Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1893

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Dit is mijn club mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal. 

Naja op megafoon mannetje en stadion speakertje na. Daar krijg ik echt jeuk aan mijn kut van. Maar 30 miljoen kusjes uit Rotterdam lijken me gepast. Jullie zijn geweldig, allemaal! ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-4-2024 om 10:00 zei Jotew:

Vooruit, nog één keer dan: nee, doet hij niet.

Nou heb ik je eerdere post gelezen, waarin je uitlegt dat je bedoeld dat Ajax niet bij hem uit gaat komen toch? Anders, nog1 keer dan, als Ajax wel komt, gaat josefje sneller dan het licht bij Twente weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei cimbomcu:

Nee Hwb

De Lange wordt gewoon naast Beuker de directeur transfers.

Tot nu toe heeft elk medium dat ik erover heb gelezen het over 'technisch manager'. En een manager is toch echt geen directeur. Toen sprake van Vivell, had ook niemand het erover dat hij technisch manager zou worden, maar TD.

Dus ik vraag me af waar jij dit op baseert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei ElPrincipito:

Het lek is boven.

Het was wel fijn om eens niet naar een compleet foutenfestijn te kijken. 

Wat dat betreft was dit wel een a-typische wedstrijd: Sutalo die niet hele gekke dingen deed, Taylor die echt een dijk van een wedstrijd speelde. Tahirovic die vrij goed in viel. 

Toch wel weer compleet vleugellam. Dat kun je Godts niet kwalijk nemen, die jongen zal nog wel een tijdje heel wisselvallig blijven. Maar Bergwijn, man man man. Er is echt vrij weinig over van de Bergwijn die bij PSV zat he?

Ik vind die verongelijktheid van die Propper ook wel geinig. Die had het over totale controle in de 1e helft. Dan heb ik toch een andere wedstrijd zitten kijken gok ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Dansmeister:

Pooh. Gaat het toch op Kroescontrol de zomerperiode in. Had van Praag en de huidige RVC verwacht. Daar gaat de verlosser.

ziekenhuisbal-frank-de-boer.gif.b2edb4977c082e4a02a5cf2bd1d67a7c.gif

Wat vond je gisteren van de omzetting in de rust? Of heb je niet naar #SchippieBall gekeken?

Geen idee hoe het met de blessure van Hlynsson zit, maar ik zou Bergwijn op 10 zetten de komende potten. Op links heb je er niks aan, zie daar veel liever Godts. Al zit je dan wel weer met een "probleem"  op rechts. @Elsjorro1990 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat vond je gisteren van de omzetting in de rust? Of heb je niet naar #SchippieBall gekeken?

Geen idee hoe het met de blessure van Hlynsson zit, maar ik zou Bergwijn op 10 zetten de komende potten. Op links heb je er niks aan, zie daar veel liever Godts. Al zit je dan wel weer met een "probleem"  op rechts. @Elsjorro1990 

Ik betwijfel of Bergwijn daar 1. de finesse voor heeft en 2. het loopvermogen. Ik vond Taylor wat dat betreft gisteren wel echt een verademing. Zowel in de 1e helft, als in de 2e helft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Godts in de laatste fase vrijwel niet gezien. Maar wel weer mooi om te zien dat hij gewoon ballen wil hebben (soms wat te ver terug komt halen wel) en comfortabel aan de bal is.

Maar zie hem idd veel liever links dan rechts. 

En ook kuddo's voor Taylor gisteren. Op linksback vond ik hem de eerste helft al sterk, waarna hij de tweede helft op het middenveld er een goed vervolg aan gaf. 

Voor de rest niet heel veel goeds gezien gisteren van beiden ploegen. Nog even broekpoepen wel in blessuretijd, maar wel positief dat de 0-1 is omgezet naar 2-1 na die oorwassing vorig weekend en de achterstand voor rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Het was wel fijn om eens niet naar een compleet foutenfestijn te kijken. 

Wat dat betreft was dit wel een a-typische wedstrijd: Sutalo die niet hele gekke dingen deed, Taylor die echt een dijk van een wedstrijd speelde. Tahirovic die vrij goed in viel. 

Toch wel weer compleet vleugellam. Dat kun je Godts niet kwalijk nemen, die jongen zal nog wel een tijdje heel wisselvallig blijven. Maar Bergwijn, man man man. Er is echt vrij weinig over van de Bergwijn die bij PSV zat he?

Ik vind die verongelijktheid van die Propper ook wel geinig. Die had het over totale controle in de 1e helft. Dan heb ik toch een andere wedstrijd zitten kijken gok ik. 

De Bergwijn bij PSV was ook vrij wisselvallig, maar goed niet zo erg als in dit Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Hwb:

Tot nu toe heeft elk medium dat ik erover heb gelezen het over 'technisch manager'. En een manager is toch echt geen directeur. Toen sprake van Vivell, had ook niemand het erover dat hij technisch manager zou worden, maar TD.

Dus ik vraag me af waar jij dit op baseert.

Bij de aanstelling van Beuker heeft Ajax al laten weten de rol van TD op te splitsen in de rol van Beuker en een technisch manager. Dus deze rol is volgens mij wel hoe ze het al eerder wilden.

Volgens mij was Mislintat ook geen TD maar technisch manager maar dat weet ik niet helemaal zeker.

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt-aanstelling-beuker-als-director-of-football

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Wel aardig. Maar Ajax was verre van goed. Twente buiten de laatste minuten, nog zwakker. Zit het gewoon mee dat deze wedstrijd in een var periode wordt gespeeld, anders was er nooit gefloten voor die penal. Leuk voor Taylor dat hij de beste Ajacied was gisteren, gun je dat ventje natuurlijk ook.

Nog 4 potjes en hopelijk geen play-offs man. Dit seizoen moet zo snel mogelijk klaar zijn. 

Benieuwd wat de komende week gaat brengen op de bestuurslaag van Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien het programma van Ajax gaat dat vrij makkelijk lukken denk ik. Sterker nog, je mag nog hopen op die vierde plek gezien het programma van AZ. Al is die 7 punten + doelsaldo net even te gortig. Als ze gister niet terug waren gekomen van die 0-2 achterstand had ik het nog willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Beppu:

Gezien het programma van Ajax gaat dat vrij makkelijk lukken denk ik. Sterker nog, je mag nog hopen op die vierde plek gezien het programma van AZ. Al is die 7 punten + doelsaldo net even te gortig. Als ze gister niet terug waren gekomen van die 0-2 achterstand had ik het nog willen zien.

Probeer je de boel nu vakkundig te jinxen? :O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Motie van wantrouwen op komst voor de RvC om Van Praag te lozen. Kunnen ze die ook niet eentje indienen tegen die bestuursraad?

En Arno Vermeulen beweert dat Ziggo twijfelt over de sponsoring van Ajax.

bewerkt door Wolf_pd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Wolf_pd:

Motie van wantrouwen op komst voor de RvC om Van Praag te lozen. Kunnen ze die ook niet eentje indienen tegen die bestuursraad?

En Arno Vermeulen beweert dat Ziggo twijfelt over de sponsoring van Ajax.

Misschien wat rigoreus, maar is het niet gewoon een optie om gigantisch schoon schip te maken en iedereen in die bestuurslaag die dit de afgelopen 2/3 jaar mogelijk gemaakt heeft er uit te sodeflikkeren?

Wordt natuurlijk wel de vraag wie je als vervangers gaat aantrekken, maar dit hele fiasco moet toch wel voor nog wat meer hoofden gaan zorgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Misschien wat rigoreus, maar is het niet gewoon een optie om gigantisch schoon schip te maken en iedereen in die bestuurslaag die dit de afgelopen 2/3 jaar mogelijk gemaakt heeft er uit te sodeflikkeren?

Wordt natuurlijk wel de vraag wie je als vervangers gaat aantrekken, maar dit hele fiasco moet toch wel voor nog wat meer hoofden gaan zorgen?

Wie moeten er nog meer uit dan? Want dan zou Menno Geelen er bijvoorbeeld ook uit moeten. En dat lijkt me niet dat je die wilt ontslaan. 

Ik zie ook af en toe wat kritiek vanuit de T hoek komen over Susan Lenderink maar zij doet volgens mij ook vrij goed werk de jaren dat ze er zit. 

Belangrijkste is gewoon dat er snel een nieuwe, hopelijk eindelijk, goede trainer komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei timpy00:

Wie moeten er nog meer uit dan? Want dan zou Menno Geelen er bijvoorbeeld ook uit moeten. En dat lijkt me niet dat je die wilt ontslaan. 

Ik zie ook af en toe wat kritiek vanuit de T hoek komen over Susan Lenderink maar zij doet volgens mij ook vrij goed werk de jaren dat ze er zit. 

Belangrijkste is gewoon dat er snel een nieuwe, hopelijk eindelijk, goede trainer komt.

Nou ja, ik zou zeggen: Iedereen die in meer of mindere mate betrokken is geweest met het fiasco van de afgelopen 2 zomers, met die van dit seizoen als grote uitschieter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei timpy00:

Bij de aanstelling van Beuker heeft Ajax al laten weten de rol van TD op te splitsen in de rol van Beuker en een technisch manager. Dus deze rol is volgens mij wel hoe ze het al eerder wilden.

Volgens mij was Mislintat ook geen TD maar technisch manager maar dat weet ik niet helemaal zeker.

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bevestigt-aanstelling-beuker-als-director-of-football

Nee, Mislintat was directeur, zat aan tafel met Sar/Halst, Geelen en Lenderink.

Uit dat stuk wordt niet duidelijk dat het om een technisch manager gaat, slechts dat de functie van TD wordt opgesplitst in twee functies. Tot op heden heb ik steeds gehoord dat Ajax nog een TD zocht, tot nu De Lang ineens technisch manager werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites