Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei FlyD:

15 voor Schuurs lijkt me wat hoog ingeschat. Als dat lukt wel ideaal natuurlijk. Eiting zou ik nog nog eens kans geven als je er max 3miljoen voor krijgt. 

Ik vind vooral 20-25 voor neres weinig/zonde er ooit chinees bod van 50 was ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei Kyrill:

Eens maar hij was ook vrij recent 8-9 maanden blessure ofzo?

Iets korter denk ik. Maar hij heeft dit jaar toch in 25 wedstrijden mee gedaan.

edit: 39 zelfs inclusief beker en Europees

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei PJHoutman:

Je weet dat trainers ook wel eens op de training naar spelers kijken, toch? 

Ja. Maar iemand kan heeel goed trainen en heel slecht spelen. Of heel slecht trainen en heel goed spelen bijvoorbeeld... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kyrill:

Ja. Maar iemand kan heeel goed trainen en heel slecht spelen. Of heel slecht trainen en heel goed spelen bijvoorbeeld... 

Maar over een lange periode kan je dan een best goed beeld vormen. Jongen heeft daarnaast ook genoeg in de KKD gekeept om daarover te oordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon een reuzekind zonder voetbaltechnische kwaliteiten. Hoe zeer ik het ook in hem zou willen zien. Daarvoor heb ik hem volledige wedstrijden zien spelen bij Emmen, Jong Ajax en Ajax 1 (officiele en oefenpotten). Het is een jonge speler die toch al veel potten heeft gespeeld op profniveau. Dus daar kun je zeker wel al over oordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Regis:

Maar over een lange periode kan je dan een best goed beeld vormen. Jongen heeft daarnaast ook genoeg in de KKD gekeept om daarover te oordelen.

Waar hij het afgelopen jaar overigens echt goed heeft staan keepen. Blijf het zonde vinden dat hij er niet stond toen hij er moest staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Waar hij het afgelopen jaar overigens echt goed heeft staan keepen. Blijf het zonde vinden dat hij er niet stond toen hij er moest staan. 

Ja dat goed keepen heeft dus aardig tegen gevallen. Paar leuke potjes bij jong en bij Oranje op het jeugd EK, was hij erg sterk. Kjell heeft zich opzich leuk ontwikkelt maar ze lijken gaan nu afscheid van hem nemen omdat het gewoon niet goed genoeg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kyrill:

Ja maar net wat je bewijzen noemt met maar 2 duels voor Ajax 1?:-D

Maar goed ik ben niet verbaasd Ajax fans wouden Lisandro Mangallan al weg na 1 ED duel bij Feyenoord uit;e

Niet waar, keepte flink wat duels in de Jupiler League en ze zien hem dagelijks op de training. Als je dan niet in staat bent om in 2 seizoenen basisspeler te worden bij Ajax, kom je simpelweg te kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Regis:

Van der Gaat vervangt Poulsen als assistent. Heitinga doorgeschoven naar jong. Wat een drama dat Heitinga jong gaat doen zeg. Vreselijke trainer.

Wat kut idd :( Wat gaat Poulsen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onana lijkt dus wel echt te gaan vertrekken, ongeacht de uitkomst van morgen. Fantastische keeper, maar wat een ondankbare gozer en vreselijke nasmaak houd je aan deze soap over zeg. De club, de supporters hebben je altijd zo gesteund alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag. Miljoenen contract is doorbetaald en dan dit. 

Lekker naar Arsenal gaan, nooit meer actief in Europa. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Socrates:

Ondankbaar? Had al veel eerder kunnen vertrekken. Misschien wel moeten. 

Eens natuurlijk, maar het neemt niet weg dat het wel wat zuur voelt. Ajax had namelijk ook gewoon gegrond zijn salaris niet kunnen uitbetalen. Doen ze wel. Dan zou je daar in elk geval wat dankbaarheid voor kunnen tonen lijkt me. Snap Regis wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan moet hij dankbaar zijn en dan? Nog een jaar in de Eredivisie? Die man heeft daar echt niets aan. Hoort gewoon in een betere competitie op een hoger niveau te keepen. Nieuwe uitdaging, stap vooruit in zijn carrière. Had hij eigenlijk al eerder moeten doen imo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja een contractverlenging met de afspraak dat mocht er een club komen Ajax meewerkt aan een transfer was imo wel netjes geweest in deze. Die gozer heeft alles aan Ajax te danken, ook in deze situatie is Ajax altijd keurig en heeft hem in alles gesteund. Verdienen nu gvd meer een Scherpen dan aan een keeper die tot de 5 beste van de wereld behoort. Vreselijk en dan ook nog naar zo’n flutclubje gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Ajax zijnde had ik sowieso z’n salaris stop gezet nadat hij weigerde te verlengen. Stukje fatsoen naar de club. Je maakt zelf een fout, hij benadeeld zichzelf en de club. Ipv 15 mil (oid) wordt het wellicht 5 miljoen. Nee snap Regis wel. Die jongen heeft zoveel aan Ajax te danken en dan zeg je nu: ‘dikke vinger, ik verleng niet maar strijk wel m’n salaris op’. Het zou een speler sieren om iig 1 jaar te verlengen en dan de afspraak maken dat je weg mag bij een fatsoenlijke club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Als Ajax zijnde had ik sowieso z’n salaris stop gezet nadat hij weigerde te verlengen. Stukje fatsoen naar de club. Je maakt zelf een fout, hij benadeeld zichzelf en de club. Ipv 15 mil (oid) wordt het wellicht 5 miljoen. Nee snap Regis wel. Die jongen heeft zoveel aan Ajax te danken en dan zeg je nu: ‘dikke vinger, ik verleng niet maar strijk wel m’n salaris op’. Het zou een speler sieren om iig 1 jaar te verlengen en dan de afspraak maken dat je weg mag bij een fatsoenlijke club. 

Ajax moet gewoon zijn salaris betalen. Hij is daar in dienst. Verlengen of niet. Dan zou toch elke club een speler niet meer gaan betalen als die zijn contract niet verlengd. En als je geen salaris krijgt hoef je ook niet te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites