Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 minuten geleden zei timpy00: Die is natuurlijk ook iets andere salarissen gewend. Tja, wel al geruime tijd zonder club. We gaan 't meemaken. Géén Nederlander graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 3 minuten geleden zei Thierryvane: Tja, wel al geruime tijd zonder club. We gaan 't meemaken. Géén Nederlander graag. Zal ook wel komen door zijn ontslag bij Chelsea dat hij niet veel haast heeft. Kreeg volgens mij bizar veel geld mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 11 minuten geleden zei Thierryvane: Tja, wel al geruime tijd zonder club. We gaan 't meemaken. Géén Nederlander graag. Balen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 5 minuten geleden zei Dansmeister: Balen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Citaat Rob Dieperink, de VAR van dienst tijdens De Klassieker in De Kuip, heeft de actie van Bergwijn beoordeeld, zo meldt een woordvoerder van de KNVB aan VI. In dat geval kan de aanklager betaald voetbal niet overgaan tot een schorsing. Hoe dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april En ik dacht dat de Ajax-defensie het slechtste was van de wedstrijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Zoveel zin in Frank de Boer of Pascal Jansen volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Iemand de heatmap van Bergwijn gezien van gister? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 5 minuten geleden zei La Pulga: Iemand de heatmap van Bergwijn gezien van gister? Zijn passingmap is ook goud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Danny Buijs heeft soms wel eens verhelderende inzichten https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1191779/buijs-niet-tevreden-met-arbiter-dieperink.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 uur geleden zei AjaciedBart.: Zoveel zin in Frank de Boer of Pascal Jansen volgend seizoen. Met deze spelers maakt het geen fuck uit wie je voor de groep zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 11 minuten geleden zei Jotew: Met deze spelers maakt het geen fuck uit wie je voor de groep zet. Dat slaat natuurlijk nergens op amigo. Met een volledig fitte selectie deed je gewoon mee om plekkie 2/3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 18 minuten geleden zei Thierryvane: Dat slaat natuurlijk nergens op amigo. Met een volledig fitte selectie deed je gewoon mee om plekkie 2/3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Delete dan ook maar FM van je computer Jotew. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 uur geleden zei Thierryvane: Normaal zou je zeggen Twente overleven en de laatste vier potten winnen voor plekkie 5. Maar dat zullen wel hooguit vier punten worden. #KroesControl Gewoon lekker 10de worden en volgend jaar geen europees. echt bizar hoe een tering zooitje het is. Er is in mijn ogen ook niks(oke misschien potentie van Vos maja; potentie….)waar je je aan vast kan houden wat positief is. Hopelijk tegen twente gewoon 10 andere namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 45 minuten geleden zei Thierryvane: Dat slaat natuurlijk nergens op amigo. Met een volledig fitte selectie deed je gewoon mee om plekkie 2/3. Dit doe je voor mij hè? Ik heb je door. Super lief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 54 minuten geleden zei Thierryvane: Dat slaat natuurlijk nergens op amigo. Met een volledig fitte selectie deed je gewoon mee om plekkie 2/3. Plaats 3 doet niet eens mee om plaats 2, dus dat is best knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 23 minuten geleden zei Gert: Delete dan ook maar FM van je computer Jotew. Wie van de langdurig geblesseerden dan? Berghuis kan ik nog enigszins inkomen, maar verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 13 minuten geleden zei Arezo: Dit doe je voor mij hè? Ik heb je door. Super lief Je hebt me door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 11 minuten geleden zei Jotew: Wie van de langdurig geblesseerden dan? Berghuis kan ik nog enigszins inkomen, maar verder? Thier heeft het toch niet over langdurige blessures? Het is wel zo dat het hele jaar door spelers meerdere keren geblesseerd zijn geweest. Echt ongekend vaak. Is natuurlijk maar 1 van de factoren waarom het zo bedroevend slecht is gegaan dit gehele seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Zojuist zei Gert: Thier heeft het toch niet over langdurige blessures? Het is wel zo dat het hele jaar door spelers meerdere keren geblesseerd zijn geweest. Echt ongekend vaak. Is natuurlijk maar 1 van de factoren waarom het zo bedroevend slecht is gegaan dit gehele seizoen. Dat dus.. Daarom geloof ik ook nooit dat, mocht je minder blessures hebben gehad, je dan wel ineens op P2/3 had gestaan. Mag ik dan toch ook denken zonder dat ik meteen FM van m'n laptop moet smijten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Ik denk dat je prima om plaats 3 had kunnen spelen met deze selectie. Het is nou niet dat Twente en AZ vier spelers hebben die ik bij Ajax in de basis zou willen zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 minuten geleden zei Jotew: Dat dus.. Daarom geloof ik ook nooit dat, mocht je minder blessures hebben gehad, je dan wel ineens op P2/3 had gestaan. Mag ik dan toch ook denken zonder dat ik meteen FM van m'n laptop moet smijten? Met een fatsoenlijke trainer (lees: geen Steijn en Van 't Schip) viel hier toch veel meer uit te halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Ik denk dat AZ en Twente hetzelfde over de selectie van Ajax denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten