Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Tja, wel al geruime tijd zonder club. We gaan 't meemaken. Géén Nederlander graag.

Zal ook wel komen door zijn ontslag bij Chelsea dat hij niet veel haast heeft. Kreeg volgens mij bizar veel geld mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Rob Dieperink, de VAR van dienst tijdens De Klassieker in De Kuip, heeft de actie van Bergwijn beoordeeld, zo meldt een woordvoerder van de KNVB aan VI. In dat geval kan de aanklager betaald voetbal niet overgaan tot een schorsing.

Hoe dan :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Thierryvane:

Normaal zou je zeggen Twente overleven en de laatste vier potten winnen voor plekkie 5. Maar dat zullen wel hooguit vier punten worden. #KroesControl

2024-04-0809_49_55-schemaajax-GoogleZoeken.png.16f633a51cf79cda5583a36820e609ea.png

Gewoon lekker 10de worden en volgend jaar geen europees. 

echt bizar hoe een tering zooitje het is. Er is in mijn ogen ook niks(oke misschien potentie van Vos maja; potentie….)waar je je aan vast kan houden wat positief is.

Hopelijk tegen twente gewoon 10 andere namen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat slaat natuurlijk nergens op amigo. Met een volledig fitte selectie deed je gewoon mee om plekkie 2/3.

Dit doe je voor mij hè? Ik heb je door. Super lief :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Thierryvane:

Dat slaat natuurlijk nergens op amigo. Met een volledig fitte selectie deed je gewoon mee om plekkie 2/3.

Plaats 3 doet niet eens mee om plaats 2, dus dat is best knap ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Gert:

Delete dan ook maar FM van je computer Jotew.

Wie van de langdurig geblesseerden dan? Berghuis kan ik nog enigszins inkomen, maar verder? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Jotew:

Wie van de langdurig geblesseerden dan? Berghuis kan ik nog enigszins inkomen, maar verder? 

Thier heeft het toch niet over langdurige blessures? Het is wel zo dat het hele jaar door spelers meerdere keren geblesseerd zijn geweest. Echt ongekend vaak. Is natuurlijk maar 1 van de factoren waarom het zo bedroevend slecht is gegaan dit gehele seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gert:

Thier heeft het toch niet over langdurige blessures? Het is wel zo dat het hele jaar door spelers meerdere keren geblesseerd zijn geweest. Echt ongekend vaak. Is natuurlijk maar 1 van de factoren waarom het zo bedroevend slecht is gegaan dit gehele seizoen.

Dat dus.. Daarom geloof ik ook nooit dat, mocht je minder blessures hebben gehad, je dan wel ineens op P2/3 had gestaan. Mag ik dan toch ook denken zonder dat ik meteen FM van m'n laptop moet smijten? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Dat dus.. Daarom geloof ik ook nooit dat, mocht je minder blessures hebben gehad, je dan wel ineens op P2/3 had gestaan. Mag ik dan toch ook denken zonder dat ik meteen FM van m'n laptop moet smijten? :D 

Met een fatsoenlijke trainer (lees: geen Steijn en Van 't Schip) viel hier toch veel meer uit te halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites