationaal en internationaal. Van alles en nog wat gewonnen, komt overal binnen, heeft een prima babbel", voegt hij daaraan toe in de Telegraaf-podcast. "Zakelijk heeft hij het goed gedaan, een goede vriend van Edwin van der Sar, dus zodoende kwam ik eigenlijk op die naam." Het lijkt echter niet toevallig dat de naam van Seedorf is gevallen in De Telegraaf. "Ik heb nieuws", aldus Ajax-watcher Verweij. "Ik heb uit een zeer betrouwbare bron: Clarence Seedorf staat open voor Ajax. Hij zou heel graag directeur voetbalzaken willen worden. En ik denk ook dat het een heel goede keus zou zijn. Je zou wel kunnen overwegen om iemand naast hem te zetten, een oud-zaakwaarnemer of weet ik veel wat, die heel veel werk uit handen neemt. Maar ik denk dat het heel belangrijk is dat Clarence Seedorf gewoon de directeur van Juventus, Real Madrid of noem maar op kan bellen." Dit zou ik wel weer erg vreemd vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Dit zou ik wel weer erg vreemd vinden. Nja, Driessen is er stelselmatig op uit om Ajax kapot te maken. Dan is de suggestie voor Seedorf niet zo gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Seedorf heeft toch helemaal geen ervaring in die rol? Daarnaast ook niet de meest vriendelijke en nuchtere gast. Vraag mij af of dat zo'n geschikt iemand is voor in de directie. Je moet ook een beetje met mensen kunnen omgaan en samenwerken. Dan zou ik nog eerder Jordi Cruijff een berichtje sturen. Of gewoon een zoektocht beginnen naar een bewezen td in competities als de Deense, Zweedse, Belgische et cetera. Het is namelijk wel een vak. Contracten, netwerken, onderhandelen, mensen aansturen, samenwerken.. Dat één ex-voetballer zijn werk aardig deed wil nog niet zeggen dat puur op het kenmerk ex-voetballer ook de volgende een schot in de roos blijkt te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Socrates: Seedorf heeft toch helemaal geen ervaring in die rol? Daarnaast ook niet de meest vriendelijke en nuchtere gast. Vraag mij af of dat zo'n geschikt iemand is voor in de directie. Je moet ook een beetje met mensen kunnen omgaan en samenwerken. Dan zou ik nog eerder Jordi Cruijff een berichtje sturen. Of gewoon een zoektocht beginnen naar een bewezen td in competities als de Deense, Zweedse, Belgische et cetera. Het is namelijk wel een vak. Contracten, netwerken, onderhandelen, mensen aansturen, samenwerken.. Dat één ex-voetballer zijn werk aardig deed wil nog niet zeggen dat puur op het kenmerk ex-voetballer ook de volgende een schot in de roos blijkt te zijn. Naja, Overmars had natuurlijk wel enigszins wat ervaring opgebouwd bij Go Ahead, daar deed die het volgens mij nog behoorlijk goed ook. Ik zag ook al namen voorbij komen als Huntelaar en Sneijder Misschien een jaartje zonder TD en dan Suarez terugvragen? Maar inderdaad, zou wel iemand nemen met ervaring in het vak. 14 februari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Waarom heeft Valentijn Driesen überhaupt nog een podium??? Volgens mij neemt niemand Valentijn Driesen serieus, Valentijn Driesen zelf included.... Seedorf really??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Naja, Overmars had natuurlijk wel enigszins wat ervaring opgebouwd bij Go Ahead, daar deed die het volgens mij nog behoorlijk goed ook. Ik zag ook al namen voorbij komen als Huntelaar en Sneijder Misschien een jaartje zonder TD en dan Suarez terugvragen? Maar inderdaad, zou wel iemand nemen met ervaring in het vak. En al jaren ondernemer. Onderhandelen zat echt in zijn bloed. Jammer dat netwerken overging in stalking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Naja, Overmars had natuurlijk wel enigszins wat ervaring opgebouwd bij Go Ahead, daar deed die het volgens mij nog behoorlijk goed ook. Ik zag ook al namen voorbij komen als Huntelaar en Sneijder Misschien een jaartje zonder TD en dan Suarez terugvragen? Maar inderdaad, zou wel iemand nemen met ervaring in het vak. Sneijder komt er bij Ajax niet meer in. Ook helemaal niet het type voor een zo’n rol. Misschien dat Cruyff te porren is voor de rol idd, al zit die volgens mij wel op zijn plek nu bij Barcelona. Wat mij betreft zetten ze Hamstra op die plek. Fungeerde al als rechterhand van Overmars de laatste jaren, dus weet prima wat er speelt op voetbaltechnisch gebied én heeft een bewezen netwerk in Zuid Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 1 uur geleden zei Lazy: Sneijder komt er bij Ajax niet meer in. Ook helemaal niet het type voor een zo’n rol. Misschien dat Cruyff te porren is voor de rol idd, al zit die volgens mij wel op zijn plek nu bij Barcelona. Wat mij betreft zetten ze Hamstra op die plek. Fungeerde al als rechterhand van Overmars de laatste jaren, dus weet prima wat er speelt op voetbaltechnisch gebied én heeft een bewezen netwerk in Zuid Amerika. Ik denk inderdaad dat Sneijder niet eens meer op de tribune zich kan vertonen. Wat die 2 jaar(?) geleden deed kan uiteraard niet en dat vergeten de Ajacieden nooit meer. Hamstra is inderdaad een uitstekende keus, dan kan je voor hem een nieuwe rechterhand zoeken die dan weer over een paar jaar kan doorstromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Sneijder is echt totaal ongeschikt voor deze of welke andere serieuze rol bij een profclub. Wat betreft Seedorf, de redenatie snap ik misschien nog wel. Seedorf is net als Overmars wel een succesvol zakenman. Iemand die club kent en toch meer deuren opent dan Hamstra. Ook iemand die de club naar buiten toe prima kan vertegenwoordigen. Een nadeel. Valentijn zit er ALTIJD naast. Dus kruis erdoor en door. Wat vinden we van de naam Frank Arnesen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Sneijder is echt totaal ongeschikt voor deze of welke andere serieuze rol bij een profclub. Wat betreft Seedorf, de redenatie snap ik misschien nog wel. Seedorf is net als Overmars wel een succesvol zakenman. Iemand die club kent en toch meer deuren opent dan Hamstra. Ook iemand die de club naar buiten toe prima kan vertegenwoordigen. Een nadeel. Valentijn zit er ALTIJD naast. Dus kruis erdoor en door. Wat vinden we van de naam Frank Arnesen? boord op schoot scouting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 3 uur geleden zei ElMarcos: Ook iemand die de club naar buiten toe prima kan vertegenwoordigen. Dit vind ik dus absoluut niet het geval bij Seedorf. Sowieso bij elke club die hij getraind heeft rare fratsen uitgehaald. Daarnaast is het een ego van jewelste. Niet voor niets dat hij jarenlang is uitgekotst bij Oranje. Als voetballer geniaal, als mens zit er toch een steekje los (voor zover je het in kunt schatten op basis van de media). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Jullie dit überhaupt bespreken en serieus nemen is al hilarisch. Seedorf, Sneider en Arnesen. Lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Jullie dit überhaupt bespreken en serieus nemen is al hilarisch. Seedorf, Sneider en Arnesen. Lol. Volgens mij neemt niemand Sneijder serieus. Maar noem jij eens even drie betere, beschikbare namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 4 minuten geleden zei ElMarcos: Volgens mij neemt niemand Sneijder serieus. Maar noem jij eens even drie betere, beschikbare namen. Nee, is mijn werk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 Denk dat wij niet in staat zijn om te beoordelen welke technische directeuren eventueel capabel zijn voor de functie. Zelf hoop ik iig dat ze iemand binnen halen met voldoende ervaring en een goed netwerk. Meer kun je er denk ik niet over wensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 1 minuut geleden zei NicoHaak: Denk dat wij niet in staat zijn om te beoordelen welke technische directeuren eventueel capabel zijn voor de functie. Zelf hoop ik iig dat ze iemand binnen halen met voldoende ervaring en een goed netwerk. Meer kun je er denk ik niet over wensen. Amen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 15 minuten geleden zei Kyrill: Nee, is mijn werk niet. Dus je kunt wel beoordelen dat alle namen die mensen noemen niet goed zijn en daar overheen pissen, maar zelf weet je eigenlijk niks beters? Goed om te weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 35 minuten geleden zei ElMarcos: Dus je kunt wel beoordelen dat alle namen die mensen noemen niet goed zijn en daar overheen pissen, maar zelf weet je eigenlijk niks beters? Goed om te weten. Luis Campos. Monchi. Mo Allach, Toon Gerbrands, Art Langeler, Robert Eenhoorn, Hans Van Breukelen etc. Genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Jullie dit überhaupt bespreken en serieus nemen is al hilarisch. Seedorf, Sneider en Arnesen. Lol. En dan kom je met Hans van Breukelen aan. Doe even ezeloortjes op en ga voor straf in de hoek staan. Dit kan écht niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 (bewerkt) Haha Kareltje, ben inderdaad blij dat het niet jouw werk is. Als ik dit soort lijstjes zie dan zou je bijna willen smeken aan Overmars of die terug wilt komen en dan verplicht zijn telefoon netjes in een kluisje te leggen zodat hij geen foto's kan maken. 15 februari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten