Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei FlyD: 15 voor Schuurs lijkt me wat hoog ingeschat. Als dat lukt wel ideaal natuurlijk. Eiting zou ik nog nog eens kans geven als je er max 3miljoen voor krijgt. Ik vind vooral 20-25 voor neres weinig/zonde er ooit chinees bod van 50 was ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Zojuist zei Kyrill: Ik vind vooral 20-25 voor neres weinig/zonde er ooit chinees bod van 50 was ofzo? Na dat bod heeft hij niet veel meer laten zien dat meer dan 25mil zouden rechtvaardigen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 1 minuut geleden zei FlyD: Na dat bod heeft hij niet veel meer laten zien dat meer dan 25mil zouden rechtvaardigen helaas. Eens maar hij was ook vrij recent 8-9 maanden blessure ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kyrill: Eens maar hij was ook vrij recent 8-9 maanden blessure ofzo? Iets korter denk ik. Maar hij heeft dit jaar toch in 25 wedstrijden mee gedaan. edit: 39 zelfs inclusief beker en Europees 30 mei 2021 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 3 minuten geleden zei FlyD: Iets korter denk ik. Maar hij heeft dit jaar toch in 25 wedstrijden mee gedaan. Dat is waar idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 3 uur geleden zei Kyrill: Ja maar net wat je bewijzen noemt met maar 2 duels voor Ajax 1? Je weet dat trainers ook wel eens op de training naar spelers kijken, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Magallan had je na 1 wedstrijd van Boca bekijken al af kunnen schrijven. Niveau Veltman maar dan in de zeer sobere verdediger-stijl. Niets voor Ajax dus. In de onderkant van de serie A zit hij nu precies waar hij hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 7 uur geleden zei PJHoutman: Je weet dat trainers ook wel eens op de training naar spelers kijken, toch? Ja. Maar iemand kan heeel goed trainen en heel slecht spelen. Of heel slecht trainen en heel goed spelen bijvoorbeeld... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 30 minuten geleden zei Kyrill: Ja. Maar iemand kan heeel goed trainen en heel slecht spelen. Of heel slecht trainen en heel goed spelen bijvoorbeeld... Maar over een lange periode kan je dan een best goed beeld vormen. Jongen heeft daarnaast ook genoeg in de KKD gekeept om daarover te oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Het is gewoon een reuzekind zonder voetbaltechnische kwaliteiten. Hoe zeer ik het ook in hem zou willen zien. Daarvoor heb ik hem volledige wedstrijden zien spelen bij Emmen, Jong Ajax en Ajax 1 (officiele en oefenpotten). Het is een jonge speler die toch al veel potten heeft gespeeld op profniveau. Dus daar kun je zeker wel al over oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 14 minuten geleden zei Regis: Maar over een lange periode kan je dan een best goed beeld vormen. Jongen heeft daarnaast ook genoeg in de KKD gekeept om daarover te oordelen. Waar hij het afgelopen jaar overigens echt goed heeft staan keepen. Blijf het zonde vinden dat hij er niet stond toen hij er moest staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waar hij het afgelopen jaar overigens echt goed heeft staan keepen. Blijf het zonde vinden dat hij er niet stond toen hij er moest staan. Ja dat goed keepen heeft dus aardig tegen gevallen. Paar leuke potjes bij jong en bij Oranje op het jeugd EK, was hij erg sterk. Kjell heeft zich opzich leuk ontwikkelt maar ze lijken gaan nu afscheid van hem nemen omdat het gewoon niet goed genoeg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 12 uur geleden zei Kyrill: Ja maar net wat je bewijzen noemt met maar 2 duels voor Ajax 1? Maar goed ik ben niet verbaasd Ajax fans wouden Lisandro Mangallan al weg na 1 ED duel bij Feyenoord uit Niet waar, keepte flink wat duels in de Jupiler League en ze zien hem dagelijks op de training. Als je dan niet in staat bent om in 2 seizoenen basisspeler te worden bij Ajax, kom je simpelweg te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Van der Gaat vervangt Poulsen als assistent. Heitinga doorgeschoven naar jong. Wat een drama dat Heitinga jong gaat doen zeg. Vreselijke trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 15 minuten geleden zei Regis: Van der Gaat vervangt Poulsen als assistent. Heitinga doorgeschoven naar jong. Wat een drama dat Heitinga jong gaat doen zeg. Vreselijke trainer. Wat kut idd :( Wat gaat Poulsen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Geen assistent bij Wolfsburg worden in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 11 minuten geleden zei NicoHaak: Wat kut idd :( Wat gaat Poulsen doen? Nog niet bekend. Wil zich op andere dingen gaan richten. Is nog wel met gesprek in Ajax over een andere functie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2021 Share Geplaatst 31 mei 2021 Schuurs was vandaag wel erg sterk hoor. Netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Onana lijkt dus wel echt te gaan vertrekken, ongeacht de uitkomst van morgen. Fantastische keeper, maar wat een ondankbare gozer en vreselijke nasmaak houd je aan deze soap over zeg. De club, de supporters hebben je altijd zo gesteund alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag. Miljoenen contract is doorbetaald en dan dit. Lekker naar Arsenal gaan, nooit meer actief in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Ondankbaar? Had al veel eerder kunnen vertrekken. Misschien wel moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 13 minuten geleden zei Socrates: Ondankbaar? Had al veel eerder kunnen vertrekken. Misschien wel moeten. Eens natuurlijk, maar het neemt niet weg dat het wel wat zuur voelt. Ajax had namelijk ook gewoon gegrond zijn salaris niet kunnen uitbetalen. Doen ze wel. Dan zou je daar in elk geval wat dankbaarheid voor kunnen tonen lijkt me. Snap Regis wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Maar dan moet hij dankbaar zijn en dan? Nog een jaar in de Eredivisie? Die man heeft daar echt niets aan. Hoort gewoon in een betere competitie op een hoger niveau te keepen. Nieuwe uitdaging, stap vooruit in zijn carrière. Had hij eigenlijk al eerder moeten doen imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Nouja een contractverlenging met de afspraak dat mocht er een club komen Ajax meewerkt aan een transfer was imo wel netjes geweest in deze. Die gozer heeft alles aan Ajax te danken, ook in deze situatie is Ajax altijd keurig en heeft hem in alles gesteund. Verdienen nu gvd meer een Scherpen dan aan een keeper die tot de 5 beste van de wereld behoort. Vreselijk en dan ook nog naar zo’n flutclubje gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 Als Ajax zijnde had ik sowieso z’n salaris stop gezet nadat hij weigerde te verlengen. Stukje fatsoen naar de club. Je maakt zelf een fout, hij benadeeld zichzelf en de club. Ipv 15 mil (oid) wordt het wellicht 5 miljoen. Nee snap Regis wel. Die jongen heeft zoveel aan Ajax te danken en dan zeg je nu: ‘dikke vinger, ik verleng niet maar strijk wel m’n salaris op’. Het zou een speler sieren om iig 1 jaar te verlengen en dan de afspraak maken dat je weg mag bij een fatsoenlijke club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni 2021 Share Geplaatst 1 juni 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Als Ajax zijnde had ik sowieso z’n salaris stop gezet nadat hij weigerde te verlengen. Stukje fatsoen naar de club. Je maakt zelf een fout, hij benadeeld zichzelf en de club. Ipv 15 mil (oid) wordt het wellicht 5 miljoen. Nee snap Regis wel. Die jongen heeft zoveel aan Ajax te danken en dan zeg je nu: ‘dikke vinger, ik verleng niet maar strijk wel m’n salaris op’. Het zou een speler sieren om iig 1 jaar te verlengen en dan de afspraak maken dat je weg mag bij een fatsoenlijke club. Ajax moet gewoon zijn salaris betalen. Hij is daar in dienst. Verlengen of niet. Dan zou toch elke club een speler niet meer gaan betalen als die zijn contract niet verlengd. En als je geen salaris krijgt hoef je ook niet te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten