Michaelinho* Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus 17 minuten geleden zei putdus: Waarom verhuurt villareal hem elke keer? kochten hem voor 23 miljoen en dan elke keer verhuren. Dit seizoen al 2 x gescoord in 3 wedstrijden. Gehaald onder Emery in 2021. Daar al een beetje uit de gratie geraakt en geblesseerd geweest geloof ik. Emery weg, ondertussen 3 trainers verder die het dan blijkbaar niet (zo) in hem zien zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Espanyol verplichte optie tot koop van 1 miljoen bij handhaving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Blijf het wel opvallend vinden dat niemand echt concreet lijkt te worden voor Ramaj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 9 uur geleden zei Gert: Blijf het wel opvallend vinden dat niemand echt concreet lijkt te worden voor Ramaj. Dat geeft Farioli nog de kans straks hem gewoon op de kooi te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Waar blijven de dagelijkse transfergeruchten @ThierryvaneVerweij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 23 minuten geleden zei Dansmeister: Waar blijven de dagelijkse transfergeruchten @ThierryvaneVerweij? Rustige ochtend. Bod van 15 miljoen op Forbs van Lyon, maar ook Wolves is nog in de race. Als die transfer doorgaat, zou Ndala van Manchester City een optie kunnen worden. Wat ik overigens niet begrijp want dit is weer een jong jochie die voornamelijk bij City U21 (?) heeft gespeeld. Vertrek Bergwijn ook nog altijd niet uitgesloten. Verder is het weer afwachten vandaag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 7 minuten geleden zei Thierryvane: Rustige ochtend. Bod van 15 miljoen op Forbs van Lyon, maar ook Wolves is nog in de race. Als die transfer doorgaat, zou Ndala van Manchester City een optie kunnen worden. Wat ik overigens niet begrijp want dit is weer een jong jochie die voornamelijk bij City U21 (?) heeft gespeeld. Vertrek Bergwijn ook nog altijd niet uitgesloten. Verder is het weer afwachten vandaag... Ndala doet het qua statistieken ook nog eens veel minder dan Forbs naar ik begreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik checkte youtube en zie daar Ndala op dezelfde veldjes aan de gang als wat we een jaar terug bij Forbs op youtube konden zien. Dat voelt niet goed. Beter halen we gewoon Babel terug. Wel met een nieuwe heup graag anders kan hij zijn heupschot niet meer tonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 3 uur geleden zei Gert: Dat voelt niet goed. Beter halen we gewoon Babel terug. Wel met een nieuwe heup graag anders kan hij zijn heupschot niet meer tonen. Met tien man beginnen mag toch ook gewoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Al shirtje gehaald @La Pulga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik wist het! Altijd al aan die jankmuil kunnen zien. Wel stoer dat hij er zo voor uit durft te komen. Dat doet niet iedereeen meer zo makkelijk tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Kroes hoort zichzelf wel graag praten hè? Ondanks dat hij wel een transparant en realistisch verhaal lijkt te vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 3 uur geleden zei Thierryvane: Mooie transfer! Gaat sowieso knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Kroes hoort zichzelf wel graag praten hè? Zie dit vaker voorbij komen, maar waarop is dat gebaseerd? Hij heeft meerdere interviews gegeven waarin hij volgens mij goed uit zijn woorden komt en een duidelijk verhaal vertelt (zoals je zelf ook aangeeft). Van der Sar was bepaald niet sterk voor de camera en liet in de situatie Overmars zelfs Ten Hag het woord doen, Sar werd daar (terecht) om met de grond gelijk gemaakt. Nu hebben we een TD die wel verantwoordelijkheid neemt en zich wat mij betreft prima voor de camera vertoont. Ik vind het dan zo makkelijk om te zeggen dat ie zichzelf ‘graag hoort praten’. Maar is ook wel een serieuze vraag. Wil je je nader verklaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Sierd weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 9 minuten geleden zei Arles: Zie dit vaker voorbij komen, maar waarop is dat gebaseerd? Hij heeft meerdere interviews gegeven waarin hij volgens mij goed uit zijn woorden komt en een duidelijk verhaal vertelt (zoals je zelf ook aangeeft). Van der Sar was bepaald niet sterk voor de camera en liet in de situatie Overmars zelfs Ten Hag het woord doen, Sar werd daar (terecht) om met de grond gelijk gemaakt. Nu hebben we een TD die wel verantwoordelijkheid neemt en zich wat mij betreft prima voor de camera vertoont. Ik vind het dan zo makkelijk om te zeggen dat ie zichzelf ‘graag hoort praten’. Maar is ook wel een serieuze vraag. Wil je je nader verklaren? Ja soms is het ook gewoon een gevoel hè. Naast zijn transparante en duidelijk verhaal krijg ik bij hem gewoon het gevoel dat hij de aandacht voor 'Alex Kroes' wel echt lekker vindt. Hij komt op mij gewoon over als iemand die niet vies is van de spotlight. En daar is niet per sé iets mis mee, ik hou er persoonlijk alleen wat minder van. Net als dat ik bijvoorbeeld vroeger liever een type ideale schoonzoon als Arjen Robben zou verkiezen boven een 'ratje' als bijv. Wesley Sneijder. Wat overigens niet per sé komt door een Ajax vs. PSV hoor. In het dagelijks leven heb ik ook niet zoveel op met pochers en extreem zelfverzekerde types . En de kans is best groot dat dit meer over mij zegt dan over die personen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Voor hoeveel geld is weghorst gekocht en voor hoeveel salaris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 44 minuten geleden zei Arezo: Ik wist het! Altijd al aan die jankmuil kunnen zien. Wel stoer dat hij er zo voor uit durft te komen. Dat doet niet iedereeen meer zo makkelijk tegenwoordig. 3 maand geleden hoog van de toren schreeuwen dat Twente z’n club is, altijd in t stadion als kind en nu schaamteloos verkondigen dat’ie in een ajax pyama sliep, hou op hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 2 minuten geleden zei Jotew: 3 maand geleden hoog van de toren schreeuwen dat Twente z’n club is, altijd in t stadion als kind en nu schaamteloos verkondigen dat’ie in een ajax pyama sliep, hou op hoor Waar staat dat Twente zijn club is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Megafoonmannetje verpest mijn avond alweer. Nu is het alleen nog wachten op een ´doelpunt van de nummer 9 Briaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Brobbeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy´ (volwassen man van in de 60 die stadionspeaker) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 8 minuten geleden zei Arezo: Megafoonmannetje verpest mijn avond alweer. Nu is het alleen nog wachten op een ´doelpunt van de nummer 9 Briaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Brobbeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy´ (volwassen man van in de 60 die stadionspeaker) Je avond was nog niet verpest door de loting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Schakel in vanaf 35e minuut ofzo. Fitz-Jim is wel lekker bezig. Aan de bal, maar ook lopen zonder bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Bijna die microfoon stuk. Had mooi geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 1 uur geleden zei Arezo: Megafoonmannetje verpest mijn avond alweer. Nu is het alleen nog wachten op een ´doelpunt van de nummer 9 Briaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Brobbeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy´ (volwassen man van in de 60 die stadionspeaker) Heb je hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten