Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Vilhena vind ik meer (van de keren dat ik em bij Feyenoord en Oranje heb gezien) een soort light versie van Davids.

Niet echt een type Schone. Is toch veel meer een passer en heeft toegevoegde waarde met standaardsituaties.

Zou hem wel als backup voor de linksback willen hebben achter Nico.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei MetalMichael:

Zag alweer dat ik je post verkeerd had gelezen. 

Denk dat de enige Feyenoord speler die voor Ajax nuttig zou kunnen zijn Vilhena is. Een betere versie van Schone. 

Die komt voetballend toch veel te kort voor het systeem dat Ajax speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei 007mark:

Wel een speler die je nodig kan hebben als je een wedstrijd echt wilt killen. Anyway, die zal nooit naar Ajax gaan.

Bij Ajax killen we dan ook alleen tegenstanders en geen wedstrijden. Dat heeft Feyenoord inderdaad dit seizoen wel vaak genoeg gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-12-2018 om 15:46 zei Rogier.:

Been gebroken in een oefenpotje afgelopen zomer, is de verwachting volgens mij dat hij vanaf de winterstop weer aansluit. Ben benieuwd of hij wat kan laten zien, was inderdaad een flink bedrag.

Oei, zonde. Hoop het ook ja, was toch wel veelbelovend. Nu heeft Ajax genoeg opties, dus ze missen 'm niet echt, maar toch. Als Luuk de Jong bij ons brokko is dan is het gemis van Maxi Romero een stuk groter ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat ff te kijken naar het elftal waar Ajax een paar jaar geleden mee speelde. Laten we ff het team erbij pakken die tegen de Graafschap toentertijd 1-1 speelden: Cillessen, Dijks, Viergever, vd Hoorn, Veltman, Gudelj, Klaassen, Serero, Younes, Milik, Cerny, Bazoer, Fischer, Schone, El Ghazi, Tete, Riedewald. 

Vergeleken met huidige Ajax, zou je bijna denken waarom we überhaupt dachten kans te maken het kampioenschap :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Hwb:

Veltman is gewoon een enorm solide en betrouwbare speler voor de top van de Eredivisie. Doet weinig tot niets onder voor Viergever imo. Dijks heeft z'n waarde gehad, maar komt idd te kort. Vd Hoorn was onbegrijpelijk.

Ja belachelijk dat die zo wordt neergezet :r  Over Dijks ben ik het wel absoluut oneens met je, dat dat een Ajax shirt heeft mogen aantrekken. Ongelofelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan van Veltman al zeker een grote fout of vijf à tien herinneren, en dan heb ik nog een vrij slecht geheugen ook. Is geen dramatische speler, maar 'enorm solide en betrouwbaar' zou ik hem ook niet noemen. In het ideale Ajax-elftal vind ik hem een goede derde/vierde centrale verdediger, aangezien ik de lat voor een basisspeler hoger leg dan Joel Veltman.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Barteh:

Tete, Riedewald, El Ghazi, Bazoer, Fischer, prima spelertjes hoor. Klaassen prima sterkhouder ook. 

Maar nu hebben we uiteraard wel een veel beter team.

Riedewald, El Ghazi en Bazoer kan je nog hooguit talentvol noemen, niet prima. Die hebben allemaal al een hele lange tijd geen pepernoot geraakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Media zwengelt het natuurlijk aan, zeker de Telegraaf, lekker chaos creëren nu het zo goed gaat... Aan de andere kant, zo'n bod op Neres is natuurlijk moeilijk te weigeren. Kan me niet voorstellen dat ze er niet over nadenken, onafhankelijk van wat er gezegd is door Marcie. Hoop dat ze de poot stijf houden, gezien Neres nog altijd belangrijk is, speelt bij een blessure voorin (en volgend jaar het overneemt weer aan de rechterkant van Ziyech) en dit anders echt zieke chaos oplevert in de selectie (tenzij Neres dat doet, maar dat kan ik me niet voorstellen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg jammer ook, moet je deze winter of in de zomer alsnog een centrale verdediger halen. Wöber is nog vrij wisselvallig, speelde tegen Bayern-uit een toppot, maar heeft ook nog niet echt een langere periode een vaste plek gehad. Nu heb je voor de tweede seizoenshelft De Ligt, Blind, Magallan en een nog niet echt overtuigende Schuurs. De Ligt vertrekt in de zomer, dus dan heb je enkel Magallan, Blind en Schuurs nog. Vind ik nou niet bepaald ideaal, al is veertien miljoen voor een bankzitter eigenlijk wel lekker natuurlijk.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat het (dat Ajax ermee akkoord zou gaan, niet dat het bod er ligt) waar is. Natuurlijk is Wober niet een basisspeler, maar dan is Blind je enige linkspoot. Zie het eigenlijk alleen gebeuren als Wober zelf weg wil. Wober is natuurlijk wel niet bruikbaar voor eerste potje tegen Real, maargoed je hebt nog en de competitie en de beker. Genoeg om 'm te behouden imo.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites