Kyrill Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Ik vind het maar stom, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 8 uur geleden zei Regis: Zo verliefd op deze club man. Nee, dat was nog niet duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Denk je dat er ooit nog een vrouw overheen gaat @Regis? Letterlijk en figuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 55 minuten geleden zei MetalMichael: Nee, dat was nog niet duidelijk. Nee, dacht ik meld het nog maar even 34 minuten geleden zei Rogier.: Denk je dat er ooit nog een vrouw overheen gaat @Regis? Letterlijk en figuurlijk Bij mij of bij Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 (bewerkt) Fantastisch shirt zeg En dan nog San Marco, Frenk en Sjaak erbij betrekken. Wat een club Daarnaast erg tevreden met Berghuis, kun je veel kanten mee op, is Nederlands en heeft ook hele goede cijfers. Feyenoord pesten is ook nog steeds erg leuk. Ajax was slecht tegen Quick, maar Axel was lekker bezig tot hij geblesseerd raakte. En announce Kamaldeen svp. Oja verbaasde mij er nog over waarom Unuvar en Hansen er niet bij waren tegen Quick en Paderborn in Oldenzaal. 14 juli 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 1 uur geleden zei cimbomcu: Oja verbaasde mij er nog over waarom Unuvar en Hansen er niet bij waren tegen Quick en Paderborn in Oldenzaal. Licht geblesseerd, allebei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 juli 2021 Share Geplaatst 14 juli 2021 Ben benieuwd naar de wedstrijd van vrijdag tegen Anderlecht. Was zelf helaas te laat om kaartjes te krijgen, maar kan gelukkig wel op tv kijken. Tegen AZ viel Anderlecht zwaar tegen, dus als ze weer zo spelen moet Ajax erover kunnen lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Wat een grap die gozer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 16 minuten geleden zei NicoHaak: Wat een grap die gozer Nee joh. De juiste stap in zijn leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 17 minuten geleden zei NicoHaak: Wat een grap die gozer Gek gemaakt door zijn zaakwaarnemers, maar dit is toch een verstandige stap? Achter Tadic staan of basisspeler in Ligue 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Wil eerst naar Ajax. Dan weer naar Rennes. Toen weer naar Ajax. En nu dan toch weer naar Rennes. Irritant. Ik zie Rennes nooit wedstrijden spelen dus of de uiteindelijke keuze verstandig is daar kan ik weinig zinnigs over zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Geen gekke keuze hoor. Staat altijd achter Tadic en zal daar net zo veel zo niet meer salaris krijgen, met dus meer speeltijd. Ken verder Rennes niet zo goed, maar kan me voorstellen dat de Franse competitie beter bij hem past. Zat eraan te komen, nu door naar de volgende. Hebben nog steeds een ijzersterke aanval staan, Neres moet nog maar eerst vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Grote talenten als hij en eerder ook Richarlison zijn bereid om voor kleinere clubs in grotere competities te kiezen. En logisch ook. Zoals ik elders al zei: de Eredivisie is te klein voor Ajax. Op meerdere gebieden, maar ook deze. Zet Ajax in de Bundesliga en je gaat een stuk eerder zulke talenten binnen kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Rennes heeft wel echt een steenrijke eigenaar. Telde ook lachend meer dan 25 mil neer voor Doku. Dood en doodzonde wel. Benieuwd wie de backup op het lijstje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 15 minuten geleden zei Socrates: Grote talenten als hij en eerder ook Richarlison zijn bereid om voor kleinere clubs in grotere competities te kiezen. En logisch ook. Zoals ik elders al zei: de Eredivisie is te klein voor Ajax. Op meerdere gebieden, maar ook deze. Zet Ajax in de Bundesliga en je gaat een stuk eerder zulke talenten binnen kunnen halen. Alleen ga je dan weer geen Champions League halen . Althans niet op eenvoudige wijze en ook niet ieder jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Op korte termijn misschien niet, op lange termijn mits gezond sportief beleid kan dat best. Maar je zal er - anders dan in Nederland - wel iets voor moeten doen. Maar goed, leuk en aardig die CL, maar Watford en Stade Renners spelen ook geen CL. En toch hebben die een stuk meer competitiegebonden gelden binnenstromen. Maakt ook nogal verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 (bewerkt) Talenten als Antony verkozen Ajax ook boven verschillende topclubs. Ajax heeft nu ook gewoon de stekker eruit getrokken en niet Kamaldeen zelf. 15 juli 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Het gaat niet om die talenten die wel voor Ajax kozen, maar om die het niet deden. Moet je eens voorstellen als Ajax niet al dat geld weggooide aan de Franse lantaarnpaal. Dan had je allicht Brobbey kunnen houden, hem kunnen rouleren als spits met Tadic (andere types, dat is wel fijn) en had Sulemana wellicht ook meer zicht op speeltijd als linksbuiten gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ja maar Kamaldeen heeft Ajax ook niet afgewezen. Ajax was er klaar mee nu hij voor de zoveelste keer om uitstel vroeg. en tsja brobbert blijft ook weinig bijzonders hoor. Die had ook al ver voor Haller kunnen tekenen, maar durfde de strijd niet aan te gaan. Dan ben je zwaar ongeschikt voor de topsport wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Ben het er ook niet mee eens. Je moet als club wel mensen hebben die voor je willen spelen. Als werkgever in het bedrijfsleven ga je ook niet allerlei mensen aannemen die eigenlijk liever ergens anders zouden werken. Het is niet alsof er geen andere mogelijkheden zijn. Brobbey zelfde verhaal, die had al 1.5 jaar lang kunnen tekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Zou Danjuma nu weer een optie zijn? Wat een held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 14 uur geleden zei Socrates: Het gaat niet om die talenten die wel voor Ajax kozen, maar om die het niet deden. Moet je eens voorstellen als Ajax niet al dat geld weggooide aan de Franse lantaarnpaal. Dan had je allicht Brobbey kunnen houden, hem kunnen rouleren als spits met Tadic (andere types, dat is wel fijn) en had Sulemana wellicht ook meer zicht op speeltijd als linksbuiten gehad. Even los van het feit wat ik van Haller vind, kun je het in dat opzicht nooit goed doen. Had Ajax namelijk niks gedaan in de winterstop en was je die Januari maand niet goed doorgekomen, dan waren de geluiden vrij anders geweest. Dan nog kun je je afvragen of Haller dan de man is die dat zou moeten gaan doen, maar feit is wel dat hij in die 6 wedstrijden, 6 keer betrokken was bij een goal. Brobbey draait het nu zo dat hij niet bij wou tekenen omdat ze met Haller op de proppen kwamen, maar feit is natuurlijk wel dat meneer al een hele tijd weigerde om bij te tekenen. Vervolgens komt RB, waar je over 4 jaar gezien een slordige 8 miljoen meer verdiend dan dat je bij Ajax kunt doen. Die keuze is niet zo heel erg moeilijk toch? Die hadden we allemaal gemaakt, hoeveel clubliefde we ook voor Ajax hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 15 uur geleden zei NicoHaak: Wat een grap die gozer Wat is de grap dan? Jij jaloers bent hij niet naar het almachtige heilige Ajax komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Zojuist zei Kyrill: Wat is de grap dan? Jij jaloers bent hij niet naar het almachtige heilige Ajax komt? Maar als je wat verder las dan kon je nog lezen dat het me irriteerde dat hij eerst naar Ajax zou gaan, waarna hij toch naar Rennes wilde gaan. Enkele dagen terug was het weer Ajax. Maar dan heeft hij vervolgens toch weer aangegeven erover na te moeten denken. Ajax blijkt hem zelf te hebben afgezegd, omdat ze zich hier ook kapot aan blijken te ergeren. Dus dan hoef je op niemand jaloers te zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 uur geleden zei NicoHaak: Maar als je wat verder las dan kon je nog lezen dat het me irriteerde dat hij eerst naar Ajax zou gaan, waarna hij toch naar Rennes wilde gaan. Enkele dagen terug was het weer Ajax. Maar dan heeft hij vervolgens toch weer aangegeven erover na te moeten denken. Ajax blijkt hem zelf te hebben afgezegd, omdat ze zich hier ook kapot aan blijken te ergeren. Dus dan hoef je op niemand jaloers te zijn denk ik. Tja je nieuwe voetbal club kiezen is nou niet bepaald zelfde als nieuwe broek of boek kopen. Begrijpelijk van gedachten veranderd. En als zoveel interese voor je is, natuurlijk ga je dan om betere deal vragen doen ze met FM zelfs al.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten