Chiemel Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Gelukkig zonder publiek, ongelofelijk zaadwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Gefeliciteerd Ajacieden! Dik verdiend kampioen dit jaar! Al had het verschil nog groter moeten zijn misschien. Op naar de volgende 10 kampioenschappen in de komende 10 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 KAMPIOENUUUUUHH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Wat ziet Kudus er steeds verdrietig en eenzaam uit. Arme jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Gefeliciteerd met 35e landstitel van Ajax. Verdiend, Andre zou wel opgelucht zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Wat een idioten bij de Arena. Allemaal een boete geven voor het overtreden van de coronaregels. En dat zeg ik als Ajax fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Die Valentijn Driessen is ook een clown he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 1 uur geleden zei Goatruida: Die Valentijn Driessen is ook een clown he. Hij heeft toch een punt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 18 minuten geleden zei MNie: Hij heeft toch een punt? Ja, zwart wit gezien misschien. Zeker als je ziet dat Overmars vooraan stond toen corona uitbrak om de competities te stoppen voor volksgezondheid. Maar laten we nou niet doen alsof dit te voorkomen was? Die supporters die feest vieren met de fans, ik snap het. Onvermijdelijk, en alleen maar voor de clicks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 5 minuten geleden zei E2E: Mwa, je kan zeggen: we houden alle spelers binnen en gaan niet op dat parkeerdek staan. Je kan zelf als club naar buiten brengen: wij gaan niet met de schaal staan, kom niet naar de ArenA, er is geen feestje. Voorkom je een hoop mee hoor. Ja, dat zou kunnen. Maar dan gaan die fans alsnog erheen. Ik kan me Leeds United herinneren toen ze promoveerde zonder een wedstrijd te spelen. Fans gingen massaal naar het stadion, niet wetende dat de spelers binnen zaten. Kijk, ik vind het schandalig van Overmars omdat die volksgezondheid alleen in eigen voordeel gebruikt (CL gelden vorig seizoen), maar wat die fans doen snap ik volledig. En als speler zou ik ook lekker naar buiten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Laten wel wezen dit viel te verwachten. Heb beelden (nog) niet gezien maar met huldiging zou nog vele malen erger zijn. Is anders maar dit is vergelijkbaar met Koningsdag voor mensen die niks om sport geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Daarom ook gewoon weer falen van Halsema. Wel een noodverordening voor het Leidseplein, maar dan niet voor de Arena... Vervolgens spontaniteit als excuus gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 9 uur geleden zei Goatruida: Ja, zwart wit gezien misschien. Zeker als je ziet dat Overmars vooraan stond toen corona uitbrak om de competities te stoppen voor volksgezondheid. Maar laten we nou niet doen alsof dit te voorkomen was? Die supporters die feest vieren met de fans, ik snap het. Onvermijdelijk, en alleen maar voor de clicks. Ik weet ook dat dit soort dingen niet te voorkomen zijn, maar het is wel vervelend om te zien. Door dit soort geouwehoer kunnen wij straks nog langer niet naar het stadion, of kan ik nog langer niet met mijn gezinnetje naar de dierentuin. En eigenlijk dat de regering en de gemeente zien dat de regels aan hun laars gelapt mogen worden. Als ik nu met een paar mensen ben en ik krijg een boete dan betaal ik die toch niet meer? Want wie gaat mij uitleggen dat je met zn vieren niet samen mag komen, maar met 10.000 man wel? Als je mij naar mijn mening vraagt vind ik dat ze hier puntaftrek voor mogen geven of competitieuitsluiting. Misschien keihard, maar in tijden van crisis is dit iets wat niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Dat is overdreven. Vraag me af wat had geholpen. Het ArenA-terrein afzetten had het probleem alleen maar naar elders verplaatst. Als Ajax had gezegd, wij komen niet, waren die supporters daar een feestje blijven vieren. Als ze echt wat hadden gewild, hadden ze meteen streng moeten handhaven met de ME. Die taak ligt bij de gemeente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 47 minuten geleden zei MNie: Ik weet ook dat dit soort dingen niet te voorkomen zijn, maar het is wel vervelend om te zien. Door dit soort geouwehoer kunnen wij straks nog langer niet naar het stadion, of kan ik nog langer niet met mijn gezinnetje naar de dierentuin. En eigenlijk dat de regering en de gemeente zien dat de regels aan hun laars gelapt mogen worden. Als ik nu met een paar mensen ben en ik krijg een boete dan betaal ik die toch niet meer? Want wie gaat mij uitleggen dat je met zn vieren niet samen mag komen, maar met 10.000 man wel? Als je mij naar mijn mening vraagt vind ik dat ze hier puntaftrek voor mogen geven of competitieuitsluiting. Misschien keihard, maar in tijden van crisis is dit iets wat niet kan. Dat precedent heeft die fluitketel daar in Amsterdam natuurlijk zelf geschept met dat hele BLM gezeik he. Daar is het mee begonnen. Overigens hoeven we niet te doen alsof we alleen in Amsterdam gek genoeg zijn om gewoon lekker met een paar duizend man samen te komen bij een kampioenschap. Cambuur gebeurde hetzelfde, vant weekend in Engeland bij United maar dan met een andere gedachte, protesten omtrent die Super League shit. Je houd het niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Misschien voor dit jaar 6 punten aftrek geven aan Ajax, dan kunnen ze volgende week nog eens kampioen worden in De Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Kampioenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 7 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat precedent heeft die fluitketel daar in Amsterdam natuurlijk zelf geschept met dat hele BLM gezeik he. Daar is het mee begonnen. Overigens hoeven we niet te doen alsof we alleen in Amsterdam gek genoeg zijn om gewoon lekker met een paar duizend man samen te komen bij een kampioenschap. Cambuur gebeurde hetzelfde, vant weekend in Engeland bij United maar dan met een andere gedachte, protesten omtrent die Super League shit. Je houd het niet tegen. Ben ik zeker met je eens, ook in Leeuwarden had het niet mogen gebeuren. Had ze in mijn ogen ook maatregelen tegen moeten nemen. Het is echt een dikke middelvinger naar de rest van de maatschappij. Dat je wilt feesten na een kampioenschap moge duidelijk zijn. Maar het kan in deze tijden gewoon niet. Uiteraard mijn felicitaties voor het kampioenschap nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 2 uur geleden zei Thierryvane: Mooi filmpje, Portugees /Braziliaans heeft behoorlijk overlappingen met Spaans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 9 uur geleden zei MNie: Ik weet ook dat dit soort dingen niet te voorkomen zijn, maar het is wel vervelend om te zien. Door dit soort geouwehoer kunnen wij straks nog langer niet naar het stadion, of kan ik nog langer niet met mijn gezinnetje naar de dierentuin. En eigenlijk dat de regering en de gemeente zien dat de regels aan hun laars gelapt mogen worden. Als ik nu met een paar mensen ben en ik krijg een boete dan betaal ik die toch niet meer? Want wie gaat mij uitleggen dat je met zn vieren niet samen mag komen, maar met 10.000 man wel? Als je mij naar mijn mening vraagt vind ik dat ze hier puntaftrek voor mogen geven of competitieuitsluiting. Misschien keihard, maar in tijden van crisis is dit iets wat niet kan. Oke, ik moet terugkomen van mijn mening. Dacht dat er wat minder mensen waren maar hoorde van 12.000 haha. Maar verwachten maar +- 150 besmettingen, dat is nihil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Hoop niet dat Zeus boos gaat worden maar hierbij nog een te gaaf filmpje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 @zeus77 boos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Op 30-4-2021 om 15:52 zei Socrates: Maar ja, boeit dus toch verder weinig, want Ten Hag blijft. Mag voor Ajax hopen dat hij wel aanpassingen gaat doen op het middenveld. Je kan vasthouden aan Alvarez, maar dan moet je echt met een creatieve tien gaan spelen. Je kan ook vasthouden aan Klaassen, maar dan moet er een pure, technische voetballer bij. Maar Ten Hag kennende gaat het de makkelijke weg zijn. Alvarez kan op een gevaarlijke tien spelen en pakt eens wat ballen af en Klaassen werkt hard en komt vaak in de zestien (en schiet 2 van de 10 keer een bal erin). Dan gaat je veldspel echter weer niet optimaal zijn en zal je enorm afhankelijk worden van aanvallers in bloedvorm. Waarop baseer je dit? Op 2-5-2021 om 09:51 zei Karlo: Dat hielp inderdaad niet mee. Zelf doelde ik meer op Schöne die kopduels van Fellaini moest gaan winnen. Al met al een heel frustrerende wedstrijd. Dat hoefde Schöne helemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten