cimbomcu Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Op 8-10-2019 om 10:45 zei Kavinos: Hallo open deuren Resultaten op papier zijn heerlijk ja, maar soms is het echt niet om aan te gluren. Motivatie in de Eredivisie zakt soms echter door de ondergrens. Dat valt wel mee vind ik. Welke wedstrijden heb je het over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 21 minuten geleden zei cimbomcu: Dat valt wel mee vind ik. Welke wedstrijden heb je het over? Je gaat me toch niet vertellen dat je hebt genoten van oa. Groningen en Fortuna thuis? Dat lag echt niet enkel aan de tegenstanders hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 Moeten ook niet te verwend raken Kev Kan me bijv in 94/95 ook erg moeizame potten herinneren terwijl dat voor voor mij het ultieme seizoen is geweest wat ik heb mogen meemaken als Ajax supporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 13 minuten geleden zei Kavinos: Je gaat me toch niet vertellen dat je hebt genoten van oa. Groningen en Fortuna thuis? Dat lag echt niet enkel aan de tegenstanders hoor. Tja vorig jaar ook zat moeizame potten gehad. En zowel tegen Groningen als Fortuna kan je met rust ookal 3-0 voorstaan met wat meer geluk en scherpte in de afronding. Uiteindelijk win je je nu eindelijk potjes die we onder De Boer en ook onder Bosz in het begin niet wonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 18 minuten geleden zei Kavinos: Je gaat me toch niet vertellen dat je hebt genoten van oa. Groningen en Fortuna thuis? Dat lag echt niet enkel aan de tegenstanders hoor. Groningen was lastig. Fortuna was effe moeilijk warmlopen en dan 2de helft erover heen. Je noemt er ook nu 2 van de 10/15? Plus dat je met Alvarez-Martinez echt een stuk minder voetbal hebt dan Schone en Frenkie. Dus ik vind het nog niet zo gek, PSV uit 1-1. Ik ben zeer tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 oktober 2019 Share Geplaatst 11 oktober 2019 16 minuten geleden zei Gert: Moeten ook niet te verwend raken Kev Kan me bijv in 94/95 ook erg moeizame potten herinneren terwijl dat voor voor mij het ultieme seizoen is geweest wat ik heb mogen meemaken als Ajax supporter. Wel kritisch blijven toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 oktober 2019 Share Geplaatst 12 oktober 2019 Ik deed uit mijn hoofd hoeveel wedstrijden Ajax nou heeft gehad, ik schatte tussen 10 en 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 https://www.ajax.nl/streams/actueel/uitspraak-uefa-geen-ajax-supporters-mee-naar-chelsea.htm lachwekkend. Racisme en antisemitische mag, maar een fakkeltje en paar kapotte stoeltjes gewoon door gebrekkig onderhoud kan niet. Reis is toch al geboekt dan maar de kroeg in of even wat contacten in Londen appen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 https://www.ajax.nl/streams/actueel/uitspraak-uefa-geen-ajax-supporters-mee-naar-chelsea.htm lachwekkend. Racisme en antisemitische mag, maar een fakkeltje en paar kapotte stoeltjes gewoon door gebrekkig onderhoud kan niet. Reis is toch al geboekt dan maar de kroeg in of even wat contacten in Londen appen.Kansloze beslissing joh van die corrupte organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 Ajax heeft ook wel veel straffen gekregen de laatste jaren volgens mij. Beetje raar allemaal. En om vrij lompe dingen. Daar waar andere clubs overal mee weg komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 46 minuten geleden zei Barteh: Ajax heeft ook wel veel straffen gekregen de laatste jaren volgens mij. Beetje raar allemaal. Ja, met name voor op het staan van trappen, vuurwerk, en 'kritische doeken'. Zelf straf omdat de Portugese ME het uitvak binnen kwam en de boel kort en klein begon te slaan. Ajax word nu gestraft voor een slecht onderhouden uitvak en een aanval van 50 Valencia supporters buiten het stadion. Zijn bij andere trips heus dingen gebeurd waar je straf voor kan uitdelen nu op basis van Valencia alleen echt belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 Die boete voor meer dan 5 gele kaarten slaat pas nergens op. Wat is dat voor vreemds? Als het nu 5 rode kaarten waren, kan ik me er nog iets bij voorstellen, want dat is wel écht buitensporig zou je zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Triest ja, uitvak is laatste erg belangrijk en goed op dreef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ja maar goed ze hadden een voorwaardelijke straf. En als dan van die malloten voor de hoofdingang zich weer gaan misdragen. Je kunt je ook gewoon aan de regels houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Top wedstrijd weer! Kan zo in het rijtje Groningen en Fortuna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ik ben ook echt absoluut geen fan van Van de Beek op 6. Weet totaal niet wat 'ie daar moet doen lijkt het wel, hele middenveld ligt open en als 'ie naar voren loopt, wordt het te druk met een Promes en Huntelaar die daar al staan. Daarnaast is Tadic aan die linkerkant weer ontzettend matig en is Huntelaar balletjes aan het wachten. Loopt echt voor geen meter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Wat een dramatische wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 (bewerkt) Had me bijna verslapen (uit de hand gelopen middagdutje), maar achteraf gezien wel jammer dat ik niet twee uur later wakker werd. Tering, wat was het slecht. Begon bijna te hopen dat het 2-2 zou worden. Als je zo slap en ongeconcentreerd speelt, verdien je het eigenlijk niet om te winnen. Begon alweer met de opstelling. Hoeveel miljoen hebben ze op de bank? Linksback valt weg, wie moet erin? Onze reserve rechtsback, Mazraoui. Die heeft overigens na tig potjes nog niet door wanneer die wel en niet op kan komen hè? Die man komt echt te kort. Deed vorig jaar lekker mee, maar dat kwam vooral door de vorm van de rest. Blijft een beperkte speler. Waarom werden Ziyech en Mazraoui gewisseld trouwens? Ziyech geblesseerd? Mazraoui rust? Niks van meegekregen, maar Veltman op de back was weer heel pijnlijk om te zien. Deed het daar vorig seizoen vrij degelijk, maar die man is geen back. Zeker niet voor Ajax. Bijna al het gevaar (inclusief goal) kwam sindsdien ook van rechts, waar Schuurs, Van de Beek en Neres natuurlijk ook schuldig aan waren. Schuurs is niet zo goed hè? Bizar dat die de voorkeur krijgt boven Alvarez, al vond ik die in de oefenpotten waar hij centraal achterin stond ook niet heel sterk ogen. Middenveld staat nog steeds niet goed. Ga de volgende pot eens goed op de positionering van Martinez letten, want volgens mij valt daar nog veel winst te boeken. Voetballend wel weer heel lekker, gaf een paar briljante balletjes. Van de Beek snapt het ook niet helemaal inderdaad @Rogier., valt me tegen. Dacht dat dat wel een slimmere speler was. Zie twee opties: Van de Beek - Martinez - Ziyech met de punt naar achter, of @Zeus gelijk geven. Die zag het aan het begin van het seizoen ook al. Voorin dan. Tadic op links is verre van ideaal natuurlijk. Huntelaar erg matig gisteren. Werkte weer heel hard, maar dat was het dan ook wel. Neres viel slecht in en leek er heel weinig zin in te hebben. Dat je als aanvaller niet graag meeverdedigt kan ik wel begrijpen, maar dat je het lekker op je elfendertigst doet vind ik dan wel weer heel bijzonder. ‘Werken voor je kankergeld’, zoals ze in Rotterdam zouden zeggen. Verder roerend eens met Van Basten over het aankoopbeleid. 20 oktober 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Waar was Tagliafico? Geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 5 minuten geleden zei Rossi: Waar was Tagliafico? Geblesseerd? Geschorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Geschorst.Ah duidelijk. Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 2 uur geleden zei JanVertonghen: . ‘Werken voor je kankergeld’, zoals ze in Rotterdam zouden zeggen. Wijsheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 Over de linksback. Martinez was natuurlijk gehaald als backup linksback, maar doet het goed als middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 3 punten los in oktober, 6 uit 2 in de CL. Hebben eigenlijk weinig te klagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 22 uur geleden zei Pino: Over de linksback. Martinez was natuurlijk gehaald als backup linksback, maar doet het goed als middenvelder. Maar vind je dat niet wat vreemd? Eens hoor, martinez is tot nu toe een van de beteren op het middenveld week in week uit, maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden dat je een middenvelder haalt voor een bak centen waarvan we ons allemaal afvragen: wat kan die nu precies en dat je vervolgens een cv/linksback als middenvelder moet gaan uitspelen. Je hebt net 120 mil + ontvangen, er zit nog voor heel wat centjes aan waarde in de selectie en je hebt een heel breed scoutingsapparaat. En dan ben je niet in staat 1 a 2 middenvelders te vinden die in elk geval een bal naar een speler met hetzelfde shirt kan schieten? Dat is toch bizar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten