Arles Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ongelofelijk. Echt ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Nee, dit is Joost Volmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei Chiemel: Jullie kunnen gewoon niet kijken he? "Club moet je altijd steunen", maar dit is gewoon Ajax niet toch? Niet het Ajax wat je gewend bent inderdaad. Het is echt te bizar voor woorden wat er dit seizoen gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Met welk idee zou Schippie de jongens vandaag het veld op hebben gestuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ongekend, zo slecht. Zo weinig bezieling, die eerste 2 tegendoelpunten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Zojuist zei Thierryvane: Met welk idee zou Schippie de jongens vandaag het veld op hebben gestuurd? Gewoon lekker gaan voetballen jongens en we zien wel waar het schip strand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Vanavond bivakmutsen en hoodies bij de Arena? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ik ben vaker geschrokken dit seizoen maar vandaag slaat echt alles. Lijkt zonder overdrijven alsof er elf amateurs zijn opgesteld. Het lijkt ze ook helemaal niet te interesseren ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Mocht er ooit een trainer blijven zitten na zo’n gênante oorwassing? Vraag dit voor Schippie en zijn staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Ajax wordt ook nog eens echt heel erg hard gespaard door de scheids vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 1 minuut geleden zei Thierryvane: Mocht er ooit een trainer blijven zitten na zo’n gênante oorwassing? Vraag dit voor Schippie en zijn staf. Zei dat weken geleden al. Die man moeten ze uit zijn lijden verlossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 uur geleden zei Gert: Ik heb er gek genoeg vertrouwen in. Iig in de eerste helft Nou dat viel tegen 😉 Aangezien dit het favo topic is geworden dit seizoen voor Feyenoorders: gefeliciteerd met deze masterclass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 4 minuten geleden zei The Saint: Zei dat weken geleden al. Die man moeten ze uit zijn lijden verlossen. Ze moeten ons van hem verlossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 5 minuten geleden zei Thierryvane: Mocht er ooit een trainer blijven zitten na zo’n gênante oorwassing? Vraag dit voor Schippie en zijn staf. Als ik hem was zou ik zelf opstappen. Grotere vraag voor volgend seizoen wordt vooral wie hier nog in durft te stappen. Zowel in de directie, de trainersstaf als qua spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Heel de staf eruit neem ik aan. Dit kan toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Poeh. Opgelucht dat het geen 10-0 is geworden vandaag. Was daar na 65 minuten echt heel bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april van ‘t Schip is inderdaad geen suc6 verhaal gebleken… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 23 minuten geleden zei The Saint: Vanavond bivakmutsen en hoodies bij de Arena? Hoop het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 25 minuten geleden zei Thierryvane: Met welk idee zou Schippie de jongens vandaag het veld op hebben gestuurd? We weten dat we gaan verliezen maar probeer het maar zo dicht mogelijk te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Als Rijkhoff die twee kansen maakt, had ik het nog wel willen zien hoor! Alle mensen wat een afstraffing zeg. En een hele hoop kan je ook op jezelf afschuiven. Gewoon zelf alle ballen inleveren. Je schiet ze er bijna zelf in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Van het Schip zou er normaal allang uit moeten liggen, maar wie moet hem ontslaan dan? Zit echt totaal geen lijn in het spel, spelers liepen er als bange lammetjes bij en mentaal totaal geknakt, al vrij vroeg in de wedstrijd. Meest kenmerkend vond ik de 5-0 van Quinten Timber. Kort ervoor schiet Paixao, waar Rulli een redding verricht. Die vangt de bal, maar rolt ook direct uit om weer snelheid in het spel te krijgen. Dan snap je er gewoon helemaal niets van, als je al 4-0 achter staat. En zo'n beetje elke speler wordt afgebluft door de pressie van Feyenoord en daardoor ballen om eigen helft gaat verspelen. Dan moet je dus ook niet raar opkijken dat de bal er 5 seconden later alweer in ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 minuten geleden zei putdus: Hoop het Moet hier eigenlijk niet eens op reageren, maar hoe gaat dit Ajax helpen dan? Hoop gezeik voor de maatschappij, hoop gedoe en kosten voor Ajax en het lost precies niets op. Het gaat dramatisch met Ajax, maar ik geloof niet dat er iemand is binnen de club die dit leuk vind of expres doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Nog 5 wedstrijden (hopelijk) jongens... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Enige gevaar kwam dus vanaf Rijkhof, had ik het toch goed gezien. Volgende week basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 2 minuten geleden zei Gert: Nog 5 wedstrijden (hopelijk) jongens... Met een beetje pech speel je playoffs. Dat moet je ook niet meer willen. Krijg je ook dat gedoe met de Toppers in de Arena volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten