Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

6 uur geleden zei timpy00:

In mijn ogen is supporter van een club als Heerenveen of iets in die richting het makkelijkste wat er is.

Vergis je je in. Ondanks dat we nooit kampioen zullen worden, willen we wel vermaakt worden. Dat is al heel lang geleden. Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat we leuke spelers hadden, geweldig voetbal speelden en ieder jaar Europees halen.

Nu vind ik er weinig meer aan. Makkelijk is het zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andre mag vanaf september ook weer op de club zijn en meetrainen. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren als die niet weg is voor 1 september.

Ik ga effe wat geks zeggen. Bruma een optie van PSV?  En mijn onderbouwing is: wij hebben een aanvaller nodig die snel is, die diepgaat zonder bal en weet dat hij niet de eerste optie is. Dat is namelijk misgegaan bij Sulemana, die gewoon zei tegen Marcie bij jullie ga ik het eerste half jaar waarschijnlijk niet spelen en dan is een half jaar nog kort.

Met Tadic, Haller, Berghuis, Antony en Neres moet je absoluut niet iemand halen voor veel geld en die ook verwacht veel te spelen. En als laatste wil ik zeggen dat Bruma bij Galatasaray toen wel erg goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei cimbomcu:

Andre mag vanaf september ook weer op de club zijn en meetrainen. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren als die niet weg is voor 1 september.

Ik ga effe wat geks zeggen. Bruma een optie van PSV?  En mijn onderbouwing is: wij hebben een aanvaller nodig die snel is, die diepgaat zonder bal en weet dat hij niet de eerste optie is. Dat is namelijk misgegaan bij Sulemana, die gewoon zei tegen Marcie bij jullie ga ik het eerste half jaar waarschijnlijk niet spelen en dan is een half jaar nog kort.

Met Tadic, Haller, Berghuis, Antony en Neres moet je absoluut niet iemand halen voor veel geld en die ook verwacht veel te spelen. En als laatste wil ik zeggen dat Bruma bij Galatasaray toen wel erg goed was.

Ik kom hem persoonlijk op de fiets brengen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-8-2021 om 11:32 zei Tim':

Dit is het punt ook niet. Het ding is meer dat je niet echt iets kan zeggen over de sfeer als je er nooit bent geweest. Ik ben ook nooit in het AFAS Stadion geweest, dan ga ik dus niet ergens stellen dat het eten niet te vreten is. Dat weet ik namelijk pas als ik er ben geweest. En dan niet 20 jaar geleden, want dat heeft er niks meer mee te maken. Ik ben trouwens ook geen Ajax-fan, maar ben wel eens met vrienden meegegaan naar een wedstrijd.

Nu is het eten in de Arena is klote tegenwoordig. Helemaal als je het vergelijkt met 20 jaar terug ? Toen had je tenminste nog de Burger King, New York Pizza en andere grote merken die een ‘stand’ hadden. Nu is het allemaal in eigen beheer en krijg je van die kleffe broodjes Unox die al 8 uur in de bak liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Lazy:

Nu is het eten in de Arena is klote tegenwoordig. Helemaal als je het vergelijkt met 20 jaar terug ? Toen had je tenminste nog de Burger King, New York Pizza en andere grote merken die een ‘stand’ hadden. Nu is het allemaal in eigen beheer en krijg je van die kleffe broodjes Unox die al 8 uur in de bak liggen.

Wat ben je kwijt voor een biertje? Dat is eigenlijk mijn gouden standaard, hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Daniell:

Is een slaande beweging geen rood meer tegenwoordig?

Komt ie goed mee weg idd. Vaag dat een VAR hier dan niet naar kijkt of in elk geval niets aan doet.

Ajax speelt overigens als een natte krant. Wat een kinderlijke fouten zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lazy:

Komt ie goed mee weg idd. Vaag dat een VAR hier dan niet naar kijkt of in elk geval niets aan doet.

Ajax speelt overigens als een natte krant. Wat een kinderlijke fouten zeg.

Volgens mij was dat gewoon rood inderdaad. Alvarez sloeg sadilek letterlijk in zijn gezicht van achter.

Ajax staat veel te hoog en aangezien Twente een soort 4-5-1 speelt (ook breed verdedigt), loopt Ajax zelf de ruimtes dicht. Vandaar dat ze tot niets kunnen komen. 

Twente loert op de counter en als Ajax zo hoog blijft staan zie ik ze er ook nog wel 1 of 2 maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-8-2021 om 18:28 zei cimbomcu:

Dat je destijds, toen PSV Bruma haalde, zo opgewekt was dat die man de hele eredivisie aan flarden zou schieten n.a.v. 15 goede wedstrijden bij Galatassaray 3 jaar daarvoor vond ik al enigzins opmerkelijk. Dat je nu 2 jaar en 0 goede wedstrijden verder nog steeds denkt dat die man wat kan is wel echt een gebrek aan inzicht zeg.

Overigens is het om te janken en Higler gaat daar mooi in mee. Jezus christus. Alvarez geen rood, die Zerrouki ofzo geen kaart bij die actie op Tadic. Lekker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Daniell:

Is een slaande beweging geen rood meer tegenwoordig?

Aan de ene kant zeg ik overdreven, maar slaande beweging als dit zou inderdaad rood moeten zijn. Het is ook niet handig wat hij doet ook. De VAR had daar moeten ingrijpen, maar blijkbaar mag het.

Wie is trouwens die nieuwe speler bij Ajax? Berghius? Degene die de shirtjes drukt had deze transfer ook liever niet gewild lijkt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MNie:

Wie is trouwens die nieuwe speler bij Ajax? Berghius? Degene die de shirtjes drukt had deze transfer ook liever niet gewild lijkt wel.

Wel goed om te zien dat hij zich moeiteloos heeft aangepast aan Ajax en volledig mee gaat in het tempoloze gebrei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet normaal hoor, wat spelen ze slecht. Ballen over de zijlijn, geen tempo, weinig dreiging. Er worden veel ballen ingeleverd. En dan toch weer met drie punten naar huis gaan. Dit moeten ze in de CL niet gaan doen, want dan ben je kansloos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites